Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Xanax bars

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Xanax bars

Berichtdoor JesterFeet » wo sep 19, 2012 6:07 pm

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar Xanax bars in nederland. Tot zover ik begrepen heb zijn ze alleen verkrijgbaar in die 0,5 en 1mg ronde pilletjes van de huisarts en die zegt dat hij ze niet heeft. Ik heb gehoord dat die in bars veel beter en langer werken. Zijn ze in NL uberhaupt wel te verkrijgen in die bar vorm?



Als iemand er ervaring mee heeft en kan bevestigen of ze in NL te krijgen zijn hoort ik het graag...

Jester
JesterFeet
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: wo sep 19, 2012 4:38 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor Frog » wo sep 19, 2012 7:01 pm

JesterFeet schreef:Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar Xanax bars in nederland. Tot zover ik begrepen heb zijn ze alleen verkrijgbaar in die 0,5 en 1mg ronde pilletjes van de huisarts en die zegt dat hij ze niet heeft. Ik heb gehoord dat die in bars veel beter en langer werken. Zijn ze in NL uberhaupt wel te verkrijgen in die bar vorm?



Als iemand er ervaring mee heeft en kan bevestigen of ze in NL te krijgen zijn hoort ik het graag...

Jester


heb ze gehad waren erg kut imo, vind Xanax zoweiso geen relaxte benzo, maar die bars die ik had geprobeerd waren fake een van de weinige benzo's in het zwarte circuit die ik gekocht heb waarvan ik duidelijk kon zeggen dat het neppers waren.
Je zal het via de reguliere we huisarts etc moeten proberen nogmaals.
Je post neigt imo wel erg naar vragen om drugs, ik ben geen Admin, maar pas daar mee op he das namelijk niet toegestaan.
(zie de regels)
Succes met vinden van je bars :)
Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor FORZA_ITALIA » ma okt 15, 2012 3:50 pm

Geweldige benzo's die Xanax bars van 2 mg vind ik.
Ik leef in Belgie, hier bestaan ze gewoon hoor en in Nederland imo ook.
Maar ja die op zwarte markt zijn volgens mij vaak fake dan kan je er geen oordeel over vellen.
Mr. Deejay are you ready? Come on play this sound
Avatar gebruiker
FORZA_ITALIA
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: zo okt 14, 2012 2:42 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor Sjaak101 » ma okt 15, 2012 9:05 pm

op *** kan je ze kopen..
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor Einstein » ma okt 15, 2012 9:21 pm

Dat is hier niet de bedoeling :#:
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Xanax bars

Berichtdoor Sjaak101 » ma okt 15, 2012 9:24 pm

flauw hoor.. :p
Avatar gebruiker
Sjaak101
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 273
Geregistreerd: di feb 22, 2011 8:08 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor FORZA_ITALIA » di okt 16, 2012 11:31 am

Ik had xanax 2 mg een potje van de apotheek op recept, maar op de bars stond wel geen 2 of xanax en het waren natuurlijk echte, maar komt misschiens omdat die foto van bars uit de VS komen , dat die die opdruk wel hebben???
Mr. Deejay are you ready? Come on play this sound
Avatar gebruiker
FORZA_ITALIA
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: zo okt 14, 2012 2:42 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor Pilletje » wo okt 17, 2012 12:29 pm

FORZA_ITALIA schreef:Ik had xanax 2 mg een potje van de apotheek op recept, maar op de bars stond wel geen 2 of xanax en het waren natuurlijk echte, maar komt misschiens omdat die foto van bars uit de VS komen , dat die die opdruk wel hebben???


Ik heb ze ook gehad vroeger uit de apotheek, mijne hadden wel zoals op de foto's de 2 en xanax erop staan. BE of NL?
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Xanax bars

Berichtdoor -YOKI- » wo okt 17, 2012 2:48 pm

Die ik heb mogen proeven lijken ook op die van de foto alleen stond er bij wel een 2 maar stond er ONAX in plaats van XANAX.
Punt was met die krengen dat ik de ene keer knock out ging van een halve en de andere keer zwaar childe op een hele en some helemaal niks voelde, al zou dat ook door de tolerantie kunnen komen, maar nam ze zeker niet dagelijks.
Zelf blijf ik die paarse rugby ballen van Pfizer die de dokter me toen voorschreef het fijnst vinden :P
-YOKI-
Offline
 

Re: Xanax bars

Berichtdoor FORZA_ITALIA » wo okt 17, 2012 3:10 pm

Pilletje schreef:
FORZA_ITALIA schreef:Ik had xanax 2 mg een potje van de apotheek op recept, maar op de bars stond wel geen 2 of xanax en het waren natuurlijk echte, maar komt misschiens omdat die foto van bars uit de VS komen , dat die die opdruk wel hebben???


Ik heb ze ook gehad vroeger uit de apotheek, mijne hadden wel zoals op de foto's de 2 en xanax erop staan. BE of NL?




Belgie...vreemd mijne waren staafjes met 2 breukstreken, precies alsop de foto maar geen opdruk, vreemd, want had het op recept en bij de apo:s
Mr. Deejay are you ready? Come on play this sound
Avatar gebruiker
FORZA_ITALIA
Newbie
Offline
 
Posts: 17
Geregistreerd: zo okt 14, 2012 2:42 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor Pilletje » ma okt 22, 2012 9:22 pm

Tja, de mijne waren ook op voorschrift, dan zullen ze zowel met als zonder opdruk verkocht worden zeker.

-YOKI- schreef:Die ik heb mogen proeven lijken ook op die van de foto alleen stond er bij wel een 2 maar stond er ONAX in plaats van XANAX.
Punt was met die krengen dat ik de ene keer knock out ging van een halve en de andere keer zwaar childe op een hele en some helemaal niks voelde, al zou dat ook door de tolerantie kunnen komen, maar nam ze zeker niet dagelijks.
Zelf blijf ik die paarse rugby ballen van Pfizer die de dokter me toen voorschreef het fijnst vinden :P


Ja die onax dingen staan ervoor gekend dat de dosering van pil tot pil verschilt.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Xanax bars

Berichtdoor endorr » di okt 23, 2012 1:23 pm

-YOKI- schreef:Die ik heb mogen proeven lijken ook op die van de foto alleen stond er bij wel een 2 maar stond er ONAX in plaats van XANAX.
Punt was met die krengen dat ik de ene keer knock out ging van een halve en de andere keer zwaar childe op een hele en some helemaal niks voelde, al zou dat ook door de tolerantie kunnen komen, maar nam ze zeker niet dagelijks.
Zelf blijf ik die paarse rugby ballen van Pfizer die de dokter me toen voorschreef het fijnst vinden :P



Wat bedoel je met paarse rugby ballen van pfizer?
oh sweet catastrophe, where have you been? the question I need, the answer I fear
Avatar gebruiker
endorr
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 814
Geregistreerd: do aug 30, 2012 2:38 pm
Woonplaats: Japan

Re: Xanax bars

Berichtdoor -YOKI- » di okt 23, 2012 8:28 pm

Alprazolam 1mg Pfizer op voorschrift van dokter Ralph:P
-YOKI-
Offline
 

Re: Xanax bars

Berichtdoor wizkit » wo okt 31, 2012 9:57 pm

De echte xanax 2mg van pfizer zien er zo uit maar dan zonder de 2 en zonder xanax erop. Maar deze lijken er wel goed op voor kalktabletten te zijn :grin:
Just because you're paranoid... Doesn't mean they're not after you !!
Avatar gebruiker
wizkit
para(d)(t)oxical effects
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 297
Geregistreerd: vr maart 16, 2012 1:22 am

Re: Xanax bars

Berichtdoor -YOKI- » wo okt 31, 2012 10:34 pm

Heb weer mezelf weer de 10 strips Xanax pfizer 1 mg retard voor geschreven door Dr. Yokibeer :P Kon het niet laten.
Zitten in aluminium door druk strip met opdruk P&U59 ken meer mensen die?
zijn erg lekker heb zelf ook liever retard:P
En anders gewoon crussen, die paarse rugby ballen 1mg pfizer waren by the way niet uit nederland maar pfizer USA
-YOKI-
Offline
 

Re: Xanax bars

Berichtdoor -YOKI- » do nov 01, 2012 12:35 pm

Hoop ook gauw een keer de zie avatar; xanax pfizer te vinden, zijn de 2mg :P maar de 3mg pfizer europian tablets zijn nog beter natuurlijk :P

Hahah heb ook een keer Xanax staafjes gekocht die kalkpoeder bleken te bevatten en een keer met Pyrazolam waren xanax bars van sandoz zo genaamd.
-YOKI-
Offline
 

Re: Xanax bars

Berichtdoor daywalker » di aug 06, 2013 4:04 pm

-YOKI- schreef:Heb weer mezelf weer de 10 strips Xanax pfizer 1 mg retard voor geschreven door Dr. Yokibeer :P Kon het niet laten.
Zitten in aluminium door druk strip met opdruk P&U59 ken meer mensen die?
zijn erg lekker heb zelf ook liever retard:P
En anders gewoon crussen, die paarse rugby ballen 1mg pfizer waren by the way niet uit nederland maar pfizer USA


Ik heb Xanax directe afgifte 2 mg van de apotheek, U94 staat erop,

maar die in aluminium zitten en P& U59 als opschrift hebben zijn toch de Xanax Retard 1 mg, die ken ik ja :)

In je laatste post sprak je over Xanax Retard 3 mg, ik heb op bepaalde sites ook foto's van die pillen gezien en ze schijnen te bestaan, weet jij waar ( in welke landen), want in BEL & NL toch niet hoor, is 2 mg de hoogste sterkte, zou ze wel eens willen proberen.

Vind de Xanax Bars ( 2 mg) goed tegen echte acute angst/paniek-aanvallen, maar ze werken niet zo lang, da's n groot nadeel en ze zijn ook niet hypnotisch ofzo itt bv. Flunitrazepam
:grin: :rock2:
"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."
Avatar gebruiker
daywalker
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 592
Geregistreerd: zo dec 16, 2012 2:33 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor ge0ks » ma sep 16, 2013 5:48 pm

Xanax bars dat is iets voor hipsters, doe mij maar 2mg generieke alprazolam, werkt evengoed...
ge0ks
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 109
Geregistreerd: di feb 22, 2011 3:42 am

Re: Xanax bars

Berichtdoor Jasmien79 » do nov 16, 2017 10:22 am

Xanax kopen in nederland is sowieso niet meer makkelijk. Mijn huisarts wou ze niet meer voorschrijven na 4 maanden. Hij zei dat er te veel kans is op gewenning. Ik moet vaak in het openbaar spreken en dat brengt de nodige angsten mee. Vandaar dat ik Xanax gebruik. Het is dus zeker niet dat ik het elke dag gebruik of dat ik verslaafd ben. Ben dan maar online op zoek gegaan naar kalmeringspillen, maar leek me allemaal onbetrouwbaar. Heb het geprobeerd bij een internet apotheek waar ik met PayPal kon betalen. Dat vetrouwde ik meer. Had ze na 5 werkdagen in de bus. Ik weet niet of het volgends de regels is, maar zie hier de link van internet apotheek: ...
Jasmien79
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: do nov 16, 2017 10:14 am

Re: Xanax bars

Berichtdoor Ivo » do nov 16, 2017 10:58 am

Jasmien79 schreef:Ik weet niet of het volgends de regels is,

"Mag ik een link plaatsen naar een webshop die illegale drugs verkoopt waar ik geen voorschrift voor heb?" "Oh tuurlijk waarom niet"
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Avatar gebruiker
Ivo
Midnight Toker
Site Admin
Offline
 
Posts: 7905
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 12:34 pm

Re: Xanax bars

Berichtdoor PiraatPanda » do nov 16, 2017 2:38 pm

Ik zag pas op tv dat ze een maas in de wet hadden gevonden, door het 'consult' door een buitenlandse arts te laten doen dmv skype ofzo, en die mogen dan legaal een medicatievoorschrift uitschrijven dat je ook in Nederland of België kunt ophalen/ontvangen per post.
Volgens mij wil de overheid t wel verbieden maar weten ze nog niet hoe. Dus is t nog niet illegaal lijkt me

@Ivo dat je op DF liever geen links hebt naar dergelijke dubieuze sites snap ik wel

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Xanax bars

Berichtdoor Maus » do nov 16, 2017 5:28 pm

Jasmien79 schreef:Xanax kopen in nederland is sowieso niet meer makkelijk. Mijn huisarts wou ze niet meer voorschrijven na 4 maanden. Hij zei dat er te veel kans is op gewenning. Ik moet vaak in het openbaar spreken en dat brengt de nodige angsten mee. Vandaar dat ik Xanax gebruik. Het is dus zeker niet dat ik het elke dag gebruik of dat ik verslaafd ben. Ben dan maar online op zoek gegaan naar kalmeringspillen, maar leek me allemaal onbetrouwbaar. Heb het geprobeerd bij een internet apotheek waar ik met PayPal kon betalen. Dat vetrouwde ik meer. Had ze na 5 werkdagen in de bus. Ik weet niet of het volgends de regels is, maar zie hier de link van internet apotheek: ...

Hi Jasmien,

Je vertelde in je berichtje dat je last van angsten hebt bij het spreken in het openbaar. Ik heb een tip voor je, kijk eens serieus (in overleg met je huisarts) naar Propanolol:

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Propranolol

Succes! 8-)
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Xanax bars

Berichtdoor da_pj » di dec 12, 2017 11:38 am

FORZA_ITALIA schreef:
Pilletje schreef:
FORZA_ITALIA schreef:Ik had xanax 2 mg een potje van de apotheek op recept, maar op de bars stond wel geen 2 of xanax en het waren natuurlijk echte, maar komt misschiens omdat die foto van bars uit de VS komen , dat die die opdruk wel hebben???


Ik heb ze ook gehad vroeger uit de apotheek, mijne hadden wel zoals op de foto's de 2 en xanax erop staan. BE of NL?




Belgie...vreemd mijne waren staafjes met 2 breukstreken, precies alsop de foto maar geen opdruk, vreemd, want had het op recept en bij de apo:s


Indd ik heb maandelijks bij men benzos ook 2 potten xanax bars 2mg en indd hier in BE zijn ze per 50stuks van Pfizer en indd geen opdruk zoals xanax ofzo.
Avatar gebruiker
da_pj
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 49
Geregistreerd: ma aug 01, 2011 12:43 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron