Spoednick schreef:Stel
ik ken iemand wiens dokter alles voorschrijft wat deze persoon vraagt. Welke geneesmiddelen zou jij vragen? En dan denk ik niet aan de standaard bromazepam, tramadol, zolpidem,..., maar meer aan dingen die ik nog niet ken als Chloralhydraat en mss nog bepaalde barbituraten. Is er nergens een soort overzicht te vinden van wat er zoal verkrijgbaar is op voorschrift in België? Welke kenners weten welke verdoken schatten in de apotheek te vinden zijn? Uppers, downers, screamers & laughers. Shoot!
Deze staan al op het lijstje:
- Dex
- Rilatine
- Bromazepam
- Zolpidem
- Midazolam
- Chlorylhydraat
- Tramadol
- Tinalox
- Kamagra
- Ketalar
Maar ik wil dus de meer exotische, onbekende dingen eens proberen.
Spoednick schreef:Ja, sinds eind jaren 80 is Methaqualone niet meer legaal verkrijgbaar vrees ik. Ik heb wel eens etaqualone geprobeerd, maar echt heel spectaculair is dat niet. De echte Quaaludes zijn waarschijnlijk beter.
Die Fencamfamine lijkt me wel wat.
Fentanyl en heroïne blijf ik wel af..
Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.
peprick schreef:in de U.S.A. zou cannabis n interessant voorschrift zijn. maar we zijn in NL dus gebruik gewoon drugs. medicijnen zijn voor mensen die ziek zijn of dienen als geneesmiddel. laat dit ook zo. bovendien zij echte drus ook gezonder, want dit zijn op korte termijn werkende stoffen, en in medijnen zijn dat op lange termijn werkende stoffen, dus die troep blijft veel langer in je lichaam.
hmkey schreef:peprick schreef:in de U.S.A. zou cannabis n interessant voorschrift zijn. maar we zijn in NL dus gebruik gewoon drugs. medicijnen zijn voor mensen die ziek zijn of dienen als geneesmiddel. laat dit ook zo. bovendien zij echte drus ook gezonder, want dit zijn op korte termijn werkende stoffen, en in medijnen zijn dat op lange termijn werkende stoffen, dus die troep blijft veel langer in je lichaam.
Helemaal mee eens.
Het korte termijn geheugen verlies wat je bij veel cannabis roken krijgt, verdwijnt, en je korte termijn geheugen "herstelt weer" al dan niet in een aantal maanden.
(Cannabis blijft ook lang in je lichaam )
Bij veelvuldig benzodiazepine gebruik in hoge doseringen therapeutisch danwel recreationeel voor een lange tijd<1jr, is je korte termijn geheugen permanent niet meer wat het ooit geweest was.
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
tomsn0r schreef:Er is geen wetenschappelijke onderbouwing nodig als je naar de berichten van Frog kijkt
Spoednick schreef:Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.
Einstein schreef:Spoednick schreef:Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.
Fenobarbital wordt beschouwd als het minst spannende barbituraat. Het heeft vooral waarde als curiosum, maar recreatief is het niet echt boeiend Volgens mij is ten minste natriumthiopental ook nog wel te krijgen als je een extreem toffe arts hebt.
Einstein schreef:Hmm, lijkt me niet dat je zomaar natriumthiopental netjes bij de apotheek kan krijgen, maar vermoed dat het nog wel hier en daar in ziekenhuizen zal liggen, al weet ik dat ook niet zeker.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten