door daywalker » di aug 06, 2013 4:04 pm
-YOKI- schreef:Heb weer mezelf weer de 10 strips Xanax pfizer 1 mg retard voor geschreven door Dr. Yokibeer

Kon het niet laten.
Zitten in aluminium door druk strip met opdruk P&U59 ken meer mensen die?
zijn erg lekker heb zelf ook liever retard:P
En anders gewoon crussen, die paarse rugby ballen 1mg pfizer waren by the way niet uit nederland maar pfizer USA
Ik heb Xanax directe afgifte 2 mg van de apotheek, U94 staat erop,
maar die in aluminium zitten en P& U59 als opschrift hebben zijn toch de Xanax Retard 1 mg, die ken ik ja

In je laatste post sprak je over Xanax Retard 3 mg, ik heb op bepaalde sites ook foto's van die pillen gezien en ze schijnen te bestaan, weet jij waar ( in welke landen), want in BEL & NL toch niet hoor, is 2 mg de hoogste sterkte, zou ze wel eens willen proberen.
Vind de Xanax Bars ( 2 mg) goed tegen echte acute angst/paniek-aanvallen, maar ze werken niet zo lang, da's n groot nadeel en ze zijn ook niet hypnotisch ofzo itt bv. Flunitrazepam

"There is an area of the mind that could be called unsane, beyond sanity, and yet not insane. Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity. You go around the circle to sanity, and on the other end of the circle, close to insanity, but not insanity, is unsanity."