Dr.Gonzo schreef:Om te slapen zijn ze wel ok, maar dan echt als laatste redmiddel. Ik doe nu al langer dan een jaar met een strip van 10 stuks 25 mg..
Ik moet echt al nachten wakker liggen wil ik er een nemen, ik merk ook als ik er eens een genomen heb dat ik de dag erna minder lekker in mijn vel zit..
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Bij spuiten en slikken zei je ook dat je langer dan een jaar met 2 xtc pilletjes deed gonz0
Vinz schreef:Hoe de fuck gaan jullie K.O. op 25mg?
HieronymusIV schreef:Vinz schreef:Hoe de fuck gaan jullie K.O. op 25mg?
Ik heb ze genomen. 2 x 25 mg. en ik ging niet K.O. ik viel wel lekker in slaap.
Verder ben ik het absoluut met jullie eens dat dit absoluut geen recreatieve waarde heeft.
Bedankt voor de info peepz
Pilletje schreef:Wel goed om een pep-binge af te sluiten als je ECHT niet kan slapen & al te lang wakker bent. Lage dosering werkt prima ook al heb je veel pep binnen.
Shiva_22 schreef:
Maar Seroquel is een anti psychoticum, dus bij depressie en angst zou ik wat anders nemen/vragen bij de psychiater. In lage doses kan AP ook gebruikt worden voor agressie idd, en zware irritatie/prikkelbaarheid, daar had ik het ook voor, maar idd dan loop je er wel bij als een zombie. Het is gewoon een zwaar middel en als je het niet nodig hebt of als er betere meds zijn zou ik het niet nemen.
Scheve schreef:Hoi , ik gebruik seroquel xr voor mijn adhd , en moet zeggen dat dit mij toch veel geholpen heeft, meer stabiliteit enzo, ik heb er van 300mg, de eerste 2 weken kwam ik mijn zetel niet uit.. vind dat de bijwerkingen nog meevallen heb er eigenlijk of geen last van buiten een droge bek
Scheve schreef:jep seroquel xr 300, extended release betekend xr (werking duurt langer) ik word er zen van
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Pieter210 schreef:Van 25 mg Seroquel word je gewoon lekker moe, je valt in slaap. That's it. If you like that, take it.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten