door Enya » wo sep 11, 2013 7:07 pm
Zelf heb ik verschillende diagnoses gekregen, waaronder ook uit het autismespectrum, maar ze zijn er niet helemaal uit wat ik nou heb. Momenteel werk ik mee aan een onderzoek. Ben benieuwd wat hier nou weer uit gaat komen. Ach, in ieder geval: ik vind alle soorten drugs wel fijn om even te gebruiken, maar het liefst ben en blijf ik nuchter. Wat bij mij extra belangrijk is, is de setting & mindset. Van mijzelf ben ik behoorlijk achterdochtig, en wiet bijvoorbeeld kan dit dan versterken. Waardoor ik niet echt sociaal en vriendelijk word. Met alcohol op verwezenlijk ik bepaalde fantasieen, waardoor ik soms de gekste dingen kan doen. Benzo's vind ik heerlijk om op te fietsen. LSD ervaar ik als de strenge leermeester, en nadien moet ik hier echt van nakomen. MDMA blijf ik geweldig vinden, zo ook de 2cb. Wat ik wel merk met tripmiddelen, is dat als ik het vaker ga gebruiken, ik steeds meer moeite krijg om de controle los te laten en mij aan het middel over te geven. Dus tripmiddelen, zo ook 2cb, kan ik niet al te vaak gebruiken. Opiaten bezorgen mij vaak een misselijk klote gevoel, maar hier heb ik wel fijne ervaringen op gehad. Al blijf ik heroine bijvoorbeeld, erg onvoorspelbaar vinden. Heroine bezorgt mij dan weer hoofdpijn met misselijkheid, en dan ben ik weer vijf uur lang aan het klaarkomen

Leuk om de tijd mee te doden, maar verder niet. Zelf heb ik niet echt een voorkeur. Vind alle middelen wel iets hebben

Amanda Knox = “Other people ask for tranquilizers, cry, shout that they didn’t do it, that they’re in pain, that they can’t go on…Many prisoners bang their heads against the walls, sew up their mouths, scream, vomit, cut their wrists. But she showed no reaction,” the guard said."