Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nitrazepam 5 mg

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Nitrazepam 5 mg

Berichtdoor HieronymusIV » ma feb 03, 2014 2:03 pm

Bestaan er ook nog andere doseringen van nitrazepam behalve 5 mg?
En is dit een van de sterkere benzos? Ik kan er weinig info over vinden namelijk.. :s wil weten hoeveel mg nitrazepam gelijk staat aan 50 mg oxazepAm
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Nitrazepam 5 mg

Berichtdoor daywalker » zo maart 16, 2014 2:36 pm

Wat betreft hypnotische effecten is het één van de sterker benzo's ( gebruikt om te slapen) en ook een langwerkende.

Volgens mij is 5 mg de enige dosering die er is per tablet. Toch zeker in Belgie en Nederland.

Het kan wel dat de dokter 2 tabletten aanraadt om te slapen, 10 mg ( is doorgaans het maximum)

15 mg komt overeen met 50 mg oxazepam ( maar oxazepam is niet zozeer een 'slaap'benzo, eerder een allrounder vind ikzelf, zoals Diazepam).

Heb je ze al geprobeerd? Hoe vond je het?

Ik raad het je eigenlijk eerder af ( tenzij je slaapproblems hebt of na gebruik van uppers wil slapen)....recreatief gebruik bedoel ik....want je raakt er snel verslaafd aan en niet enkel geestelijk, maar ook fysiek.
Ook een harddrug eigenlijk, want pep en coke geven geen fysieke ontwenning na langdurig dagelijks gebruik....
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Nitrazepam 5 mg

Berichtdoor HieronymusIV » do maart 27, 2014 5:52 pm

bedankt voor je reactie. ik vind het een zeer goede benzo. en inderdaad 5 mg is voor mij genoeg. helaas kan ik er niet meer aan komen. maar mijn favorieten zijn altijd nog temazepam, flunitrazepam en oxazepam. daar kan ik gelukkig wel aan komen.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Google [Bot] en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner