Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Nortussine DXM vraagje

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor kitty_curiosity » wo okt 03, 2012 10:06 am

Hoi lieve mensen,

Mijn eerste post, meteen al een serieuze vraag :)


Ik heb hier een flesje nortussine, zat vorige week met een fikse verkoudheid en voorgeschreven geweest van de dokter. Nu is het flesje zeker nog voor 4/5e vol.
Ik las op andere posts op het forum over trippen op dxm en de naam nortussine viel, maar volgens mij gaat het om medicatie in een andere samenstelling dan ik heb.

Ik typ even de formule over die op het flesje staat aangegeven (er kunnen typfouten in zitten, het zijn zo'n gekke namen ook)

dextromethotfaanhydrobromide: 200 mg
mepyraminemaleaat: 200 mg
fenylefrinehydrochloride: 70 mg
guaifenesine: 1000 mg (1g)

Zou dit veilig zijn om eens een DXM trip te proberen? Ik vind online maar heel weinig info over de andere bestanddelen. Ik weeg 65 kg (en ik ben een meisje, mocht dat ook relevant zijn), dus hoeveel moet ik er dan van nemen? Ik vermoed dat ik nog zo'n 100 ml in m'n flesje zitten heb.

Ben heel nieuwsgierig maar een tripje naar de spoedafdeling is het me niet waard :)
kitty_curiosity
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 9:48 am

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor Dopamientje » wo okt 03, 2012 10:11 am

Nee. Er zitten teveel andere stoffen doorheen die eventueel schadelijk zouden kunnen zijn in hoge hoeveelheden. De beste keuze is een drank zonder andere stoffen of Daro capsules.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor kitty_curiosity » wo okt 03, 2012 10:15 am

ah, jammer! :)
kan iemand me geschikte merken aanraden die in België vrij verkrijgbaar zijn? (niet dat ik er meteen om ga hoor, maar als ik ooit nog es met een hoestje sukkel, dan weet ik waar ik om moet vragen :D)
kitty_curiosity
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 9:48 am

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor kitty_curiosity » wo okt 03, 2012 10:17 am

ah nee, da's tegen de forumregels in, zeker? ... Laat dan maar, als het niet mag ! :)
kitty_curiosity
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 9:48 am

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor Ivo » wo okt 03, 2012 10:20 am

Vragen in welk middel het zit mag gewoon :)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor kitty_curiosity » wo okt 03, 2012 10:46 am

super! :D
de vraag blijft dus geldig: iemand enig idee wat ik in België best aan mijn apotheker vraag?
kitty_curiosity
Newbie
Offline
 
Posts: 4
Geregistreerd: wo okt 03, 2012 9:48 am

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor Einstein » wo okt 03, 2012 3:12 pm

In NL hebben we de fameuze Daro capsules, maar volgens mij bestaan die in België niet.

Mepyramine: blijkbaar een antihistaminicum (anti-allergiemiddel) dat ook anticholinergische eigenschappen bezit - over het algemeen geen goede zaak, al weet ik niet hoe sterk die werking is.
Fenylefrine: volgens mij niet zo gevaarlijk, maar is wel van invloed op de bloeddruk, dus in ieder geval niet helemáál zonder risico.
Guaifenesine: hiervan zou je goed misselijk kunnen worden en DXM staat daar zelf ook al om bekend.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Nortussine DXM vraagje

Berichtdoor Pilletje » wo okt 17, 2012 4:42 pm

Dexir.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner