Aaltje schreef:Van GHB word je altijd geil, van tetrazepam niet denk ik?
Pilletje schreef:Misschien ligt dat gewoon aan mij, maar van ghb kan ik flink scheef zijn terwijl van tetrazepam dat echt totaal niet het geval is.
Pilletje schreef:Kan wel, mja vind het effect van GHB toch niet zo leuk.
pammer schreef:Vind tetrazepam wel leuk als één van de eerste benzo's . Nu stelt het niet veel meer voor
Sublimo schreef:pammer schreef:Vind tetrazepam wel leuk als één van de eerste benzo's . Nu stelt het niet veel meer voor
Bedoel je dat dit een van de eeste benzo's was die jij probeerde?
Sublimo schreef:Pilletje schreef:Kan wel, mja vind het effect van GHB toch niet zo leuk.
Het scheef gaan van GHB is ook niet leuk, het heeft echter ook een hoop andere leuke kanten. Ik probeer altijd juist niet scheef er van te gaan.
Spoednick schreef:Broma en alprazolam maken vooral je geest vrij of dof in hogere dosissen, je merkt er lichamelijk weinig van.
Van 2 of 3 tetras word je fysiek echt superchill (door de spierverslappende eigenschappen). Ik zat echt te viben in de zetel, zoals toen ik net begon met wiet en stoned op de bank zat te chillen. Ik genoot van het lichamelijke aspect, hoewel het natuurlijk ook een kalmerende werking op de geest heeft.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten