Werd ik een paar weken geledn nog dood en doodziek, als ik naast 1x 20mg Temazepam, ook maar een kwart tabletje extra nam. pffff lijkt de tolerantie zich op t bouwen.
Gisternacht had ik epilepsie gedurende de nacht. Een paar nachten daarvoor ook al.
Dis ik nam eerst een halve tablet Temazepam (10mg) wat mij bv eerst in slaap kon brengen na het innemen van 20mg Dex. Na een halve tablet na mn epilepsie gebeurde er niets. Ik nam nog een halve bij en toen nog een hele. Toen sliep ik pas.
Maar dit is absoluut niet wat ik wil. Daar ik behoorlijk assertief moet zijn bij mijn huisarts, stel ik mijn vraag eerst altijd hier. Dit lijkt op tolerantie die ik nuet verder wil laten oplopen, ondanks mijn epileptische aanvallen in de nacht. Nu mijn vraag.
1: Is er een non-benzo slaapmiddel dat qua kracht redelijk in de buurt komt.
2: Weet het niet meer zeker, maar kan je van een tolerantie afkomen voor dit middel? Iets staat me bij dat iemand sprak over twee weken, maar weet niet of dat een antwoord was die ik ergens las, of een antwoord op mijn vraag, hoewel ik volgens mij deze vraag nu voor het eerst post?
Ik hoop dat er dus een non-benzo slaapmiddel bestaat die niet zo voor tolerantie zorgt. Nu ben ik bang voor Insomnia, na die laatste dosering van vannacht, maarja.... ik wilde gewoon slapen.