kaasje schreef:Zou je dan niet beter een biertje of 2 drinken? Ook niet ideaal, maar je wordt er ook wat minder zenuwachtig van.
methoxetamine schreef:... zodat ik niet constant onzin praat en gewoon rustig en mezelf kan zijn. Dit kan ik in het dagelijks leven prima zonder drugs, maar bij de eerste dag op een date ben ik vaak wat zenuwachtig dat ik het daardoor altijd verpest.
methoxetamine schreef:Ik heb vrijdag een date, nou gebruik ik het liefst voor een date wat valium zodat ik niet constant onzin praat en gewoon rustig en mezelf kan zijn. Dit kan ik in het dagelijks leven prima zonder drugs, maar bij de eerste dag op een date ben ik vaak wat zenuwachtig dat ik het daardoor altijd verpest. Wat is een goeie dosis Diazepam om te gebruiken dat ik wat rustiger ben maar er wel bij ben? Ik ben een man en weeg 60 kg. Ik heb al ervaring met Diazepam maar bij 10 mg veranderd er weinig bij mij behalve dat ik een klein beetje rustiger ben. Wat is dus een goeie dosis? Ik hoef geen reacties van: op een date moet je niks gebruiken, want dat vind ik ook maar ik wil ietsje rustiger zijn en niet zo zenuwachtig.
methoxetamine schreef:kaasje schreef:Zou je dan niet beter een biertje of 2 drinken? Ook niet ideaal, maar je wordt er ook wat minder zenuwachtig van.
Raar genoeg kan ik best wel tegen benzo's (terwijl ik die bijna nooit gebruik). Maar ik kan echt niet tegen alcohol!
methoxetamine schreef:Fuck it, ik doe het zonder. Ik schaam mij best voor mijzelf als ik dit teruglees. Ik ben zelfverzekerd genoeg dus het komt wel goed. Ik heb besloten het niet te doen.
kaasje schreef:methoxetamine schreef:Fuck it, ik doe het zonder. Ik schaam mij best voor mijzelf als ik dit teruglees. Ik ben zelfverzekerd genoeg dus het komt wel goed. Ik heb besloten het niet te doen.
Goed plan!
methoxetamine schreef:Fuck it, ik doe het zonder. Ik schaam mij best voor mijzelf als ik dit teruglees. Ik ben zelfverzekerd genoeg dus het komt wel goed. Ik heb besloten het niet te doen.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
cojiro schreef:Precies, iedereen weet dat chicks onzekerder zijn dan mannen dus ze vindt het sowieso mega eng
Vinz schreef:cojiro schreef:Precies, iedereen weet dat chicks onzekerder zijn dan mannen dus ze vindt het sowieso mega eng
Ja als je alleen van die meisjes date met een goed innerlijk krijg je dat.
onzin/vraag-voor-degene-die-na-je-post-t373-6180.html?hilit=vinz#p409683
spoorloosPartypipo schreef:zo'n aangereden trein bakkus
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Multitude schreef:Regel 1 van DF: Trek je niks aan van wat mensen zeggen op DF, behalve als het toevallig een goed advies is.
Prototype schreef:Ted Bundy schreef:Bourjois schreef:Mensen die wiet roken zijn doorgaans mensen die graag comfortabele kleding verkiezen boven merkkleding. Walgelijk.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 17 gasten