ma dec 24, 2012 3:13 am
ma dec 24, 2012 1:50 pm
ma dec 24, 2012 1:56 pm
ma dec 24, 2012 4:04 pm
ma dec 24, 2012 6:48 pm
beanhead schreef:Vond het leuker als een benzo, vertraagt ook de metabolisatie van amfetamine.
Geen opiaat.
Einstein schreef:Als je barbituraten kan vinden zou ik er sowieso wel achteraan gaanVeel ervan schijnen een erg leuk effect te hebben, weet niet of dat ook zo is voor pentobarbital in het bijzonder. Het is wel behoorlijk riskant spul allemaal, maar dat zal je al wel weten.
di dec 25, 2012 4:12 pm
wo dec 26, 2012 12:51 am
Einstein schreef:Ik heb een keer fenobarbital gegeten (het barbituraat dat hier nog het best verkrijgbaar is), maar dat zou juist het barbituraat met de minste recreatieve waarde zijn. Heb er prima op geslapen, maar verder ook niet zoveel van gemerkt.
Naar wat ik er nu van lees is pentobarbital wel een stuk leuker dan fenobarbital, al is er niet zo heel veel gedetailleerde info (op Bluelight zijn wel een paar posts hierover te vinden).
vr jan 04, 2013 7:49 am
25tolife schreef:beanhead schreef:Vond het leuker als een benzo, vertraagt ook de metabolisatie van amfetamine.
Geen opiaat.
Weet je toevallig nog welk middel je gebruikt had? Of doel je ook op dit middel?
Hiermee is de knoop doorgehakt, na kerst even afhandelen dan maar
@Ivo sorry had niet goed (genoeg) gekeken, dank voor het verplaatsen!Einstein schreef:Als je barbituraten kan vinden zou ik er sowieso wel achteraan gaanVeel ervan schijnen een erg leuk effect te hebben, weet niet of dat ook zo is voor pentobarbital in het bijzonder. Het is wel behoorlijk riskant spul allemaal, maar dat zal je al wel weten.
Had al wel in de gaten dat je ze minder snel tegenkomt, maar feit is dat sommige barbs zonder recept in sommige/een paar landen nog te krijgen is. Bij de apotheek of dierenarts onder andere. Mocht je een tip hebben over een leuke barbituraat hoor ik het graag!
Wist niet dat ze zo zeldzaam zijn tegenwoordig, denk dat je maar net moet weten waar te zoeken en geluk moet hebben.
Nu eerst maar deze proberen, en weet donders goed dat het oppassen is met deze geneesmiddelengroep. Ze worden niet voor niets (grotendeels) vervangen door de benzo groep nu inderdaad.
Dank voor de info!
@Einstein heb je ervaring met een barbituraat eigenlijk?
Mooie dagen toegewenst!
vr jan 04, 2013 4:09 pm
di dec 31, 2013 7:50 pm
do feb 20, 2014 2:44 am
do feb 20, 2014 11:13 am
beanhead schreef: Vind ze niet zo zeldzaam...
do feb 20, 2014 4:36 pm
vr feb 21, 2014 3:36 pm
Sterling Archer schreef:Ik vond Fenobarbital wel recreatieve waarde hebben, leuker dan elke benzo die ik genomen heb. Ben nog steeds op zoek naar Seco en Pento, maar ik heb het ergens al wel opgegeven