Huggybear23 schreef:Erg boeiend... maar t verbaast me totaal niet.
wizkit schreef:Hallo
Dit is mss wel een artikel dat de meesten onder ons wel zal interesseren:
Psychiatrie in de greep van farmasector
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezondheid/article/detail/1408937/2012/03/15/Psychiatrie-in-de-greep-van-farmasector.dhtml
Ik vond het toch boeiend om te weten...
grz
Huggybear23 schreef:Erg boeiend... maar t verbaast me totaal niet.
Davinci schreef:Het is allemaal veel erger dan het lijkt, conspiracy theory all over again...
Ik ga het nooit vergeten toen ik in mijn brievenbus een dvd vond met psychiatrie die zogezegd ook in de greep was van farmasector etc.
hel, moord en verderf...
En plots merkte ik dat de dvd afkomstig was van scientology kerk
wizkit schreef:Davinci schreef:Het is allemaal veel erger dan het lijkt, conspiracy theory all over again...
Ik ga het nooit vergeten toen ik in mijn brievenbus een dvd vond met psychiatrie die zogezegd ook in de greep was van farmasector etc.
hel, moord en verderf...
En plots merkte ik dat de dvd afkomstig was van scientology kerk
De Morgen is toch wel een krant die vrij neutrale en gerespecteerde krant in België (in zoverre dat kan in deze tijd)
En ook: Als men een pilletje uitvindt waarvan je van 1 pilletje meteen geneest of een een pilletje waar je er 3 van per dag moet nemen voor de rest van je leven... Welke denk je dan dat ze op de markt brengen?
wizkit schreef:En ook: Als men een pilletje uitvindt waarvan je van 1 pilletje meteen geneest of een een pilletje waar je er 3 van per dag moet nemen voor de rest van je leven... Welke denk je dan dat ze op de markt brengen?
Davinci schreef:wizkit schreef:En ook: Als men een pilletje uitvindt waarvan je van 1 pilletje meteen geneest of een een pilletje waar je er 3 van per dag moet nemen voor de rest van je leven... Welke denk je dan dat ze op de markt brengen?
Nja, ik denk dat je vergeet hoe lang en hoe moeilijk het is om een geneesmiddel op de markt te brengen tegenwoordig. De controles zijn echt wel heel lastig.
Hier in belgie moet je minstens 13jaar studeren om psychiater te worden, die mensen zijn niet de domste...
Davinci schreef:Ik heb het artikel al lang gelezen Dat de psychiatrie in de greep zou zijn van de farmasector ben ik mij al langer van bewust. Een paar jaar terug werd er nog gesproken over de pillenmaffia, herinner je je die heisa nog?
Ik sta aan de kant van dokters/psychiaters. Het is immers immens moeilijk om mensen met bv. psychoses te helpen. Mogen wij, drugsgebruikers die op een drugsforum zitten, daarop gaan geven?
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten