Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

SondeBeSonde

Berichtdoor Poseidon » di maart 24, 2015 10:59 am

Ja, men kan sterven van schaamte en verdriet hoewel dit proces zich bij woede sneller af speelt.
Jwz: hartaanval ligt altijd op de loer als je erg kwaad wordt.

Cirkel rustig rond de planeet in gelatenheid. No need to become a crashing satelite.
Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor frozentoast » di maart 24, 2015 12:08 pm

Ik zou zeggen tot je volwassenheid wel, daarna komt meer de genegenheid door familieband kijken. Maar die met mijn ouders loopt sinds m'n 14e al stroef en is door mijn uit huis gaan eindelijk wat losser geworden, minder gezeik enzo.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor straatmadelief » di maart 24, 2015 12:26 pm

Ik denk dat ik mijn ouders wel nodig heb om te weten dat ik nooit helemaal alleen ben, dat zij als enigen onvoorwaardelijk van me houden.
Vertrutting vs. verloedering
Avatar gebruiker
straatmadelief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 306
Geregistreerd: do okt 23, 2014 5:29 pm

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor Hassan » di maart 24, 2015 7:20 pm

straatmadelief schreef:Ik denk dat ik mijn ouders wel nodig heb om te weten dat ik nooit helemaal alleen ben, dat zij als enigen onvoorwaardelijk van me houden.


dit. maar ik denk wel dat het met de leeftijd steeds minder zal gaan worden
Hassan
Offline
 

Re: SondeBeSonde

Berichtdoor Moonlight Fanatic » zo mei 31, 2015 8:20 pm

Poseidon schreef:Ja, men kan sterven van schaamte en verdriet hoewel dit proces zich bij woede sneller af speelt.
Jwz: hartaanval ligt altijd op de loer als je erg kwaad wordt.

Cirkel rustig rond de planeet in gelatenheid. No need to become a crashing satelite.

Dan zou ik graag willen weten hoe een psychisch ongemak (schaamte) kan veranderen in een fysisch. (dood) Toch geen hartaanval bij schaamte?
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor Hassan » vr jun 12, 2015 3:33 am

het zelfde als dat je ook ziek kan worden door stress
Hassan
Offline
 

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor M99 » vr jun 12, 2015 9:11 am

Wat Ano terrecht zegt is dat lichaam & geest twee kanten zijn van dezelfde medaille.
De ongemak van schaamte kan het psycho-fysische weefsel waaruit wij geweven zijn zo doen verkrampen dat het existentieel vastloopt. Dit kan catastrofale toestanden tot gevolg hebben: de betrokkene kan bijvoorbeeld niet meer eten omdat hij of zij de situatie niet meer kan slikken. Zo kan anorexia onstaan. Een ontspannen, openhartige relatie met je vader & moeder kan deze ziekte en ander ongemak voorkomen. Ja. Ook een te vroeg levenseinde Full Moon.

Suïcide komt eveneens vaak voort uit schaamte van iemand die zich niet meer thuisvoelt in het lichaam dat diegene zelf is. Tragisch want dat je niet kan worden wie je in de kern reeds bent word te vaak bepaald door externe factoren.
Avatar gebruiker
M99
Experimenterende Gebruiker
Verbannen
 
Posts: 94
Geregistreerd: wo jun 10, 2015 3:48 pm

Re: Contact met ouders essentieel om te functioneren?

Berichtdoor Poseidon » za jul 18, 2015 10:56 am

Contact met dat Onnoembare, datgene dat alles doorstroomt en vormt, dat is belangrijk.

Was mooi dat mijn vader mijn beste vriend was die me grotendeels zwijgend geïnspireerd heeft. Helaas is hij in mijn armen vol propofol of zoiets weggegleden naar het rijk achter de sterren.

@MoonBeMoon , kijk dit topic eens goed door makker, ik had hier je nieuwe nickname al grotendeels vastgelegd :grin:
JWZ...prefiguratie....predestintie.....

Wij willen onze blauwe luchten terug.
Avatar gebruiker
Poseidon
JeVader
In Memoriam
Offline
 
Posts: 10486
Geregistreerd: do maart 17, 2011 4:34 pm
Woonplaats: Liquid Universe

Vorige

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

Royal Queen Seeds banner
cron