Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Seroquel XR

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Seroquel XR

Berichtdoor morticia » ma sep 22, 2014 10:54 pm

Heb pillen van 300mg
Wat is de beste manier en dosis om dit te gebruiken voor te slapen? crushen?
(recreatief gebruik voor de eerste keer )
morticia
Newbie
Offline
 
Posts: 8
Geregistreerd: ma sep 22, 2014 10:48 pm

Re: Seroquel XR

Berichtdoor TripAnt » zo okt 26, 2014 4:10 pm

Gebruik geen antipsychotica als recreatief middel.. je gaat je er echt HEEL kut van voelen en trwijl 'echte' drugs ervoor zorgen dat je remmingen verdwijnen en je je wat losser voelt, doet dit juist het omgekeerde met je.. geloof me.. ik spreek uit ervaring ..
Done: MDMA, Truffels, Cannabis, Caffeine, MethylFenidaat(rilatine), Alcohol, speed, tramadol
To Do: LSD, GHB, Ketamine, 4FA, 2CB, 6APB
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Avatar gebruiker
TripAnt
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 300
Geregistreerd: za okt 25, 2014 4:04 pm

Re: Seroquel XR

Berichtdoor kippje » zo nov 02, 2014 1:48 am

Seroquel heeft mij nooit een lekker effect gegeven behalve dat ik als een blok inslaap viel. Maar als je het een keer wil proberen is het verstandig om met een lage dosis te beginnen. Je hebt voor het slapengaan niet zoveel nodig plus hoe minder je neemt hoe minder wazig/moe je de volgende dag bent.
gelegenheidsgebruiker met veel gelegenheden
kippje
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: zo nov 02, 2014 12:03 am

Re: Seroquel XR

Berichtdoor Poseidon » zo nov 02, 2014 11:28 am

Lijkt mij gezien de negatieve bijwerkingen en de anderszins bedoelde toepassing van dit medicament ook een heel slecht plan om anti_psychotica als
slaapmedicatie toe te gaan passen. :s
Aangezien er legio benzo's voorhanden zijn om af te rekekenen met insomnia, ontgaat de zin van het gebruik van seroquel me ook compleet. :#:
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Seroquel XR

Berichtdoor kippje » zo nov 02, 2014 5:53 pm

Poseidon schreef:Lijkt mij gezien de negatieve bijwerkingen en de anderszins bedoelde toepassing van dit medicament ook een heel slecht plan om anti_psychotica als
slaapmedicatie toe te gaan passen. :

In de tijd dat het geestelijk minder met mij ging heb ik ze ook voorgeschreven gekregen als slaap medicatie, het "voordeel" ervan zou zijn dat hier geen gewenning en verslaving op zou kunnen treden terwijl dat met slaap medicatie wel het geval zou zijn. ik nam maar een kwart van volgens mij 50MG en sliep binnen een half uur maar het is zeker geen aanrader om "voor de lol" te gebruiken.
gelegenheidsgebruiker met veel gelegenheden
kippje
Newbie
Offline
 
Posts: 18
Geregistreerd: zo nov 02, 2014 12:03 am

Re: Seroquel XR

Berichtdoor Poseidon » zo nov 02, 2014 6:11 pm

kippje schreef:In de tijd dat het geestelijk minder met mij ging heb ik ze ook voorgeschreven gekregen als slaap medicatie, het "voordeel" ervan zou zijn dat hier geen gewenning en verslaving op zou kunnen treden terwijl dat met slaap medicatie wel het geval zou zijn. ik nam maar een kwart


Tof dat het je dan geholpen heeft. :)

Volgens mijn apotheker moet je het erg bont maken om verslaafd te raken aan benzo's. Tevend raakt niet iedereen hooked eraan. Het is echter een glijdende schaal. Het punt waarop.de afhankelijlheidsrelatie zich gaat manifesteren is diffuus.
Blijft kwestie van oppassen. Persoonlijk heb ik er overdag geen behoefte aan. Ben graag superfit maar zodra ik onder de wol kruip gaat mijn lichaam zuigen om dat spul. Dan ben je eigenlijk al een bedenkelijke grens overschreden.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner