Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » do dec 10, 2015 1:36 pm

Heb na Zolpidem waar ik veel te hard van tripte (wel gezellig maar iets TE) deze pillen gekregen namelijk Staurodorm oftewel Flurazepam als werkzame stof 27,42mg, ik weet dat het een sterke hypnotische werking heeft maar wat kan ik verwachten & is het recreatief te gebruiken? Moet wel zeggen dat ik makkelijk een nacht kon wakker blijven met 30mg zolpidem binnen, en niet slaapwandelend... :-)

Ik gebruik het wel degelijk therapeutisch voor ernstige slaapproblemen ivm persoonlijke redenen maarja soms mag het wel wat meer zijn :-)

Extra: Is deze benzo met wiet & xanax te combineren? :kleuter:
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Perry » do dec 10, 2015 2:55 pm

@Fresh_life
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Claviceps » do dec 10, 2015 5:30 pm

Met cannabis zal waarschijnlijk geen probleem zijn. Als je Xanax erbij gaat pakken zul je goed moeten opletten want je bent zogenaamd downers met elkaar aan het combineren. Flurazepam is een van de zwaarder benzodiazepines dus als je het gaat combineren verhoog je de kans op een blackout vermoed ik.

Alprazolam (Xanax) staat gelijk aan 0,5 mg orale dosering diazepam, terwijl Flurazepam gelijk staat aan 15-30 mg orale dosering diazepam. Zoals je ziet is dat minimaal 30x zo sterk als Alprazolam.
http://www.benzo.org.uk/bzequiv.htm

Het half-leven van Flurazepam is ook een stuk langer zoals je op de site kunt zien. 40-250 uur (1,6 - 10,4 dagen). Dit betekent dat restanten van de stof gedurende deze periode nog steeds aanwezig zijn in je systeem na het nemen van een enkele dosering. Na 10,4 dagen op z'n extreemst zou het helemaal uit je lichaam verdwenen zijn. Dit betekent dat je in de dagen na een enkele dosering nog steeds effecten zou kunnen ervaren, of ze zijn dusdanig minimaal dat het wel een effect heeft maar niet bewust merkbaar is. Bijvoorbeeld in de vorm van sneller dingen vergeten.
Laatst bijgewerkt door Claviceps op do dec 10, 2015 6:42 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Italiano » do dec 10, 2015 6:24 pm

Zo werkt die site van je niet Claviceps.

Alprazolam is juist de stof die potenter is, namelijk een 0,5 mg dosis daarvan "staat gelijk aan" (is vergelijkbaar met het effect van) 10 mg diazepam, terwijl 15-30 mg flurazepam gelijk staat aan 10 mg diazepam.
Avatar gebruiker
Italiano
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1049
Geregistreerd: zo jan 08, 2012 1:29 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Claviceps » do dec 10, 2015 6:43 pm

Thanks Italiana! Ik heb het doorgestreept. Waarschijnlijk wat te vluchtig geweest met lezen.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Pilletje » do dec 10, 2015 9:25 pm

Leuke benzo, redelijk sterk. Valt wel met xanax te combineren, maar dan vergroot je idd het risico op blackouts. Zou ik niet doen zonder redelijk wat tolerantie. Flurazepam is op z'n eentje best wel leuk genoeg, je kan er natuurlijk wel eventueel een jointje bij roken. :)

Flurazepam werkt wel erg lang door, dus moet je uitkijken dat je niet te veel neemt als je de volgende dag verplichtingen hebt. Als je het bij een normale dosis houdt is het mijn ervaring dat het de dag nadien nogal meevalt. Ik voel me dan nog steeds wel kalm maar niet meer waus.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Poseidon » do dec 10, 2015 9:43 pm

Lekker samen met coca deze :love:

Kut dat Winehouse dood is. Niet alleen omdat ie ze had maar toffe dude was. :(
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Exceptional » do dec 10, 2015 10:27 pm

Als je ze niet lust, weet je me te vinden.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » do dec 10, 2015 11:12 pm

Bedankt voor de reacties :-) vanavond mijn eerste pilletje, hoop dat ik wat kan slapen.. Staat deze benzo ook wel eens bekend voor slaapwandelen? :-)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Maus » do dec 10, 2015 11:14 pm

zannypopper schreef:Bedankt voor de reacties :-) vanavond mijn eerste pilletje, hoop dat ik wat kan slapen.. Staat deze benzo ook wel eens bekend voor slaapwandelen? :-)

Enjoy! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Exceptional » do dec 10, 2015 11:27 pm

zannypopper schreef:Staat deze benzo ook wel eens bekend voor slaapwandelen? :-)

Niet bij mij.
Don't ask me nothing about nothing, I just might tell you the truth.
Avatar gebruiker
Exceptional
Cynic
Donateur
Offline
 
Posts: 3569
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:47 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » vr dec 11, 2015 2:13 am

Heb hem genomen & had em wel wat sterker verwacht, xanax werkt ook al zo subtiel (nu geen xanax op) ga zo eens proberen eentje bij te nemen :-)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Frissa » vr dec 11, 2015 4:17 am

ja nemen is lekkere benzo, my favorit <3
endat de vbijlmende overduidelijke dingen like ...... heroes
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Perry » vr dec 11, 2015 5:41 am

Doet u mij maar Flubromazepam als ik even 2 dagen vrij ben :smokin: Dat is pas genieten!
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » vr dec 11, 2015 9:15 am

Vind het raar dat ik 2 keer wakker werd deze nacht en ook niet echt diep sliep, maar al bij al toch wel 7uurtjes geslapen denk ik.. werk deze niet lang & sterk normaal? had 55mg op.

Omdat alle benzo's maar redelijk subtiel hun werk doen bij mij (buiten zolpidem) had ik een vraagje aan de kenners @Einstein, @claviceps door jarenlang gebruik (+/- 7 jaar) van risperdal, mirtazapine, escitalopram enz.. zouder er nog stoffen aanwezig kunnen zijn die de werking van benzo's verstoren ben inminddels zeker 3 maanden clean van die dingen.
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Claviceps » vr dec 11, 2015 4:55 pm

risperdal, mirtazapine, escitalopram

Het half-leven van deze medicaties is vrij beperkt, 1 tot enkele dagen. 3 maanden clean betekent dat er geen metabolieten meer in je systeem aanwezig zouden moeten zijn. Bij benzodiazepines is het weleens het geval dat als je het voor langere periodes slikt dat het langer duurt voordat het helemaal uit je systeem is in vergelijking met iemand die het voor de eerste keer slikt. Ik denk echter dat 3 maanden wel lang is genoeg is maar ik weet ook niet of er indicaties zijn voor deze medicaties dat het net als bij benzodiazepines het geval zou kunnen zijn. Daarnaast bestaat de mogelijkheid dat zo'n cocktail aan medicaties die je steeds probeert andere effecten heeft gehad waarvan je momenteel misschien nog aan het herstellen bent. DIt is echter pure speculatie. Uiteindelijk kan ik je geen gegronde wetenschappelijke verklaring geven voor het effect van de vorige medicaties op je huidige staat. Daarbij is het ook onmogelijk om een oorzaak > gevolg relatie vast te stellen omdat er meer factoren een rol spelen die invloed kunnen hebben op je slaap problematiek.

Peak flurazepam plasma concentrations occur at 30 to 60 minutes post-dosing. The harmonic mean apparent half-life (the time it takes to eliminate half of the drug from the blood stream) of flurazepam is 2.3 hours. The N1-hydroxyethyl-flurazepam was measurable only during the early hours after a 30 mg dose and was not detectable after 24 hours. [...] The half-life of elimination of N1-desalkyl-flurazepam ranged from 47 to 100 hours. [...] The blood level profile of flurazepam and its major metabolites was determined in man following the oral administration of 30 mg daily for 2 weeks.

Inhoudelijk betekent dit dat de sterkste effecten van de drug bemerkt zullen worden binnen 30 tot 60 minuten. Na het bereiken van de piek concentraties zal de drug langzaam afnemen in zijn werking en na 2,3 uur is er een halvering in actieve concentratie waardoor de effectiviteit van de drug nog verder is afgenomen. Het hoofd actieve bestanddeel is maar enkele uren te detecteren in het bloed en niet meer na 24 uur. Wat erna overblijft is het actieve metaboliet N1-desalkyl-flurazepam dat voor langere periodes aanwezig zal blijven.

Als ik een gok zou moeten wagen lijkt het erop dat het uitstekent helpt om in slaap te komen. Echter na een aantal uurtjes neemt de werking dusdanig af en wellicht zorgt dat ervoor in combinatie met je problematiek of wellicht andere oorzaken dat je als nog ontwaakt. Ik zou het eigenlijk na 1 enkele nacht niet meteen afschrijven en voor iets anders gaan. Persoonlijk zou ik kijken of je minimaal 1 a 2 weken dit middel kunt proberen. In de wetenschap ga je namelijk in de meeste gevallen ook niet af op 1 enkele metingen maar doe je meerdere metingen voordat je conclusies gaat trekken over de effectiviteit van een medicatie.
“Scientists do not speak in absolutes, they present the results that support the hypothesis and the tolerance for error.”
Claviceps
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 903
Geregistreerd: zo feb 27, 2011 6:17 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » za dec 12, 2015 5:39 pm

Hier heb ik veel aan bedankt! Trouwens vandaag, deze nacht dus heeft het veeeel beter zen werk gedaan, goed ingeslapen en heel de nacht doorgeslapen! groetjes!
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » do dec 17, 2015 1:00 am

Vraagje: Dalmadorm is toch wateroplosbaar dus eigenlijk ook snuifbaar recreatief? Of juist niet.. bevoorbeeld van Xanax weet ik dat het vrijwel nutteloos is in theorie maar veel meningen verschillen, maar bij Dalmadorm (flurazepam) iemand ervaring mee?
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Fool » do dec 17, 2015 1:08 am

Geen ervaring mee, maar het zou theoretisch gewoon moeten werken.

Tenminste, als het bindmiddel je neus niet verstopt.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor straatmadelief » do dec 17, 2015 1:11 am

Heb ik ook in huis maar steeds niet genomen omdat ik had vernomen dat je daar makkelijk 24 uur vaag van bent? Maar valt dus wel mee?
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor Fool » do dec 17, 2015 1:24 am

straatmadelief schreef:Heb ik ook in huis maar steeds niet genomen omdat ik had vernomen dat je daar makkelijk 24 uur vaag van bent? Maar valt dus wel mee?

Pharmacokinetics

Flurazepam hydrochloride is rapidly absorbed from the gastro-intestinal tract. Flurazepam is rapidly metabolized and is excreted primarily in the urine. Following a single oral dose, peak Flurazepam plasma concentrations ranging from 0.5 to 4.0 ng/mL occur at 30 to 60 minutes post-dosing. The harmonic mean apparent half-life of Flurazepam is 2.3 hours. The blood level profile of Flurazepam and its major metabolites was determined in man following the oral administration of 30 mg daily for 2 weeks. The N1-hydroxyethyl-Flurazepam was measurable only during the early hours after a 30 mg dose and was not detectable after 24 hours. The major metabolite in blood was N1-desalkyl-Flurazepam, which reached steady-state (plateau) levels after 7 to 10 days of dosing, at levels approximately 5- to 6-fold greater than the 24-hour levels observed on Day 1. The half-life of elimination of N1-desalkyl-Flurazepam ranged from 47 to 100 hours. The major urinary metabolite is conjugated N1-hydroxyethyl-Flurazepam which accounts for 22% to 55% of the dose. Less than 1% of the dose is excreted in the urine as N1-desalkyl-Flurazepam.

This pharmacokinetic profile may be responsible for the clinical observation that Flurazepam is increasingly effective on the second or third night of consecutive use and that for 1 or 2 nights after the drug is discontinued both sleep latency and total wake time may still be decreased.

The single dose pharmacokinetics of Flurazepam were studied in 12 healthy geriatric subjects (aged 61 to 85 years). The mean elimination half-life of desalkyl-Flurazepam was longer in elderly male subjects (160 hours) compared with younger male subjects (74 hours), while mean elimination half-life was similar in geriatric female subjects (120 hours) and younger female subjects (90 hours). After multiple dosing, mean steady-state plasma levels of desalkyl-Flurazepam were higher in elderly male subjects (81 ng/mL) compared with younger male subjects (53 ng/mL), while values were similar between elderly female subjects (85 ng/mL) and younger female subjects (86 ng/mL). The mean washout half-life of desalkyl-Flurazepam was longer in elderly male and female subjects (126 and 158 hours, respectively) compared with younger male and female subjects (111 and 113 hours, respectively).1

1 Greenblatt DJ, Divoll M, Hammatz JS, MacLauglin DS, Shader RI: Kinetics and clinical effects of Flurazepam in young and elderly noninsomniacs. Clin Pharmacol Ther 30:475–486, 1981.

http://www.drugs.com/pro/flurazepam.html

Dat valt niet mee. :P
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Staurodorm/Dalmadorm/Flurazepam

Berichtdoor zannypopper » do dec 17, 2015 5:06 am

Ik kan perfect functioneren de volgende dag hoor :-) altijd wel lichte vermoeidheid en vergeetachtigheid en bij hoge dossisen de avond ervoor beetje wankelend op de benen voor de rest valt ie goed mee :-)
Aan het leven moet zin gegeven worden omdat het geen zin heeft.
- Een bekende filosoof van wie ik de naam vergeten ben.
Avatar gebruiker
zannypopper
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 783
Geregistreerd: wo aug 05, 2015 12:14 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner