Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Diepe dip/depressie

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Diepe dip/depressie

Berichtdoor Wietsmoker » zo aug 26, 2018 6:45 pm

***Waarschuwing, dit volgende is somber***

Hoi, ik ben Wietsmoker en ben 43 jaar oud, en zit in een diepe dip.

Zomaar vandaag kwam de dip weer terug van weggeweest. Ik heb geen carrière bereikt en zal dat nooit bewerkstelligen. Ik heb wel een psychose gehad en zit regelmatig met de gevolgen daarvan, zelfs de medicijnen lijken dan niks te doen.
Alcohol lijkt niet meer de reden, lange tijd met Refusal en tegenwoordig Antabus behandeling gehad. Dus lijkt het niet een alcoholdepressie te zijn. Deze depressie is vanwege mijn leven.
Het is gewoonweg bagger.

Ik voel niks.
Geen verdriet of treurnis, waarbij vrolijkheid van een andere wereld lijkt te zijn.
Muziek of gamen helpt niks. Ik heb geen fuck om voor te leven. Voor mijn pa en ma wil ik nog wel netjes leven, maar ook zij hebben niet een eeuwig leven, als je dat begrijpt.

Morgen ga ik blowen. Hoera! Weer iets waar ik niks mee opschiet.

Ik heb verschillende kwelgeesten in mijn hoofd. Deze maken mij gek, verward -> ook hierdoor voel ik niks meer. Medicijnen hiertegen hebben als bijwerking dat emoties vervlakken. Hoera! Nog erger.
Kutzooi.

Ik ga dinsdag met een praktijkondersteuner van de huisarts praten, tot die tijd uitzingen lukt nog wel.
Gewoon, als mededeling voor de betere lezer op DrugsForum.

Als je wilt reageren dan graag hieronder bekladden, ik zal dat allemaal aandachtig lezen.
Bij voorbaat dank,
Wietsmoker.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor PiraatPanda » zo aug 26, 2018 8:28 pm

Veel sterkte Wietsmoker. Ik hoop dat het je lukt om uit je dip omhoog te klimmen en in de toekomst mooie momenten zult meemaken. :blowkiss: Goed dat je hulp zoekt bij de praktijkondersteuner.

En hopelijk kun je ondanks alles toch een heel klein beetje genieten van het blowen :smokin: je hoeft toch ook niet overal iets mee op te schieten.. als t maar ff lekker smaakt en je er de avond mee doorkomt

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Wietsmoker » ma aug 27, 2018 2:54 pm

Bij heel kort googelen blijkt dat een depressie pas depressie genoemd kan worden als de sombere klacht aanhoudt voor een periode van zo'n 2 weken of langer.

Ik maak dingen mee de laatste tijd die me wat mer somber maken, moeilijk te zeggen hoe dat precies zit.
Ik ga dinsdag praten met die ondersteuner. Licht op de zaak werpen.
Tot later...
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Vinnie » ma aug 27, 2018 5:28 pm

het kan helpen om te gaan sporten bijvoorbeeld.

Lichaamsbeweging maakt ook bepaalde geluksstoffen aan in je hersenen. Plus je kan hiermee redelijk makkelijk een doel bereiken.
Ga bijvoorbeeld eerst 3 km hardlopen. Tijd maakt niet uit als je het maar vol houd.
Om de 2 dagen een halve KM erbij tot je op de 10 zit.

Ik denk dat jij je al gauw fitter/gezonder en gelukkiger gaat voelen :woeh:
Liever dood dan .nl
Avatar gebruiker
Vinnie
DF Addict
Offline
 
Posts: 5137
Geregistreerd: zo feb 26, 2012 1:26 am
Woonplaats: †G-Town †

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Cheshire Cat » ma aug 27, 2018 7:12 pm

Veel sterkte gewenst, en alvast veel succes dinsdag!
Avatar gebruiker
Cheshire Cat
Newbie
Offline
 
Posts: 1
Geregistreerd: ma aug 27, 2018 5:59 pm

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Frissa » ma aug 27, 2018 11:44 pm

Veel sterkte smokert, hoop dat je uit je dal kan klimmen:blowkiss:
“One of the things you learn, after years of dealing with drug people, is that everything is serious. You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug."
― Hunter S. Thompson, Fear and Loathing in Las Vegas
Avatar gebruiker
Frissa
Legendary
Moderator
Offline
 
Posts: 2321
Geregistreerd: za maart 22, 2014 11:28 am
Woonplaats: Belgie

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Kikkerr » do aug 30, 2018 12:32 am

zwaar klote, ik heb niet veel tips, maar uhm probeer te rusten waar je kan, en te werken aan je depressie waar mogelijk, met wat geluk is het snel voorbij, en wie weet steek je er wat van op.
je weet zelf en ik zeg niet, dat het makkelijk word, maar probeerer uit te komen, mischien is aanvaarding idd ef het beste, dan hoef je even niks, en vanuit daar eens kijken wat de mogelijkheden zijn.

Veel sterkte en succes en wijsheid gewenst.
Avatar gebruiker
Kikkerr
DF Maniac
Offline
 
Posts: 7969
Geregistreerd: di jul 26, 2016 8:03 am

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Wietsmoker » do aug 30, 2018 7:17 am

Bedankt voor de reacties, dat doet me goed.

In het gesprek van afgelopen dinsdag heb ik mijn situatie beter uitgelegd. De antidepressiva worden niet verhoogd, maar heb wel een paar handvatten gekregen om er mee om te gaan. In plaats van te denken: "Ik bereik nooit wat" kan ik ook denken dat ik aardig dingen al op de rit heb, gezien de psychose die mij ooit geraakt heeft.
Hiermee heb ik iets, het relativeren, maar het is daarmee niet afgelopen.

Ik blijf wel knokken en zoeken naar kwaliteit van leven.
Nogmaals, bedankt!
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor snuifduif » do aug 30, 2018 3:55 pm

Meer lebensraum voor wietsmoker
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor verneukeratief » do aug 30, 2018 6:48 pm

Brei er een eind aan
Info > nl.
Avatar gebruiker
verneukeratief
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 3155
Geregistreerd: di maart 08, 2011 5:09 pm
Woonplaats: Geel(B)

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Wietsmoker » vr aug 31, 2018 5:42 am

Flauwe grappenmakers
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Wietsmoker » vr nov 29, 2019 7:16 am

Stabiel vaarwater de laatste tijd.
Jesus saves!
Avatar gebruiker
Wietsmoker
Global SToner
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2838
Geregistreerd: zo apr 24, 2011 7:21 pm
Woonplaats: Flavour Country

Re: Diepe dip/depressie

Berichtdoor Jmths » vr nov 29, 2019 12:02 pm

Wietsmoker schreef: Ik heb geen carrière bereikt en zal dat nooit bewerkstelligen. Ik heb wel een psychose gehad en zit regelmatig met de gevolgen daarvan, zelfs de medicijnen lijken dan niks te doen.

Voor wat het waard is, ik heb mijn diploma niet mogen behalen en begin dit jaar liep ik nog een drugs geïnduceerde psychose op. En zoals de meesten wellicht weten ben ik alsnog aardig dandy. Het is geen perfect plaatje maar ik kan prima leven met de keuzes die ik heb gemaakt doorheen mijn leven en waar ik voor sta.

Je kunt je leven beter niet laten bepalen door het fascistisch concept dat onderwijs heet. Je kunt bij sprake ook rondkomen door 2 dagen in de week in een leuk kroegje om de hoek te werken. Als dat je vreselijk modaal klinkt kun je altijd nog DMT gaan extraheren. Met genoeg kwalitatieve drugs en geld in je leven zou die depressie als sneeuw voor de zon moeten verdwijnen. Omarm de VOC mentaliteit zoals het in de politiek verwoord wordt.
Wietsmoker schreef:Deze depressie is vanwege mijn leven.

Klinkt logisch.
Wietsmoker schreef:Morgen ga ik blowen. Hoera! Weer iets waar ik niks mee opschiet.

Je kunt proberen jezelf te blijven afvlakken met cannabis en antipsychotica wat op de lange termijn de gedachten op hol zal doen slaan en je tegelijkertijd in een kasplantje doen veranderen. Of je gebruikt een belachelijke hoeveelheid dissociatieven en transformeer in een profeet die de wereld zal redden.

Aanzienlijk misbruik van dissociatieven kan samen gaan met aanzienlijke euforie en tijdens een hole ervaring zul je een rust ervaren die zelfs opioiden niet kunnen bewerkstelligen. Beter bouw je misbruik van dissociatieven echter natuurlijk langzaam op.

Lange wandelingen ging ik ook altijd wel goed op.
“If you can’t laugh at life, it just isn’t funny anymore.” - Wavy Gravy

"Ego quoque DFnl delendam censeo." - Yvoos
Avatar gebruiker
Jmths
Zwerver.info
Donateur
Offline
 
Posts: 2527
Geregistreerd: di aug 05, 2014 7:13 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner