JongGeleerd schreef:Zelfkennis tonen in plaats van uit de slof schieten is niet de punten verdienen bij jou? Dan hef ik je punten niet.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
JongGeleerd schreef:And how would you know? :')
Chamey schreef:ok, maar die 30mg, geeft bij jou nog steeds de prettige effecten? bij dagelijks gebruik
ik wil die euforie behouden, die ik gisteravond, na een pauze van 10 dagen, weer kreeg van 20 mg Methylfenidaat. Dat werd steeds minder de afgelopen maanden door gewenning.
Dus dat wil ik voorkomen
Dat bedoelde ik eigenlijk met mn vraag. Dat ik 30mg per dag kan hebben, geloof ik wel. Slikte 120mg. Kon ook prima, maar het gaat me om de tolerantie. Vandaar dat ik dacht dat het zou helpen om steeds een dag over te slaan. Het gaat mij om de tolerantie. Weet niet of je antwoord bedoelt was in het kader van tolerantie.
The Dude schreef:ja daar heb je geen reet aan, je moet deze hebben https://www.vitaminstore.nl/health/voed ... nel=Normal
Chamey schreef:Heb n hersentumor en waarschijnlijk ga ik nog dood ook.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
frozentoast schreef:Dex en vooral Ritalin zijn recreatief niet echt de moeite waard (imo), als je echt een intense ervaring wilt ga dan bijvoorbeeld voor truffels die je in de smartshop kan kopen. Tenminste, als je geïnteresseerd bent in psychedelica en je er wat over inleest.
Chamey schreef:lijkt me wel wat. doosjes van 10 gram voor 9,95
Hoelang doe je met zo'n doosje? ik ben n beetje bang voor verslaving.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten