Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Veilig opiaat

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Veilig opiaat

Berichtdoor Dragon » vr sep 07, 2012 12:59 am

Hallo iedereen,na eerst wat rondgeneusd te hebben op het forum,wou ik toch ook een vraag stellen.Ben al van kleinsaf zeer geinteresseerd door opiaten.Eerst in het week-end gebruiken.Later toch in de val gelopen door meer hero te gebruiken.Op men 33ste aan de methadon gegaan,en enkele jaren!!, nadien pas clean, (echt verschrikkelijke ontwenning gehad,vooral psychisch).Nu heb ik een haat/liefde met opiaten.Al de rest van drugs doe ik niet (buiten af en toe wat coke),meestal op een feestje.Ik gebruik nu Lorazepam en Valtran.Dat laatste is wel leuk,maar wil toch af en toe wat meer.Welk is volgens jullie een goed alternatief voor die Valtran.Tramadol en Codeine doen mij weinig tot niets.Subutex heb ik in het begin van mijn ontwenning gekregen,maar was op dat moment niet voldoende,en doet me ook weinig.Ik ga 4 a 5 maal per week sporten,eet gezond,en wil er zo verstandig mogelijk mee omgaan.O ja,en heroine,nooit meer.Thanks :wave:
Dragon
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: di sep 04, 2012 10:07 pm

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Einstein » vr sep 07, 2012 4:25 am

Elk opiaat dat echt effectief is, zal ook verslavend werken. Veel meer kan ik er niet van maken :(
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Dragon » vr sep 07, 2012 9:56 pm

Inderdaad,verslavend zijn ze allemaal.Daarom houd ik het nu bij farmaceutische drugs.Ben heel beniewd naar Oxycodone,maar ik denk dat dit niet in de (legale) handel voorhanden is in Belgie.
Dragon
Newbie
Offline
 
Posts: 9
Geregistreerd: di sep 04, 2012 10:07 pm

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Pilletje » za sep 08, 2012 10:02 pm

Jawel hoor, Oxycontin & oxynorm zijn hier verkrijgbaar. Misschien bedoel je hydrocone, dat is hier niet verkrijgbaar. Voor de rest heb je pentazocine (wat ik afraad, is niet echt leuk), morfinesulfaat, piritramide, pethidine, hydromorfon, fentanyl. Ik zou al deze middelen sterk afraden buiten misschien pentazocine. Ze zijn enorm sterk en enorm verslavend.

Pentazocine is een opioide die een gedeeltelijke agonist/antagonist is (beetje zoals buprenorfine) en die vooral op de kappa en delta opiaat receptor werkt. Heeft wel een sterk verdovende werking, maar zorgt ook voor een beetje een (onaangenaam vind ik) trippy effect.

Ik zou zeggen blijf ervan af en hou het bij tilidine.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Davinci » zo sep 09, 2012 9:10 pm

Opiaten zijn anti-veiligheid.
Zeker gezien je verleden zal je mogen scheiden, je liefdesrelatie eindigt alleen maar een duister, triestig verhaaltje.

Doorbreek de illusie dat er mogelijkheid is om opiaten 'veilig' te gebruiken...
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Drefbon » zo sep 09, 2012 11:53 pm

Ik heb een aantal jaren geleden een opiaatverslaving gehad, ik was toen verslaafd aan oxycontin en fentanyl (op recept). Ik ben hier nu dus vier jaar geleden van afgekickt, toch heb ik in die tijd (vooral het begin natuurlijk) ook zo genoten dat ik nog steeds af en toe een opiaat wil gebruiken. Als er nu dus iets op mijn pad komt neem ik dus wel weer eens wat. Ik ben me er alleen erg van bewust dat het altijd gevaarlijk zal blijven, daarom maak ik duidelijke afspraken met mezelf, ik koop maar een bepaalde hoeveelheid, dit weekend bijvoorbeeld 15 pilletjes oxycontin (30mg), waarvan ik de meeste bij m'n ouders thuis verstop zodat ik er niet zomaar bij kan (ik woon alleen). Dit doe ik uit voorzorg, ik weet hoe sterk opiaten je gedachten gang kunnen beïnvloeden. Nu vind ik het dus echt lekker, ik beloof mezelf alleen bij elk pilletje dat ik niet meer neem dan ik me had voorgenomen. Dit lukt goed, ook doordat ik zo geen schuldgevoel tegenover mezelf krijg waardoor de roes veel lekkerder voelt.
Ik heb altijd het idee dat het mogelijk zou moeten zijn om elk opiaat veilig te kunnen gebruiken, helaas zijn er veel voorbeelden die het tegenovergestelde bewijzen. Als ik jou was zou ik het alleen doen als je extreem zeker van je zaak bent, als je je er volledig bewust van bent dat het je gedachtengang fuckt zonder dat je dat doorhebt en als je goed in het leven staat en je goed in je vel zit. Ik kan verder alleen nog zeggen dat ik het persoonlijk zeker de moeite waard vind.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Davinci » ma sep 10, 2012 6:20 pm

Wow Drefbon, volgens mij zit je toch wel op het verkeerde spoor...
Dit lukt goed, ook doordat ik zo geen schuldgevoel tegenover mezelf krijg waardoor de roes veel lekkerder voelt.

Tijdens een opiatenhigh bestaat er zoiets als schuldgevoel niet :p
Dit doe ik uit voorzorg, ik weet hoe sterk opiaten je gedachten gang kunnen beïnvloeden.

Nja, 'sterk' vind ik persoonlijk een understatement. Opiaten zijn de schaakmeesters die 300 stappen vooruit denken, de onverslaanbare pokerspelers die je compleet blut manipuleren...

Afspraken en regels maken rond opiaten is een tragedie voor 99.99999999999% van alle gevallen. Sterk dat jij het nu zo volhoudt, maar voor hoe lang? :woeh:

Ik ben echt als voor de dood voor opiaten...
Gecontroleerd gebruik bestaat niet. Er zijn daar veel discussies over, maar de meesten eindigen in het feit dat ze moeten toegeven toch plots verslaafd te zijn.

Ik wil je niet persoonlijk aanvallen ofzo, maar als ik je dokter was zou ik je willen laten inzien dat je best nooit meer een opiaat aanraakt.
Vergeet niet dat er nog altijd de endogene opiaten zijn :love:
Runner's high is daar een goed voorbeeld van.

Nja opiaten behoren tot de hoofdzonden der bijbel :#:
You have to know the material you're writing about before you alter it.
Avatar gebruiker
Davinci
Omnia fert aetas
Donateur
Offline
 
Posts: 1504
Geregistreerd: vr maart 04, 2011 1:47 pm
Woonplaats: Permanent ++

Re: Veilig opiaat

Berichtdoor Drefbon » di sep 11, 2012 1:10 am

Davinci schreef:Tijdens een opiatenhigh bestaat er zoiets als schuldgevoel niet :p


Ik snap wat je bedoelt in de zind van dat een opiaat je zo sterk kan hersenspoelen, ik heb dit vroeger aan de levende lijve ondervonden. Nu heb ik echter geen behoefte meer aan zo sterk onder invloed zijn dat alle negatieve gedachten en/of gevoelens worden onderdrukt, ik gebruik het om te genieten, niet om te vergeten.

Davinci schreef:Afspraken en regels maken rond opiaten is een tragedie voor 99.99999999999% van alle gevallen. Sterk dat jij het nu zo volhoudt, maar voor hoe lang? :woeh:


Hierom heb ik ook zo'n lange periode geen opiaten meer gebruikt, ik vond dat mijn leven niet goed genoeg op orde was om het 'veilig' te kunnen gebruiken, het risico op verslaving was gewoon te groot. Nu heb ik veel meer m'n leven op orde en zit ik ook goed in m'n vel. Dit laat mij een opiaathigh op een compleet andere manier beleven dan wanneer ik niet goed in m'n vel zat. Desalniettemin besef ik me terdege dat het altijd een risico met zich meebrengt, zelfs wanneer ik genomen heb denk ik altijd van "dit moet ik niet te vaak doen". Ik wil nu echter zo beperkt gebruiken dat ik er nog echt van kan genieten, zonder tolerantie. Een beetje hetzelfde idee als bij MDMA voor mij.

Davinci schreef:Ik wil je niet persoonlijk aanvallen ofzo, maar als ik je dokter was zou ik je willen laten inzien dat je best nooit meer een opiaat aanraakt.
Vergeet niet dat er nog altijd de endogene opiaten zijn :love:
Runner's high is daar een goed voorbeeld van.


Ik voel me zeker niet aangevallen hoor, ik stel dit soort discussies altijd erg op prijs, daarvoor ben ik immers op DF. 8-) Al wil ik dit niet teveel op een verweer gaan laten lijken, snap je?
Maar het nooit meer aanraken zal er denk ik nog niet van komen, daarvoor blijft het gewoon teveel genieten. Ik moet wel zeggen dat ik voor ketamine veel verslavingsgevoeliger ben dan voor opiaten
Oja, het maakt bij mij wel erg uit welk opiaat ik pak, als ik morfine, heroïne of methadonn zou nemen is de kans groot dat het verkeerd zou gaan, hier waag ik me dan ook niet aan. Met Oxycodon heb ik gewoon zoveel positieve ervaring, dit durf ik wel aan om af en toe te gebruiken.

Van endogene opiaten geniet ik ook regelmatig trouwens, soms nog wel meer zelfs dan van de exogene soorten, al vind ik het toch moeilijk te vergelijken.
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner