Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Zolpidem + Ritalin

Voor (bijna) alle drugs die je bij de apotheek kunt kopen. Van benzo's tot ritalin. Topics over opiaten zoals codeïne horen in het opiatenforum.

Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Dopamientje » di maart 08, 2011 9:42 pm

Ik heb ervaring met ritalin (snuiven) en heb een enkele keer zolpidem gebruikt, om te kijken wat het deed. Nou kan ik binnenkort aan ritalin komen en vroeg me af wat de risico's zijn en wat zou ik kunnen verwachten als ik deze middelen combineer?
Is het het waard of is dit gewoon een stupide actie?
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Pilletje » wo maart 09, 2011 12:29 pm

Probeer het eens en kijk hoe het je bevalt? Ik vond zolpidem vooral handig na de comedown van speed. Dus zou ik hem ook bewaren voor na de ritalin. Ritalin vind ik al weinig recreatieve waarde hebben op zich.

Je kan het wel eens combineren zonder gevaar, het zal dan waarschijnlijk het opgefokte gevoel (als je dat ook krijgt van ritalin?) grotendeels wegnemen.

Maar erg vaak zou ik het niet doen. Een upper en een downer combineren is naar 't schijnt niet erg goed voor je hart. Één keertje proberen is (vrijwel) schadeloos.
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Michelangelo » vr maart 11, 2011 10:10 am

Dopamientje schreef:Ik heb ervaring met ritalin (snuiven) en heb een enkele keer zolpidem gebruikt, om te kijken wat het deed. Nou kan ik binnenkort aan ritalin komen en vroeg me af wat de risico's zijn en wat zou ik kunnen verwachten als ik deze middelen combineer?
Is het het waard of is dit gewoon een stupide actie?


Ik heb wel ervaring in t gebruik van ritalin in combi met oxazepam, en ervaar geen enkel lichamelijk probleem hierdoor, maar dat kan voor jou heel anders uitpakken natuurlijk, dus uitermate goed oppassen...
Ik zou ritalin trouwens niet combineren met zolpidem, dat is gewoon een slaapmiddel, pak dan een gewone benzo... Ik gebruik voor t slapen gaan trouwens altijd zopiclon, maar dan wel als de ritalin helemaal is uitgewerkt...
Michelangelo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Sublimo » vr maart 11, 2011 10:28 am

Dopamientje schreef:Ik heb ervaring met ritalin (snuiven) en heb een enkele keer zolpidem gebruikt, om te kijken wat het deed. Nou kan ik binnenkort aan ritalin komen en vroeg me af wat de risico's zijn en wat zou ik kunnen verwachten als ik deze middelen combineer?
Is het het waard of is dit gewoon een stupide actie?


Als deze middelen op hetzelfde moment gebruikt is het een stupide actie, methyfenidaat is veel te zwak om de zolpidem te overtreffen. De zolpidem neemt de overhand. Waarom wil je die twee eigenlijk combineren ? En hoe had jij die combi in gedachte, wanneer methylfenidaat nemen ? Wanneer zolpidem nemen ?
Makes a lot of difference. 8-)

Toasts schreef:Je kan het wel eens combineren zonder gevaar, het zal dan waarschijnlijk het opgefokte gevoel (als je dat ook krijgt van ritalin?) grotendeels wegnemen.


Persoonlijk vind ik alprazolam daar geweldig voor ! :love:

Maar erg vaak zou ik het niet doen. Een upper en een downer combineren is naar 't schijnt niet erg goed voor je hart. Één keertje proberen is (vrijwel) schadeloos.


Dat is de theorie, persoonlijk heb ik me daar niet zo veel van aangetrokken, kan niet echt zeggen dat ik tot nu toe negatieve effecten heb ervaren. :)
Still, it isn't good...
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Michelangelo » vr maart 11, 2011 10:37 am

[quote]

Als deze middelen op hetzelfde moment gebruikt is het een stupide actie, methyfenidaat is veel te zwak om de zolpidem te overtreffen. De zolpidem neemt de overhand. Waarom wil je die twee eigenlijk combineren ? En hoe had jij die combi in gedachte, wanneer methylfenidaat nemen ? Wanneer zolpidem nemen ?
Makes a lot of difference. 8-)



Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe hoog je dosering is, als de methyl vrij hoog gedoseerd is en de zolpidem laag valt t kwartje gewoon de andere kant op...
Methylfenidaat wordt ook voorgeschreven om de de sufheid bij morfine tegen te gaan, om maar wat te noemen, is dus zeker niet per definitie een zwak middel!
Michelangelo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Sublimo » vr maart 11, 2011 10:46 am

Michelangelo schreef:Dat ligt er natuurlijk wel aan hoe hoog je dosering is, als de methyl vrij hoog gedoseerd is en de zolpidem laag valt t kwartje gewoon de andere kant op...


Dan spreken we over een hoge dosis methylfenidaat en een extreem lage dosis zolpidem.

Methylfenidaat wordt ook voorgeschreven om de de sufheid bij morfine tegen te gaan, om maar wat te noemen,


Dat is ook de eerste keer dat ik dat hoor, hoe kom je daarbij ?

is dus zeker niet per definitie een zwak middel!


Relatief gezien wel, methyfenidaat is slechts een basis, men heeft nog veel beter werkende geneesmiddelen.
I dare you, I double dare you motherfucker, say 'what' one more goddamn time!
Avatar gebruiker
Sublimo
Donateur
Offline
 
Posts: 3672
Geregistreerd: wo feb 23, 2011 1:30 am

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Michelangelo » vr maart 11, 2011 11:19 am

Weet ik van de bijsluiter van de kringapotheek, daar staat in dat t ook wordt voorgeschreven om mensen die erg suf worden van morfine op te peppen...Overigens wordt t ook nog voorgeschreven bij terminale patienten met een depressie...

Als je t vergelijkt met bijvoorbeeld (dextro)amfetamine, is methylfenidaat inderdaad vrij zwak, dat is een feit!
Michelangelo
Belezen Gebruiker
Offline
 
Posts: 105
Geregistreerd: do feb 24, 2011 8:13 pm

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Pilletje » zo maart 20, 2011 4:52 pm

Sublimo schreef:
Toasts schreef:Je kan het wel eens combineren zonder gevaar, het zal dan waarschijnlijk het opgefokte gevoel (als je dat ook krijgt van ritalin?) grotendeels wegnemen.


Persoonlijk vind ik alprazolam daar geweldig voor ! :love:


Yup, alprazolam is voor mij de king bij/na speed. Alle neveneffecten verdwijnen als sneeuw voor de zon. :love:

Nu gebruik ik bijna nooit meer speed. Als ik xanax al had gehad toen ik eraan "verslaafd" was was ik waarschijnlijk nu nog bezig, ben ik eigelijk wel blij om. :lol:
Avatar gebruiker
Pilletje
Feels good man
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1392
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 10:54 pm
Woonplaats: Belgique

Re: Zolpidem + Ritalin

Berichtdoor Dopamientje » zo maart 20, 2011 5:08 pm

Bedankt voor de info. Maar ik ga het denk ik toch niet doen. Heb laatst weer eens zolpidem uitgeprobeert, wordt er eigenlijk alleen erg moe en vaag van. Het was ook maar een vaag idee om te combineren met ritalin.

Binnekort toch maar weer eens eckte drugs pakken. :rock:
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Farmaceutische Drugs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron