Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Spoednick » vr jul 06, 2012 5:25 pm

Stel

ik ken iemand wiens dokter alles voorschrijft wat deze persoon vraagt. Welke geneesmiddelen zou jij vragen? En dan denk ik niet aan de standaard bromazepam, tramadol, zolpidem,..., maar meer aan dingen die ik nog niet ken als Chloralhydraat en mss nog bepaalde barbituraten. Is er nergens een soort overzicht te vinden van wat er zoal verkrijgbaar is op voorschrift in België? Welke kenners weten welke verdoken schatten in de apotheek te vinden zijn? Uppers, downers, screamers & laughers. Shoot!

Deze staan al op het lijstje:

- Dex
- Rilatine
- Bromazepam
- Zolpidem
- Midazolam
- Chlorylhydraat
- Tramadol
- Tinalox
- Kamagra
- Ketalar

Maar ik wil dus de meer exotische, onbekende dingen eens proberen.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor 1percent » vr jul 06, 2012 6:09 pm

Spoednick schreef:Stel

ik ken iemand wiens dokter alles voorschrijft wat deze persoon vraagt. Welke geneesmiddelen zou jij vragen? En dan denk ik niet aan de standaard bromazepam, tramadol, zolpidem,..., maar meer aan dingen die ik nog niet ken als Chloralhydraat en mss nog bepaalde barbituraten. Is er nergens een soort overzicht te vinden van wat er zoal verkrijgbaar is op voorschrift in België? Welke kenners weten welke verdoken schatten in de apotheek te vinden zijn? Uppers, downers, screamers & laughers. Shoot!

Deze staan al op het lijstje:

- Dex
- Rilatine
- Bromazepam
- Zolpidem
- Midazolam
- Chlorylhydraat
- Tramadol
- Tinalox
- Kamagra
- Ketalar

Maar ik wil dus de meer exotische, onbekende dingen eens proberen.


Zoveel mogelijk van alles? Kan je eerst proberen en de rest ruilen tegen leukere stofjes :woeh:
^ don't. Simply don't.
Avatar gebruiker
1percent
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 245
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 10:33 am

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor herejezus » vr jul 06, 2012 9:20 pm

Valium (diazepam)! Medische heroïne, fentanyl, flunitrazepam...En als je interesse hebt in nootropics: http://nootropics.nl/
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Jelly » vr jul 06, 2012 11:27 pm

Pilletjes adderal voor bij t leren zou ik gelijk doen. Misschien dat jullie wel aan die shit kunnen komen, maar mijn dealers kennen dat niet. Ritalin vond ik niet de moeite persoonlijk.
Jelly
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 194
Geregistreerd: wo jul 06, 2011 11:29 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Einstein » za jul 07, 2012 12:17 am

Methaqualone schijnt zeer de moeite te zijn, al is dat tegenwoordig volgens mij heel erg illegaal in de meeste landen. Fencamfamine, zelfde verhaal. Misschien zijn ze te regelen :#: :woeh:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Spoednick » za jul 07, 2012 1:00 am

Ja, sinds eind jaren 80 is Methaqualone niet meer legaal verkrijgbaar vrees ik. Ik heb wel eens etaqualone geprobeerd, maar echt heel spectaculair is dat niet. De echte Quaaludes zijn waarschijnlijk beter.

Die Fencamfamine lijkt me wel wat.

Fentanyl en heroïne blijf ik wel af..

Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.
Avatar gebruiker
Spoednick
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 252
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:05 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor hmkey » vr jul 13, 2012 4:09 pm

Spoednick schreef:Ja, sinds eind jaren 80 is Methaqualone niet meer legaal verkrijgbaar vrees ik. Ik heb wel eens etaqualone geprobeerd, maar echt heel spectaculair is dat niet. De echte Quaaludes zijn waarschijnlijk beter.

Die Fencamfamine lijkt me wel wat.

Fentanyl en heroïne blijf ik wel af..

Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.



Denk wel dat je hooked forever bent als je nogal van de downers, benzo liefhebber bent.
Maarum ja die lijkt me zeer recreatief:love: er is in NL ook een pilletje van dat heet Primidon, wat weer omgezet word in o.a fenobarbutal. http://en.wikipedia.org/wiki/Primidone
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Lµs. D » vr jul 13, 2012 6:17 pm

Oxymorphone...
Lµs. D
Offline
 

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Saikedellik » za jul 14, 2012 9:14 pm

Medicinale wiet :smokin:
Junk.
Avatar gebruiker
Saikedellik
Donateur
Offline
 
Posts: 1712
Geregistreerd: vr jun 03, 2011 4:30 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor peprick » za jul 14, 2012 11:20 pm

in de U.S.A. zou cannabis n interessant voorschrift zijn. maar we zijn in NL dus gebruik gewoon drugs. medicijnen zijn voor mensen die ziek zijn of dienen als geneesmiddel. laat dit ook zo. bovendien zij echte drus ook gezonder, want dit zijn op korte termijn werkende stoffen, en in medijnen zijn dat op lange termijn werkende stoffen, dus die troep blijft veel langer in je lichaam.
I use to do a little, but a little wouldn't do, so the little got more and more.
I just keep try to get a little better, just a little better then before.
~WAUS-PAUS~
Avatar gebruiker
peprick
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 198
Geregistreerd: do maart 31, 2011 2:26 am
Woonplaats: rotterdam

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor hmkey » ma jul 16, 2012 11:33 am

peprick schreef:in de U.S.A. zou cannabis n interessant voorschrift zijn. maar we zijn in NL dus gebruik gewoon drugs. medicijnen zijn voor mensen die ziek zijn of dienen als geneesmiddel. laat dit ook zo. bovendien zij echte drus ook gezonder, want dit zijn op korte termijn werkende stoffen, en in medijnen zijn dat op lange termijn werkende stoffen, dus die troep blijft veel langer in je lichaam.



Helemaal mee eens.
Het korte termijn geheugen verlies wat je bij veel cannabis roken krijgt, verdwijnt, en je korte termijn geheugen "herstelt weer" al dan niet in een aantal maanden.
(Cannabis blijft ook lang in je lichaam :P)

Bij veelvuldig benzodiazepine gebruik in hoge doseringen therapeutisch danwel recreationeel voor een lange tijd<1jr, is je korte termijn geheugen permanent niet meer wat het ooit geweest was.
hmkey
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 102
Geregistreerd: za feb 26, 2011 5:49 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Lµs. D » ma jul 16, 2012 8:39 pm

hmkey schreef:
peprick schreef:in de U.S.A. zou cannabis n interessant voorschrift zijn. maar we zijn in NL dus gebruik gewoon drugs. medicijnen zijn voor mensen die ziek zijn of dienen als geneesmiddel. laat dit ook zo. bovendien zij echte drus ook gezonder, want dit zijn op korte termijn werkende stoffen, en in medijnen zijn dat op lange termijn werkende stoffen, dus die troep blijft veel langer in je lichaam.



Helemaal mee eens.
Het korte termijn geheugen verlies wat je bij veel cannabis roken krijgt, verdwijnt, en je korte termijn geheugen "herstelt weer" al dan niet in een aantal maanden.
(Cannabis blijft ook lang in je lichaam :P)

Bij veelvuldig benzodiazepine gebruik in hoge doseringen therapeutisch danwel recreationeel voor een lange tijd<1jr, is je korte termijn geheugen permanent niet meer wat het ooit geweest was.


