Einstein schreef:Pilletje schreef:Dr.Gonzo schreef:
I second that.
Ik ook
Ivo schreef:Pilletje schreef:Tis niet de bedoeling dat je morgen dood ligt denk ik?
Op een bepaald moment moet je de drugs gewoon afpakken, dat hoort erbij als beste vriend. Nu gaat hij misschien even bitchen, maar binnenkort gaat hij je er dankbaar voor zijn.
Allebei waar maar nu gaik ECHT stoppten met myn binge van 10 dage + of -.. werd wel eens tijd , mijn vriendin' alé ex-vriendin,light wa moeilijk nz , is het ook opgebolt omdatik zoveel op had, maar om eerlijk te zijn ik herinner me er wel nog wel ALLES van.
Toch bedankt voor je advies Einstein, ik lees al heeeeeeeeeeeeeeeel lang mee op DF , zelfs oten jij net begon

en je geeft al lang goed advies ty

Einstein schreef::(
Ik hoop maar dat meneer Eigenwijs op tijd zijn lesje leert, verder weet ik het ook niet

Dit vind ik dan weer negatief, ik wil zelfs myn eigen grenzen is onderzoeke, als jullie 2 (jij+pilletje zeggen dat ik van een pak minder dope, me eve ver weg voel, dan zal ik het zeker probere!)
Jack Daniels schreef:i smell junky
Maar jij moet dan ook je mond houde, wat weet jij nu van my? Of myn achtergrond of weet ik veel wat? IK ga hier zeker hier een mod over pm'n dit vind ik gewoon ZIELIG dat je dat schrijft..
Dr.Gonzo schreef::#:
Ja ik weet het, zal het niet meer doen pfff..
BTW: Bedankt allemaal voor de behulpzame/bezorgde gedachte, maar ik heb het allemaal goed en wel overleefd zonder knock te gaan, dus no problem

ik zal het zeker niet mer doen, en al diegene met slechte commentaar, please post gewoon niet meer.. Ik wil echtt deze post nog deftig houde.