Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Tizanidine

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Tizanidine

Berichtdoor Ricardo1G2 » wo maart 26, 2014 2:03 am

Dit is een sterke spierontspanner, die op het GABA-complex werkt ( net als GHB, benzo's,alchol,baclofen, enz....)

Mijn dokter stelde dit voor om te nemen als ik mijn buprenorfine ( opiaat) ga afbouwen tot 0.

Vroeg me af of iemand hier ervaring mee heeft, gezien ik enkel wat terugvond over Baclofen dat ook tot de spasmolytica behoort,

Ook zou ik graag ervaringen van members met Naltrexon en/of gabapentine of pregabaline lezen...want mijn arts stelde deze medicijnen voor om te nemen een tijdje nadat en tijdens mijn buprenorfine ( neem Temgesic S.L.0,2 mg, 3 keer per dag)-afbouw lezen?
Helpt Naltrexon bv. tegen zucht naar opiaten of bij 'ontwenning' van buprenorfine...
En wat mag ik verwachten van Tizanidine ( merknaam is Sirdalud 4 mg) of gabapentine ( Neurontin)....qua effect op mezelf....
Transtec ( buprenorfine)-pleisters worden normaal niet bij detox gebruikt, maar ook dit stelde mijn arts voor om te nemen......is dit wel een goed idee?

Ik neem hierbuiten af en toe een benzo ( clobazam) en ook dagelijks 30 mg d-amphetamine....
Verder probeer ik het gebruik van andere drugs te beperken ( omwille van de wisselwerking en uppers en opioden omwille van vroegere verslaving)
Avatar gebruiker
Ricardo1G2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: di jun 19, 2012 9:45 am

Re: Tizanidine

Berichtdoor Einstein » wo maart 26, 2014 1:00 pm

http://europepmc.org/abstract/MED/79700 ... JkLehYR.16

Volgens dit artikel werkt het niet als GABA-ligand maar als alfa-2 agonist. Zal geen recreatief effect hebben, lijkt me.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Tizanidine

Berichtdoor sensei » vr maart 28, 2014 12:20 am

geen ervaring mee
Tramadol is misschien ook een oplossing? kan je gemakkelijk mee afbouwen
"mensen zonder ziel,
wij zijn het allemaal,
het is kanker debiel." (c) WK
Avatar gebruiker
sensei
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 78
Geregistreerd: ma nov 11, 2013 12:05 am
Woonplaats: Oost-Vlaanderen


Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner