pinnes schreef:Hoe moeten wij dat in vredesnaam weten? Het lijkt wel op akineton maar het kan van alles wezen.
HieronymusIV schreef:heel frustrerend dit.. hoeveel medicijnen beginnen met een D?
Poseidon schreef:HieronymusIV schreef:heel frustrerend dit.. hoeveel medicijnen beginnen met een D?
Misschien zoek je in de verkeerde richting. Als je de D op zijn links op zijn kant draait, zie je een tunnel-ingang.
Zou in dat geval ook een xtc-tje kunnen zijn.
HieronymusIV schreef:ik ben bang dat ik er niet achter ga komen en ik ga het risico ook niet nemen. dus totdat ik 90 procent zeker weet wat het is neem ik het niet! haha.
Dave1997 schreef:Laat maar zitten zei ik toch? Het lijkt hier wel een dierentuinforum met allemaal kwartels!
Fenomeen schreef:HieronymusIV schreef:ik ben bang dat ik er niet achter ga komen en ik ga het risico ook niet nemen. dus totdat ik 90 procent zeker weet wat het is neem ik het niet! haha.
Vcaps schreef:Heb hem ook wel eens voorbij zien komen, kan best Diazepam zijn van Teva.
Maar op die van diazepam van teva staat vaak TEVA op.
Check; http://www.pharmer.org daar staan veel images van pill imprints ook fakes.
Pilletje schreef:Wizkit ik heb de laatste van mijn diazepams vandaag opgegeten en het was er net zo een, via apotheek enzo. Wou nog foto uploaden maar foto was te wazig.. Ik ben er zo goed als zeker van dat het om Diazepam TEVA gaat.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 10 gasten