Ik ga zaterdag naar een festival, en aangezien ik geen 4fmp/4fa meer gebruik na in het ziekenhuis te zijn beland en xtc kut vind op feestjes, denk ik eraan om 's ochtends een klein snuifje speed te nemen om daar lekker energiek te zijn. Ik slaap heel slecht na speedgebruik, dus ook als ik 's ochtends maar een klein lijntje/sleutelpuntje heb gepakt, ben ik bang dat ik 's avonds laat wakker lig.
Nu heeft mijn schoonzusje na een operatie een batch Oxycodon gekregen waarvan ik er een paar mag hebben, en aangezien ik geen benzo's meer heb liggen dacht ik eraan om er eentje te nemen om te kunnen slapen.
Mijn broer raadt af om het te gebruiken om mee te slapen; hij zei dat hij er juist niet goed van kon slapen, en er ook wat katerig van werd.
Iemand hier (een andere of juist gelijksoortige) ervaring mee? Zou Oxycodon goed werken als slaapmiddel of hoeft dat helemaal niet?
En zou het kwaad kunnen om zo'n opiaat te gebruiken, ca. 12 uur na een klein beetje speed (en overdag zal ik ook wel wat alcohol drinken, al ben ik absoluut geen grote drinker)?
Uiteraard ben ik bekend met de gevaren van opiaten met uppers of andere downers, al zal ik de andere middelen dus niet in grote hoeveelheden consumeren.
Alvast erg bedankt voor jullie reacties!