Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Werkingsduur lormetazepam

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Ivo » wo dec 13, 2017 8:40 pm

Ik heb lormetazepam gekregen om mijn bioritme terug wat op orde te krijgen, maar ik vroeg me af hoe lang deze benzo doorwerkt? Ik heb aan de dokter gezegd dat ik 8u nadat ik het inneem 70km moet rijden, maar online vind ik dat dit 10u doorwerkt... Van sommige benzo's weet ik dat ik de dag erna helemaal niks kan doen, bij sommige is het geen probleem, maar deze heb ik nog nooit gehad en eigenlijk nog nooit van gehoord ook.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Perry » wo dec 13, 2017 8:48 pm

Ik zal je dit zeggen... Niemand gaat je hier goed advies over kunnen geven behalve jij, vanuit je ervaring :s

Wel slecht hoor, trouwens, hij staat gewoon in 't Grote Benzo Topic van je eigen forum en je hebt er nog nooit van gehoord..
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Ivo » wo dec 13, 2017 8:56 pm

Ctrl f op de eerste pagina deed niks en via de zoekfunctie van het forum kwam ik vooral op het "welke drugs gebruik je nu" topic uit :P

En het zal inderdaad slimmer zijn om gewoon vrijdag te beginnen en zaterdag te zien wat het effect is, maar ik zou graag al slapen...
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Perry » wo dec 13, 2017 9:01 pm

Dit is de reden dat je niets vond met Ctrl+F, maar scrollen is ook wel veel werk voor 'n luie stoner :lol:
http://i33.tinypic.com/2ed0946.jpg

Verder:
farmaceutische-drugs/benzodiazepinen-t3311.html#Lormetazepam
farmaceutische-drugs/lormetazepam-t2244.html
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Ivo » wo dec 13, 2017 9:05 pm

Kut, uitkijken met rijden dus :s Thx!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Caine » ma dec 25, 2017 9:04 pm

Ik gebruik Lormetazepam af en toe, en ben er zeer tevreden over. Kan er zo 'n 8 uur goed mee slapen, en vooral, een half uurtje nadat ik het genomen heb, word ik er rustig en aangenaam slaperig van. Maw, zowel goede inslaper als doorslaper (voor mij). Met als gevolg, goed uitgeslapen en opgekikkerd (dus zeker niet slaperig of zo) tijdens de dag.
Vind het ook een heel proper middel, geeft weinig bijwerkingen en doet wat het moet.
Het is zowat het enige slaap-/kalmeringsmiddel dat (goed) werkt bij mij.
De enige (beetje) bijwerking die ik heb, is dat omdat het ook angstremmende kwaliteiten heeft, ik er een beetje angstig van word als het uitwerkt. Maar heel goed medicament als je 't mij vraagt.
Je hebt het ondertussen wslk al wel uitgeprobeerd? Werkt het voor u?
Alles verandert, niets blijft (Heraclitos)
Avatar gebruiker
Caine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 55
Geregistreerd: vr jul 10, 2015 9:15 pm
Woonplaats: Niemandsland

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Ivo » ma dec 25, 2017 10:10 pm

Ja, het werkt echt heel goed en inderdaad weinig bijwerkingen :) Wat je zegt over dat aangenaam slaperig kan ik me ook zeker in vinden. Als ik wakker blijf nadat ik het genomen heb, voelt het gewoon aan alsof ik natuurlijk moe geworden ben, itt andere benzo's die ik al genomen heb.
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Werkingsduur lormetazepam

Berichtdoor Caine » vr dec 29, 2017 7:45 pm

Verrassend (of uitzonderlijk?) "schoon" medicament of benzodiazepine he.
Tof (om te vernemen) dat het bij jou ook goed aanslaat :!:
Alles verandert, niets blijft (Heraclitos)
Avatar gebruiker
Caine
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 55
Geregistreerd: vr jul 10, 2015 9:15 pm
Woonplaats: Niemandsland


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner