zannypopper schreef:Ik zat te surfen op mijn laptop en kreeg ineens een zwaar dipje (slik relatine mr30) misschien een rebound? Dus ik dacht laat ik eens een xanax barretje slikken.. Na een kwartiertje werd ik al wat afwezig en zorgenloos hoe meer minuten er passeren hoe vrediger het werd, lig nu in Men bed met slaap muziekje aan en het lijkt of er wereldvrede is en of alles rond Me gewoon in harmonie is met elkaar.. Zo rustig inslaap dutten als mijn antidepressive inkicken denk ik.. Nog iemand die zen ervaringen met xanax (aprazolam) wil delen of een soortgelijk verhaaltje heeft post gerust! Ben hier net nieuw trouwens
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
zannypopper schreef:Ik zat te surfen op mijn laptop en kreeg ineens een zwaar dipje (slik relatine mr30) misschien een rebound? Dus ik dacht laat ik eens een xanax barretje slikken.. Na een kwartiertje werd ik al wat afwezig en zorgenloos hoe meer minuten er passeren hoe vrediger het werd, lig nu in Men bed met slaap muziekje aan en het lijkt of er wereldvrede is en of alles rond Me gewoon in harmonie is met elkaar.. Zo rustig inslaap dutten als mijn antidepressive inkicken denk ik.. Nog iemand die zen ervaringen met xanax (aprazolam) wil delen of een soortgelijk verhaaltje heeft post gerust! Ben hier net nieuw trouwens
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede
Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten
Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Albert Einstein schreef:
Albert Einstein schreef:
Druks schreef:Prototype schreef:Met speed ook.
Speed en benzo's hebben toch een 1+1=3 effect qua rush.
Speed + MXE is ook een 3. Heb je die al eens geprobeerd?
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
zannypopper schreef:Leuk morgen eens probeer denk ik! Goed dat mijn tolerantie zo goed als 0 is denk ik. Lekker recreatief dus
zannypopper schreef:Ja ik weet dat ik gevoelig ben voor die dingen, daar heb je gelijk in dus. Maar zoals ik al zei ik probeer er altijd 3 a vier dagen tussen te laten. Heb een tijdje in een zware dip gezeten maar daar ben ik nu gelukkig voor 95% uit. Dankzij relatine. Wondermiddeltje voor mij. Ik kan dus nu een roes krijgen en ervan genieten, vroeger deed ik alles om te vluchten of te vergeten. Nu puur om te relaxen, heb ook minder nood aan een roes. Dankje voor mij te waarschuwen, maar ik heb al vele verhalen gelezen vooral hier op het forum, mij er echt in verdiept in de wereld van benzo's. Ik ken de risico's.
Keer terug naar Farmaceutische Drugs
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 18 gasten