Lul niet, mensen. Er is geen enkele wetenschappelijke onderbouwing voor wat je zegt. Het wisselt per stof; Dus beter hou je je mond totdat je wat kennis hebt van farmacologie.
Lµs. D
Offline
 

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Jdjsusinebeieje » ma jul 16, 2012 8:46 pm

Er is geen wetenschappelijke onderbouwing nodig als je naar de berichten van Frog kijkt 8-)
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Avatar gebruiker
Jdjsusinebeieje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 4089
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 7:40 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Frog » ma jul 16, 2012 9:10 pm

tomsn0r schreef:Er is geen wetenschappelijke onderbouwing nodig als je naar de berichten van Frog kijkt 8-)


:lol:
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Einstein » za jul 21, 2012 9:58 pm

Spoednick schreef:Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.


Fenobarbital wordt beschouwd als het minst spannende barbituraat. Het heeft vooral waarde als curiosum, maar recreatief is het niet echt boeiend :) Volgens mij is ten minste natriumthiopental ook nog wel te krijgen als je een extreem toffe arts hebt.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor dance2trance » di jul 31, 2012 4:12 pm

Einstein schreef:
Spoednick schreef:Zou Fenobarbital een goed idee zijn? Het is het enige barbituraat dat nog gebruikt wordt in de geneeskunde vertelt wiki mij.


Fenobarbital wordt beschouwd als het minst spannende barbituraat. Het heeft vooral waarde als curiosum, maar recreatief is het niet echt boeiend :) Volgens mij is ten minste natriumthiopental ook nog wel te krijgen als je een extreem toffe arts hebt.




het is in belgie toch niet meer op de markt hoor, of wel? natriumthiopental?

Ik zou zeggen bij de opioden: fentanyl ( pleisters,spray,sublinguale tabletten) en Sufenta 50 microgram
bij de stimulantia: dextroamfetamine ( magistraal) of Provigil (modafinil)
kalmeringspillen: flunitrazepam en fenobarbital zoals Einstein zei

en verder : MS Direct ( morfine), Xyrem ( GHB, enkel hospitaalgebruik) en Ketalar (ketamine) ook enkel hospitaalgebruik of M.Jackson's propofol (hospitaalgebruik)
Did:alcohol,caffeine,nicotine,THC, xtc/MDMA, speed, (base)coke, GHB, heroine, kalmeermiddelen, methadon, salvia, paddo's, methylfenidaat.

To Do: niet meer veel van plan. Al heb ik wel interesse in LSD,mescaline, DOM, methamfetamine, MDA, n,n-DMT, oxycontin, als ik het ooit nog tegenkom;
Avatar gebruiker
dance2trance
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: za jun 16, 2012 12:30 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Einstein » di jul 31, 2012 4:29 pm

Hmm, lijkt me niet dat je zomaar natriumthiopental netjes bij de apotheek kan krijgen, maar vermoed dat het nog wel hier en daar in ziekenhuizen zal liggen, al weet ik dat ook niet zeker.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Pilletje » do aug 02, 2012 4:50 pm

benzos:
  • Triazolam, sterk hypnotische benzo
  • Loprazolam is ook vrij sterk.
opiaten:
  • morfine sulfaat: MS direct, ms contin
  • oxycodone: oxycontin, oxynorm, of die combinatiepreparaten maar dat is niet echt de moeite als je aan de andere 2 kan komen.
Bestel ook meteen wat desoxyn (methamfetamine) uit de US. 8-)
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor dance2trance » ma aug 20, 2012 12:22 pm

Einstein schreef:Hmm, lijkt me niet dat je zomaar natriumthiopental netjes bij de apotheek kan krijgen, maar vermoed dat het nog wel hier en daar in ziekenhuizen zal liggen, al weet ik dat ook niet zeker.



Het wordt in de veeartsenij nog gebruikt, dus volgens mij eerder in de apotheek of bij de dierenarts dan in een hospitaal
Did:alcohol,caffeine,nicotine,THC, xtc/MDMA, speed, (base)coke, GHB, heroine, kalmeermiddelen, methadon, salvia, paddo's, methylfenidaat.

To Do: niet meer veel van plan. Al heb ik wel interesse in LSD,mescaline, DOM, methamfetamine, MDA, n,n-DMT, oxycontin, als ik het ooit nog tegenkom;
Avatar gebruiker
dance2trance
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: za jun 16, 2012 12:30 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Drefbon » wo aug 22, 2012 4:01 am

Akineton, daar heb ik ook wel eens hard op getript, ik het ziekenhuis nog wel. AANRADER! :rock:
Dref = back
Avatar gebruiker
Drefbon
domoor (geweest)
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 496
Geregistreerd: di feb 21, 2012 1:43 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor dance2trance » wo aug 22, 2012 9:35 am

Cocaine

Ik was laatst bij de apotheek en zag , een meter van me vandaan ongeveer, achter de toonbank een glazen flesje staan met cocaine op een sticker eropgeplakt.

de apotheker ( een oud mannetje) zei dat het een cocaine-oplossing was van 4%, bedoeld tegen bloedingen in de neus en door een arts voorgeschreven voor het behandelen van patienten, het flesje was 20 ml.
Did:alcohol,caffeine,nicotine,THC, xtc/MDMA, speed, (base)coke, GHB, heroine, kalmeermiddelen, methadon, salvia, paddo's, methylfenidaat.

To Do: niet meer veel van plan. Al heb ik wel interesse in LSD,mescaline, DOM, methamfetamine, MDA, n,n-DMT, oxycontin, als ik het ooit nog tegenkom;
Avatar gebruiker
dance2trance
Newbie
Offline
 
Posts: 21
Geregistreerd: za jun 16, 2012 12:30 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor herejezus » wo aug 22, 2012 10:27 am

Coke is rommel man...
Verslaving is niet voor iedereen weggelegd. Voor mij wel. Dus ik vermijd alles wat met drugs te maken heeft. Logisch.
herejezus
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2053
Geregistreerd: za maart 12, 2011 9:13 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor daywalker » za feb 09, 2013 1:06 pm

Ik vind goede cocaine zelf geen rommel, maar die oplossing van 4% stelt op zich niets voor.
Wordt volgens mij voor lokale verdoving gebruikt.
Zou je het flesje kunnen leegdrinken heb je nauwelijks cocaine binnen, denk dat je zelfs niks voelt.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Paradise » ma feb 18, 2013 2:32 am

Methaqualone uit canada
Seconal 100mg caps uit de US,
Hydromorphone en oxymorphone
Soma weer uit de US
Nembutal weer uit de US
Pharma grade cocaïne, weet niet waar maar er moeten bergen zijn :D
Laudanum weer uit de US en "theoretisch" is het nog verkrijgbaar in de UK

Uit onze apotheken, je standaard benzo's als het moet
diazepam, bromazepam, midazolam, nitrazepam, oxazepam, temazepam, blablabla
maar die kom je wel tegen ... al de dingen waar ik echt nog nieuwsgierig naar ben ga ik hier nooit tegen komen, lijkt me veel spannender een toffe arts te hebben in de US.

Alhoewel, was Soma niet als RC opgedoken ergens buiten de US?
Edit:
Ondertussen al gevonden, geen idee of de site betrouwbaar is ... :D

Wat gebruiken ze hier voor euthanasie? Is het Nembutal/Pentobarbital?
Volgens wiki wordt het bij epilepsie nog gebruikt? Toch een stevige Barb dat.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor daywalker » zo feb 24, 2013 10:52 am

Nembutal= Natriumthiopental, wordt net als pentobarbital bij euthanasie gebruikt dacht ik.
Iig twee zeer sterke barbituraten, ook secobarbital ( seconal) is erg sterk.
Niet te vergelijken met Fenobarbital, dat hier op de markt is, tegen epilepsie ja.
Oppassen wel met overdosering, veel toxischer dan benzodiazepines.
Wat versta je precies onder Laudanum, is een opiaattinctuur toch?
Maar wat zijn de actieve ingredienten dan????
Papaver Somniferum in siroop is hier wel te krijgen dacht ik, maar in een mengsel
en een lage dosis, weet ook niet wat de precieze ingredienten zijn.
Iemand meer ervaring hiermee?
Soma is een spierverslapper als Baclofen dacht ik, Carisoprodol is de werkzame stof.
Vind deze stof een beetje vreemd tussen je lijstje, zo recreatief is het toch niet?
Methaqualone ( Qualudes), lijken me ook erg sterke downers.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Einstein » zo feb 24, 2013 10:30 pm

Laudanum zou toch gewoon morfine moeten bevatten? Als het echt een opiaattinctuur is zou dat de primaire werkzame stof moeten zijn, met nog wat andere opiaten erbij.
Carisoprodol wordt vrij snel afgebroken tot een stof met een barbituraat-achtige werking en zou dus ook best potentieel als recreatief middel kunnen hebben, al moet je er wel wat voorzichtig mee zijn.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor daywalker » wo feb 27, 2013 12:28 pm

Thx Einstein, dat wist ik niet.

Ja Laudanum denk ik dat is zoals je zegt. Heb even opzoekwerkgedaan en het staat ook bekend als opium-tinctuur, waarin dus morfine zit en andere alkaloiden als codeine en morfine. Verder ook thebaine ( buprenorfine en thebacon zijn hiervan afgeleid o.a. dacht ik) en papaverine
10% van het alcoholische kruidenmengsel bevat opium, wat overeenkomt met 1% morfine.
De beschikbare opiumtincturen worden gestandaardiseerd op 1% (m/m) morfine en bevatten minstens 0,2% codeïne.
het recept van laudanum is al eeuwenoud. Het drankje bevatte 10% opium en 90% alcohol (10% opium bevat ongeveer 1% morfine) en het werd gearomatiseerd met kaneel, kruidnagel en saffraan.
Wordt gebruikt bij heroine-baby's die ontwennen en bij diarree als alternatief voor loperamide( immodium), dus weet ook niet precies of het echt krachtig is, dat vraag ik me wat af?
In Bel/Ned is het bij mn weten ook niet te krijgen?
Las ook dat de noscapine er meestal wordt uitgehaald omdat het geen additief effect heeft en dan wordt de opiumtinctuur/Laudanum,gedeodoriseerd genoemd.
Vond een foto bij mijn bron ( Wikipedia, de engelse) en daar zie je een fles afgebeeld.
Staat 10 mg/ ml en eronder dat het om 10 mg morfineanhydraat per ml gaat.
Laatst bijgewerkt door daywalker op wo okt 09, 2013 1:35 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor yanjedi6 » vr jun 28, 2013 3:26 pm

hey, kijk ff op rabot apotheek site, vind je zo op google, echt elke medicijn te vinden, als je er <wat van kent natuurlijk?
yanjedi6
Newbie
Offline
 
Posts: 11
Geregistreerd: vr feb 08, 2013 5:01 pm

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor Ricardo1G2 » wo maart 26, 2014 3:21 am

desoxyn
diacetylmorfine-ampoulles
xyrem
ketalar
farmaceutische cocaïne
flunitrazepam
pentobarbital
medicinale cannabis
levodopa
...
Avatar gebruiker
Ricardo1G2
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 28
Geregistreerd: di jun 19, 2012 9:45 am

Re: Welke geneesmidddelen MET voorschrift zijn interessant?

Berichtdoor kevinoow » ma jun 30, 2014 12:38 am

midazolam
Temazepam
chloordiazepoxide
Diazepam
flunitrazepam
akineton
Het zit zo snor, dat het baard zit.
Avatar gebruiker
kevinoow
Bewuste Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 501
Geregistreerd: do okt 25, 2012 2:51 am
Woonplaats: Zwolle

Volgende

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron