Pilletje schreef:Damn. M'n huisdokter dokter wou mij eerst dit geven in plaats van m'n prazepam voor hij uiteindelijk toegaf aan diazepam. Vind jij tranxene beter als diazepam?
Als je nu ja zegt ga ik janken, want ik heb intussen ook hopen valium liggen die niet van die dokter komen.
Pilletje schreef:Prazepam werkt nog even lang als diazepam.. Het is een actief metaboliet van de stof diazepam met vooral de geestelijke effecten en niet de lichamelijke.
Dus prazepam had evengoed gegaan om af te bouwen.. Maar dat was te zwak van effect.
Pilletje schreef:eerder 20-30 maar ja.
De dokter had me overgeschakeld van 2mg xanax naar 20mg prazepam.. Terwijl 2 mg xanax equivalent staat aan 40mg valium..
Mja nu krijg ik dus valium 10mg en temesta 1mg.
Sublimo schreef:Ik vind het een van de mindere benzo's.
https://en.wikipedia.org/wiki/Clorazepate
Floppy infant syndrome and sedation in the newborn may also occur. Symptoms of floppy infant syndrome and the neonatal benzodiazepine withdrawal syndrome have been reported to persist from hours to months after birth
Has any one heard of "floppy bunny syndrome"?
Benzodiazepines can cause your bunny to lose it's balance or become "floppy", show weakness etc but for a real strong, good, fucking bunny the best thing you can do is take your bunny to a party with a lot of other bunnys and a beloved hippie congregation that pumped themselves full with acid.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Dat klopt.
Poseidon schreef:Kreeg mijn mattie ook in de psychiatrische gevangenis.
Hij werd er in combinatie met de rest van wat hij op een dag moest slikken wel rustiger van maar niet minder gevaarlijk. Gijzelde doodleuk op onderstaande doses een psychiater.
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
trulov schreef:Tranxene (dikaliumclorazepaat) is een benzodiazepine, ik hou ervan. Het heeft een erg lange halfwaardetijd/werkingsduur en de 50 mg variant vind ik potenter dan elke andere benzo, zeker wat betreft anxiolytische werking.
Je hebt het ook in ampoules, van 20 en 50 mg.
In belgie heb je caps van 5,10 en 15 mg en dan 50 mg tabs
in Nederland heb je ook nog tabletten van 20 mg en ampoules met 100 mg
In de VS en andere landen heb je XR tabs dacht ik van 7.5 mg, 15 mg, 22.5 mg enz.
Zijn er mensen met ervaring met deze benzo,en zo ja wat vinden jullie ervan (ivm andere benzo's)
Maus schreef:Poseidon schreef:Kreeg mijn mattie ook in de psychiatrische gevangenis.
Hij werd er in combinatie met de rest van wat hij op een dag moest slikken wel rustiger van maar niet minder gevaarlijk. Gijzelde doodleuk op onderstaande doses een psychiater.
WTF. Olanzapine/Zyprexa 20 Mg, Nozinan (heavy spul) en zware benzo's en een stemmingsstabilisator.
Van 10 Mg Zyprexa alleen al was ik de weg helemaal kwijt...
trulov schreef:Tranxene (dikaliumclorazepaat) is een benzodiazepine, ik hou ervan. Het heeft een erg lange halfwaardetijd/werkingsduur en de 50 mg variant vind ik potenter dan elke andere benzo, zeker wat betreft anxiolytische werking.
Je hebt het ook in ampoules, van 20 en 50 mg.
In belgie heb je caps van 5,10 en 15 mg en dan 50 mg tabs
in Nederland heb je ook nog tabletten van 20 mg en ampoules met 100 mg
In de VS en andere landen heb je XR tabs dacht ik van 7.5 mg, 15 mg, 22.5 mg enz.
Zijn er mensen met ervaring met deze benzo,en zo ja wat vinden jullie ervan (ivm andere benzo's)
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten