Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

pammetjes na speed+alcohol

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor Doc » vr maart 30, 2012 1:38 pm

Hallo DF,

Een van mijn favo combo's op een feest is gewoon speed+alcohol (wel speed voor 12-1 uur nemen) en dan lekker drinken of klein beetje (meta)keta.

Nou vraag ik me af, stel dat ik 6 uur thuis ben en nog niet kan slapen van de speed (ja hoor dat heb ik vrij vaak ookal neem ik 50mg voor 12 uur, haal ik al gauw een nacht door..) hoe gevaarlijk is het om bijv. 25 of 50mg oxazepam te nemen?

ik weet namelijk dat het effect erg versterkt wordt, maar zal bijv. 6 biertjes in 6 uur tijd heel ernstig zijn of valt dat mee?
Huilen met de ket op....
Avatar gebruiker
Doc
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 700
Geregistreerd: ma maart 07, 2011 10:36 pm
Woonplaats: Ergens bij de rijn

Re: pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor Einstein » vr maart 30, 2012 2:45 pm

Van 6 biertjes zal na 6 uur al een hoop afgebroken zijn. Ik heb geen verstand van doseringen benzo's, het lijkt me bij deze hoeveelheden echter niet direct levensgevaarlijk of zo.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor Pilletje » vr apr 06, 2012 6:04 pm

Zal je idd heus niet van doodvallen.
Als je zoals je zegt slechts gemiddeld een biertje per uur drinkt zou ik me niet teveel zorgen maken over 50mg oxazepam op het einde.
Heb zelf al pammetjes met alcohol en pep combineerd (in hogere dosissen ook) en ook daarbij nooit last gehad. Hoewel ik dat niemand aanraad, want dat is weldegelijk schadelijk en zorgt voor een vreselijke kater.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor yingyang_veti » za apr 14, 2012 12:12 pm

Ik slik lammetjes voor te slapen of bij come down van speed.

brotizolam 0.25 mg,midazolam 7.5 mg en triazolam 0.25 mg

brotizolam is een thienodiazepine heb ik gelezen, het werkt iig middellang en ivm andere hypnotische benzo's lijkt het me middelsterk.

midazolam, zijn tabs van 7.5 mg, had 15 mg gevraagd, maar mn arts zei dat ik al andere benzo's neem, vind het een klapper van formaat :love:

triazolam, heb 250 microgram, ze hebben een heel korte werkingsduur, maar zijn wel erg heftig om in te slapen
yingyang_veti
Newbie
Offline
 
Posts: 7
Geregistreerd: ma maart 26, 2012 3:55 pm

Re: pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor inception » vr mei 18, 2012 6:19 pm

Xanax neem ik soms na gebruik ( niet speed & alcohol), maar wel speed, MDMA, cocaine enz.
koop ze van een vriend af samen met methylfenidaat ( concerta)

Soms injecteer ik Temesta (lorazepam) i.v. ( krijg ze zelf op recept,lang verhaal)

Pammetjes-benzo's halen de scherpe kantjes er wel vanaf na flink cocaine-gebruik of MDMA of pep, bij t nuchter worden....

:keta:
"a world of imagination"'
Avatar gebruiker
inception
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 35
Geregistreerd: ma mei 14, 2012 9:52 am
Woonplaats: Planet Earth

Re: pammetjes na speed+alcohol

Berichtdoor wizkit » zo jun 10, 2012 7:11 pm

Neem 1 Lormetazepam van 2mg ongeveer 40mins voor je gaat slapen.
En dan 15mins voor het slapen gaan nog 2 tabletten xanax 2mg (alprazolam) erbovenop.
Je zal wel slapen tenzij je een hoge benzo-tolerantie hebt dan zou ik 2 Lormetazepams doen + 2 xanax.

Bij speed gaat je denken vaak van de hak op de tak als je in bed ligt, die xanax zorgt ervoor dat dat volledig uitschakelt (vooral bij speed). De Lormetazepam zorgt voor de slaperigheid, maar die moet je goed op voorhand nemen, het duurt 30-45 mins voor ze werken, xanax begint sneller te werken.

Oxazepam zou ik persoonlijk niet gebruiken om te slapen.
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
Avatar gebruiker
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 297
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 1:22 am


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner