Werkt dat verpulveren en opsnuiven echt heftiger?MoonBeMoon schreef:(weet dat ik Diazepam gesnoven heb door de pillen te crunchen in een wietgrinder - wat een veel heviger effect heeft - maar nog steeds niet dezelfde euforie als de eerste twee weken van mijn gebruik, een zes a zeven-tal jaar geleden)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Poseidon schreef:Van oxazepam wordt je lekker ontspannen en onbezorgd. Minder intens en langdurig dan van diazepam. Heb de indruk dat oxazepam slaapverwekender is. Zou het bij een lage dosis houden. Begin maar eens met 10 mg.
Wees daar maar zeker van, en sneller ook. Je lijkt een beetje terug dat euforische effect van weleer terug te voelen, maar veel minder. Toch nog stukken beter dan slikken, maar ik zou het wel afraden...straatmadelief schreef:Werkt dat verpulveren en opsnuiven echt heftiger?MoonBeMoon schreef:(weet dat ik Diazepam gesnoven heb door de pillen te crunchen in een wietgrinder - wat een veel heviger effect heeft - maar nog steeds niet dezelfde euforie als de eerste twee weken van mijn gebruik, een zes a zeven-tal jaar geleden)
MoonBeMoon schreef:Wees daar maar zeker van, en sneller ook.straatmadelief schreef:Werkt dat verpulveren en opsnuiven echt heftiger?MoonBeMoon schreef:(weet dat ik Diazepam gesnoven heb door de pillen te crunchen in een wietgrinder - wat een veel heviger effect heeft - maar nog steeds niet dezelfde euforie als de eerste twee weken van mijn gebruik, een zes a zeven-tal jaar geleden)
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Poseidon schreef:Lekker je neus dichtplamuren met vulmiddel
Ah, ik snoof het zo, zonder water:)Ivo schreef:Ja wateroplosbaarheid bepaalt hoe goed het nasaal opfenomen wordt dacht ik.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 20 gasten