***Waarschuwing, dit volgende is somber***
Hoi, ik ben Wietsmoker en ben 43 jaar oud, en zit in een diepe dip.
Zomaar vandaag kwam de dip weer terug van weggeweest. Ik heb geen carrière bereikt en zal dat nooit bewerkstelligen. Ik heb wel een psychose gehad en zit regelmatig met de gevolgen daarvan, zelfs de medicijnen lijken dan niks te doen.
Alcohol lijkt niet meer de reden, lange tijd met Refusal en tegenwoordig Antabus behandeling gehad. Dus lijkt het niet een alcoholdepressie te zijn. Deze depressie is vanwege mijn leven.
Het is gewoonweg bagger.
Ik voel niks.
Geen verdriet of treurnis, waarbij vrolijkheid van een andere wereld lijkt te zijn.
Muziek of gamen helpt niks. Ik heb geen fuck om voor te leven. Voor mijn pa en ma wil ik nog wel netjes leven, maar ook zij hebben niet een eeuwig leven, als je dat begrijpt.
Morgen ga ik blowen. Hoera! Weer iets waar ik niks mee opschiet.
Ik heb verschillende kwelgeesten in mijn hoofd. Deze maken mij gek, verward -> ook hierdoor voel ik niks meer. Medicijnen hiertegen hebben als bijwerking dat emoties vervlakken. Hoera! Nog erger.
Kutzooi.
Ik ga dinsdag met een praktijkondersteuner van de huisarts praten, tot die tijd uitzingen lukt nog wel.
Gewoon, als mededeling voor de betere lezer op DrugsForum.
Als je wilt reageren dan graag hieronder bekladden, ik zal dat allemaal aandachtig lezen.
Bij voorbaat dank,
Wietsmoker.