Dopamientje schreef:Ik heb ervaring met ritalin (snuiven) en heb een enkele keer zolpidem gebruikt, om te kijken wat het deed. Nou kan ik binnenkort aan ritalin komen en vroeg me af wat de risico's zijn en wat zou ik kunnen verwachten als ik deze middelen combineer?
Is het het waard of is dit gewoon een stupide actie?
Als deze middelen op hetzelfde moment gebruikt is het een stupide actie, methyfenidaat is veel te zwak om de zolpidem te overtreffen. De zolpidem neemt de overhand. Waarom wil je die twee eigenlijk combineren ? En hoe had jij die combi in gedachte, wanneer methylfenidaat nemen ? Wanneer zolpidem nemen ?
Makes a lot of difference.
Toasts schreef:Je kan het wel eens combineren zonder gevaar, het zal dan waarschijnlijk het opgefokte gevoel (als je dat ook krijgt van ritalin?) grotendeels wegnemen.
Persoonlijk vind ik alprazolam daar geweldig voor !
Maar erg vaak zou ik het niet doen. Een upper en een downer combineren is naar 't schijnt niet erg goed voor je hart. Één keertje proberen is (vrijwel) schadeloos.
Dat is de theorie, persoonlijk heb ik me daar niet zo veel van aangetrokken, kan niet echt zeggen dat ik tot nu toe negatieve effecten heb ervaren.

Still, it isn't good...