Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Rabbithole » wo aug 30, 2017 9:13 am

Gezocht naar een topic hierover maar niks kunnen vinden, dus na een hele tijd radiostilte (gebruik ook nog maar weinig drugs) toch weer eens een post van mij 8-)

Ik ga zaterdag naar een festival, en aangezien ik geen 4fmp/4fa meer gebruik na in het ziekenhuis te zijn beland en xtc kut vind op feestjes, denk ik eraan om 's ochtends een klein snuifje speed te nemen om daar lekker energiek te zijn. Ik slaap heel slecht na speedgebruik, dus ook als ik 's ochtends maar een klein lijntje/sleutelpuntje heb gepakt, ben ik bang dat ik 's avonds laat wakker lig.

Nu heeft mijn schoonzusje na een operatie een batch Oxycodon gekregen waarvan ik er een paar mag hebben, en aangezien ik geen benzo's meer heb liggen dacht ik eraan om er eentje te nemen om te kunnen slapen.
Mijn broer raadt af om het te gebruiken om mee te slapen; hij zei dat hij er juist niet goed van kon slapen, en er ook wat katerig van werd.
Iemand hier (een andere of juist gelijksoortige) ervaring mee? Zou Oxycodon goed werken als slaapmiddel of hoeft dat helemaal niet?

En zou het kwaad kunnen om zo'n opiaat te gebruiken, ca. 12 uur na een klein beetje speed (en overdag zal ik ook wel wat alcohol drinken, al ben ik absoluut geen grote drinker)?
Uiteraard ben ik bekend met de gevaren van opiaten met uppers of andere downers, al zal ik de andere middelen dus niet in grote hoeveelheden consumeren.

Alvast erg bedankt voor jullie reacties! :wave:
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor snuifduif » wo aug 30, 2017 9:39 am

Ik ben er niet van overtuigd dat dit gevaar op gaat leveren, zeker omdat je ze niet beiden gaat combineren op hetzelfde tijdstip en in achterlijke hoeveelheden.

Maar of je er van kunt slapen zou ik ook niet kunnen zeggen, ik word er wel heel relaxed van maar niet slaperig. Mijn go-to drug om in slaap te komen in dit soort situaties is altijd nét iets teveel ghb.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Rabbithole » wo aug 30, 2017 9:43 am

snuifduif schreef:Ik ben er niet van overtuigd dat dit gevaar op gaat leveren, zeker omdat je ze niet beiden gaat combineren op hetzelfde tijdstip en in achterlijke hoeveelheden.

Maar of je er van kunt slapen zou ik ook niet kunnen zeggen, ik word er wel heel relaxed van maar niet slaperig. Mijn go-to drug om in slaap te komen in dit soort situaties is altijd nét iets teveel ghb.


Haha thanks voor de tip, GHB heb ik helaas ook niet meer in huis. Toen ik nog een stuk meer snoof nam ik wel eens GHB na een nacht speed en dan werd ik steeds weer wakker nadat de GHB was uitgewerkt, na ca. 2 à 3 uur.. Dat was altijd best kut 8-) (Maar dan had ik wel meer gebruikt dan 's ochtends een kleine lijn.)
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor snuifduif » wo aug 30, 2017 9:44 am

Dat is inderdaad de keerzijde, dat je daarna weer bij moet nemen. Maar 2~3 uur slaap is infinitief beter dan geen slaap
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Rabbithole » wo aug 30, 2017 9:46 am

Dat is zeker waar!
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Rabbithole » wo aug 30, 2017 12:29 pm

Hé Jcuttertje, ik ken jou ook nog wel hoor :grin:

Bedankt voor je reactie! Goed om te weten dat meer mensen dit hebben en het dus niet per se een goed slaapmiddel is.. ook ervaring met de combi speed en/of alcohol?
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor PiraatPanda » wo aug 30, 2017 2:48 pm

De hoeveelheden die je noemt lijken me geen probleem. Persoonlijk val ik niet in slaap van opiaten en word er alleen beroerd van. Maar van anderen wel eens gehoord dat ze er prima op slapen.

Als je er toch een voorraadje van hebt, dan probeer je van te voren toch gewoon een keer uit wat voor effect t op je heeft?

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor verneukeratief » wo aug 30, 2017 3:59 pm

Nou ben je hier al ruim 6 jaar lid en nog steeds geen tolerantie voor een sleutelpuntje pep ontwikkeld :#:

Bovendien heeft speed een wetenschappelijk bewezen negatief effect op het stimuleren van een zwangerschap.
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Ivo » wo aug 30, 2017 8:16 pm

Rabbithole zit al iets langer dan 6 jaar op DF :P
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Oxycodon om te slapen (na klein beetje speed + alcohol)?

Berichtdoor Rabbithole » do aug 31, 2017 8:19 am

Ivo schreef:Rabbithole zit al iets langer dan 6 jaar op DF :P


Haha true! Ergens vanaf 2009 ben ik actief gaan posten volgens mij. Meelezen deed ik al langer 8-)

verneukeratief schreef:Nou ben je hier al ruim 6 jaar lid en nog steeds geen tolerantie voor een sleutelpuntje pep ontwikkeld :#:

Bovendien heeft speed een wetenschappelijk bewezen negatief effect op het stimuleren van een zwangerschap.


Mooi anticonceptiemiddel dus!

missFappie schreef:De hoeveelheden die je noemt lijken me geen probleem. Persoonlijk val ik niet in slaap van opiaten en word er alleen beroerd van. Maar van anderen wel eens gehoord dat ze er prima op slapen.

Als je er toch een voorraadje van hebt, dan probeer je van te voren toch gewoon een keer uit wat voor effect t op je heeft?


Bedankt voor de tip, alleen lukt het me denk ik helaas niet meer om het voor zaterdag nog een keer 'los' uit te proberen, en heb ik maar een klein stripje van 5 mg tabletjes. :s

Maar zo te horen is het dus niet zonder meer een geschikt middel om op te slapen en verschilt het best wel hoe mensen erop reageren..
War was always here. Before man was, war waited for him. The ultimate trade awaiting its ultimate practitioner.
Avatar gebruiker
Rabbithole
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 388
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 2:01 pm
Woonplaats: Alleen voor het geld


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron