Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Sedemol

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Sedemol

Berichtdoor Pilletje » wo dec 04, 2013 10:22 pm

Hey mensen,

Het is hier al een keer vermeld geweest, maar toen kwam er niet meteen iets concreets uit de bus. Ik vermoed dat dit te wijtien is aan het feit dat het in een ongerelateerde thread stond.

Goed, dus het gaat over het product Sedemol:

[Althea officinalis, wortel 25mg + borax 12,5mg + chloralhydraat 50mg + fenol 6,25mg + natriumfluoride 0,375mg + Papaver somniferum, vrucht 25mg / 5g ]
oploss. (mond/keel en cutaan)
200 ml

chloralhydraat en zeker papaver somniferum vrucht zijn bij name wel interessant. Wat moet ik me bij deze 2 stoffen voorstellen mbt psychoactieve effecten? Chloralhydraat weet ik niet zoveel van, en papaver somniferm klinkt gewoon als opiumvrucht.. Er zit als het goed is 2g chloralhydraat en 250mg papervervrucht in één flesje. Maar hoe veel of weinig dit juist is, en of het zelfs nog maar een opiumroes geeft is maar de vraag.

Ook vroeg ik me af wat de andere bestanddelen zouden veroorzaken en of er een manier bestaal om de chloralhydraat / de opiumvrucht te scheiden. Ofwel van elkaar (zou al goed zijn) ofwel afzonderlijk uit het gehele mengel.

Ideeën? Ervaringen? Ik hoor het graag.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Sedemol

Berichtdoor Einstein » wo dec 04, 2013 10:36 pm

Chloraalhydraat is een heel oud slaapmiddel, lijkt mij persoonlijk interessanter dan de papaver. Het is, denk ik, wel vrij lastig uit het mengsel te scheiden. De opiaten zouden makkelijker te extraheren zijn, alleen ga ik je daar conform de forumregels geen info over geven.
Ik zou dergelijke mengsels liever niet in al te grote hoeveelheden naar binnen werken. De aanwezige fenol baart me zorgen en ook de aanwezigheid van meerdere werkzame bestanddelen tegelijk is daar niet handig voor.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Sedemol

Berichtdoor Poseidon » vr dec 06, 2013 2:59 pm

Pilletje schreef:Ideeën? Ervaringen? Ik hoor het graag.


Kende iemand die het tegen ontstekingen van het mondslijmvlies gebruikte. Soort mondwater dat je na spoelen weer uit dient te spugen. Absoluut niet geschikt om op te drinken of anderszins mee te gaan experimenteren.
Vermoedelijk krijg je van een halve strip codeïne een lekkerdere rush. Lekker wat kratom en kersenlikeur erbij :-P
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Sedemol

Berichtdoor daywalker » ma dec 09, 2013 10:31 pm

Ben het met Poseidon eens, niet geschikt voor recreatief gebruik, niet eens geschikt om effectief te drinken...

Al lijken de ingrediënten chloralhydraat en papaver somniferum ( weet niet wat ze hiermee specief bedoelen) wel interessant, maar een extractie heb ik ook geen kennis van...

Peace :stoned:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Sedemol

Berichtdoor Pilletje » wo dec 11, 2013 7:07 pm

Poseidon schreef:
Pilletje schreef:Ideeën? Ervaringen? Ik hoor het graag.


Kende iemand die het tegen ontstekingen van het mondslijmvlies gebruikte. Soort mondwater dat je na spoelen weer uit dient te spugen. Absoluut niet geschikt om op te drinken of anderszins mee te gaan experimenteren.
Vermoedelijk krijg je van een halve strip codeïne een lekkerdere rush. Lekker wat kratom en kersenlikeur erbij :-P


Hoeft niet te worden uitgespoeld dacht ik. Maarja, dan nog is een antisepticum opdrinken niet meteen het beste idee. :grin:

Thx, als er nog iemand info heeft over een eventuele extractie van chloralhydraat of papaver somniferum vrucht uit dit product, gelieve dit dan mede te delen.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Sedemol

Berichtdoor Perry » do dec 12, 2013 12:55 am

Ik kan je vertellen dat je niet dood zult gaan als je hier 200ml van drinkt.
Je zult je wel kut voelen.
Try before you die?
Oh en uhm: Geen info over extractie op 't forum
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Sedemol

Berichtdoor Pilletje » di dec 17, 2013 3:38 am

Dit klinkt voor mij meer als schadebeperking. Je extraheert geen drugs uit de grondstof en het is niet alsof er nieuwe drugs gevormd worden. Ben niet zeker dat dat voldoende is om toegelaten te worden.

Iig, als er mensen zijn die dit, ondanks de negatieve voorspellingen, toch will proberen lijkt het mij beter dat ze ten minste enkel de stoffen binnen krijgen die ze willen binnen krijgen. Een beetje vergelijkbaar met de koud-water extractie bij codeine/paracetamol combinatiepreparaten zou ik denken.

Ik zou het toelaten, maar goed zo veel kan het me nu ook weer niet schelen. :D
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Sedemol

Berichtdoor Einstein » di dec 17, 2013 6:48 pm

Dit is wel een lastig geval - van dit spul in onbewerkte vorm zal je niet snel op een gezonde manier high worden, maar als je de zuivere werkzame bestanddelen in handen hebt heb je twee erg krachtige soorten matreaal.
Bij de codeïne/paracetamolpreparaten is het enige verschil tussen het onbewerkte en het bewerkte product dat je door het onbewerkte spul sneller een defecte lever krijgt :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner