Het werkt ook nog. Dat is het voornaamste.
Het idee is dus dat een lage dosering Haldol, bijdragen zal aan het upreguleren van de dopamine receptoren. Nu hou ik van experimenteren, dus daarom doe ik dit.
Op een pil van 2 mg Haldol, slaap ik normaal als een roos. Vreemde is( in dit geval dus te voorspellen volgens de theorie ) dat ik een K*T nacht heb, wanneer ik zo'n 3 dagen, iedere ochtend, 5mcg Haloperidol slik ( opgelost in water ). Dan word ik standaard iedere macht om 3 uur klaar wakker en kom ik niet meer in slaap. Overdag dan dood moe natuurlijk. ( ongewenst effect, maar dus wel het tegenovergestelde effect van wat Haldol, normaal doet. Hormesis effect? )
Maar als ik zoek op Upregulating dopamine receptors, kom ik ook vaak uit op de term "tardive dyskinesia", een symptoom hiervan is slaapproblemen. Welke stoppen als je stopt met het upreguleren van de receptoren. Ik ben daarna meteen gestopt met de lage doseringen en weg waren de slaapproblemen. Na een week startte ik weer met iedere ochtend 5mcg en na 3 dagen ontstonden weer de rare slaap/wakker momenten. Alle effecten ( gewenst en ongewenst) komen overeen met het onderzoek.
Dit was voor mij wel de bevestiging dat ultra lage doseringen Haloperidol, inderdaad de stemming verbeterd door het upreguleren van de Dopamine receptoren.( zoals het onderzoek uit aangaf)Ik heb uiteindelijk 2 weken, iedere ochtend 5mcg Haloperidol, geslikt. Het effect na die twee weken met 25mg Methylfenidaat en 5mg dexamfetamine. hmmm. Wel 100x beter dan de allereerste inname van dat spul ( dus voordat ik tolerantie had opgebouwd). Heerlijk was het en de euforie bleef de hele avond van 18:00 tot zeker 22:30 hangen. Mocht je slaapproblemen hebben vanwege de iltra lage dosering Haloperidol, dan neem ik een 1mg tablet Haldol als ik wakker word. Dan wordt vermoedelijk de boel stil gelegd en kan ik slapen. 1mg is hopelijk ook te weinig om de boel meteen te downreguleren.
Experiment lijkt dus geslaagd?
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25012422En deze link staat het eigenlijk bevestigd. Zonder Methylfenidaat en Dex, voel ik me dus ook vele malen beter. Nu vraag ik me af. Als ik nu L-Tyrosine zou slikken? neemt de dopamine ook nog verder toe? Iemand vertelde mij ooit dat bij het toenemen van Dopamine, de receptoren worden gedownreguleerd. Wat dan natuurlijk kan worden voorkomen met de Haloperidol. Niks downreguleren