straatmadelief schreef:MoonBeMoon schreef:(weet dat ik Diazepam gesnoven heb door de pillen te crunchen in een wietgrinder - wat een veel heviger effect heeft - maar nog steeds niet dezelfde euforie als de eerste twee weken van mijn gebruik, een zes a zeven-tal jaar geleden)
Werkt dat verpulveren en opsnuiven echt heftiger?
Wees daar maar zeker van, en sneller ook. Je lijkt een beetje terug dat euforische effect van weleer terug te voelen, maar veel minder. Toch nog stukken beter dan slikken, maar ik zou het wel afraden...
Je kan het eens proberen, kan geen kwaad, en is ook niet zo'n echte vuiligheid om op te snuiven. Brand niet, neus geraakt niet verstopt en heel even, voel ke ke barsten van de energie. (maar niet zoals de eerste keren, laat ons zeggen één vierde van de totale euforie die je ervaart na je eerste twee benzo's. (tegelijk nemen hé je eerste twee, geeft een licht mdma-effect maar dan zonder adkick. Stoppen is echter moeilijk, omdat je na dertig minuten nog eentje wil nemen. Niet omdat je mentaal afziet of zo, maar gewoon omfat het zo leuk is. Nu, je kan daar ens op doorgaan, maar ga niet over één strip van tien per dag, ivm de permanente tolerantie die ik beschreven had, en stop er dan mee en spreid ze.
Het snuiven zelf is bijlang niet 'vies' te noemen. Het lijkt wel ontworpen om gemakkelijk door de slijmvliezen van je neus opgenomen te worden. Echter, het is een hele berg diazepam die je mot snuiven... Een viertal-pillen. Probeer het eens eenmalig, maar vevang het niet zodat je ze niet oraal hoeft te nemen. Alles werkt immers sterker, dus ook je psychische en lichamelijke afhankelijkheid zal zich sneller ontwikkelen dan wanneer je oraal neemt. Maar probeer het eens:) Je voelt het wel hoor, al vind ik het de moeite niet. Zoveeeeel snuiven... Je kan ze ook roken, eerst in een frinder en daarna als een joint dichtrollen maar dat is nog meer miserie. Je voelt het wel goor, maar je joint gaat voortdurend uit of brand scheef. Chasing the dragon is er dus niet bij. Probeer het eens, en vertel me je bevindingen, je zal waarschijnlijk moeten toegeven dat je ze harder voelt, maar dat heel dat gedoe (het snuiven zelf bijvoorbeeld) gewoon de moeite niet waard is. Om even terug te komen op mijn topicvraag... Ik ben nu zelf ervaringsdeskundige en Poseidon zit er redelijk kort bij. Ze zijn niet zwaarder, maar maken je suffer. Alles draait zo'n beetje in je hoofd. Een beetje zoals met twee verschillende wietsoorten. Je hebt van die wiet waar je pokkestoned van wordt, een zwaar hoofd krijgt, je zetel niet uit kan door je zware joofd, en de energie niet hebt om degelijke conversatie's aan te gaan. (Jack-Herror; White-Widow - hoewel dat dat een mengeling is tussen pokkestoned en redelijk 'high' krijg ik van WW na een paar jointen al zo'n zwaar hoofd dat precies twintig kilo zwaarder lijkt. Niets voor mij, voor mij is het Hindo kush. (uit de gras Company) Verschrikkelijk high, maar deze piek stopt al na een kwartier en no eens vijf minuten later ben je compleet nuchter, niets zwaar of suf hoofd achteraf. Dat is mijn wietje. Nu moet je weten dat er mensen zijn die houden van die wiet waar je joofd plots dertig kilo zwaarder van lijkt te zijn. Raar hé, het maakt mijn hersenen zeeziek.
Om de illustratie even compleet te maken... Je zou de Oxazepam kunnen vergelijken met die donkergroene wiet waar je gewoon met je ogen dicht in de zetel wil gaan liggen en genieten van het 'gevoel.' De zotten. Het is niet zo erg, ik overdrijf, maar ik voel door heel mijn hoofd war meer draaierigheid en het equivalent van een kilootje of twee erbij. Heerlijk om te chrashen natuurlijk, maar geen bal energie hé. De Diazepam daarentegen (heb ze beiden) werkt net zoals de Hindu Kush wiet even zeer oppepend. De piek zal zo hard zijn dat je het zwaardere hoofd niet voelt. (door de toegenomen energie) Dia is beter, korte maar krachtige piek, en werkt nog de hele daf door. Het is betrouwbaarder.
Nu zijn dut mijn bevindingen, en meningen kunnen verschillen natuurlijk, maar zo is dat ik het ervaar (en ik kan goed voelen innerlijk) en men zou het symnolisch gezien: ' De synthetische variant van Hindu-Kush kunnen noemen.
Test ze maar eens in je neus, (4)
ben benieuwd. Iemand dat nog iets wenst te vertellen over de twee typen wiet en daarmee ook de dia- en oxazepam?
Maare, Possie... Close!

-edit- Ze zijn 15mg. Mijn dokter geeft altijd het zwaarste. Lijkt me ook economischer.