Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Neurons that receive too much glutamate or aspartate allow a flood of calcium - calcium is used for turning neurons on and off - into the cell. The neurons under these conditions become swollen and damaged and eventually die. So a little glutamate and aspartate is essential for the brain but too much is neuronal death.
Dopamientje schreef:Het overstimuleert hersencellen, tot het punt dat deze afsterven.
Maanvos schreef:Het schijnt zeer lust opwekkend te zijn.
Zelf heb ik dat ook wel ervaren, maar dat is heel persoonlijk.
E621 is er in vele uitvoeringen.
Bijna iedereen wordt er wel gelukkig van.
NSFW! :
snuifduif schreef:Ik moest ooit door heel Duitsland met een vrachtwagen ingrediënten bezorgen bij Chinese restaurants. Bij de wat grotere zaken gingen er 25 kilo zakken MSG 99.99% naar binnen
Ik was wel nieuwsgierig dus ik ramde een sleutel door zo'n zak en proefde wat. Het smaakte in principe naar normale kroepoek, maar dan heel intens.
Dat het slecht voor je zou zijn is net zulke bullshit als haten op Monsanto en tegen vaccinaties zijn. Gewoon weer zo'n dingetje waar hippe mensen boos over kunnen zijn en petities tegen kunnen tekenen en van die superkekke facebook plaatjes delen met huilende babies enzo.
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
FRESH schreef:Vertel mij eens waarom Monsanto en Bayer goed zouden zijn?
Partypipo schreef:Nou ja, het smaakt gewoon smerig en het geeft heel veel dopamine vrij om je een goed gevoel te geven over je smerige eten.
Coke op je eten of ritalin op je eten ofzo is ook kenker smerig, maar geeft ook een goed gevoel.
Het voegt dus niks toe qua smaak, alleen qua beleving omdat je dopamine op maximaal gaat.
Van mij hoeft het dus allemaal niet, ik hou meer van het goede gevoel dat lekker eten mij geeft.
Maar ik ben dan ook heeeeeeeel erg verwend qua eten. Ik heb een meesterbakker als moeder.
Vinnie schreef:gatverdamme frog
daarnaast vind ik het sws raar als jij je drukt maakt om smaakversterkers in eten terwijl jij zo goed als elk weekend chemische middelen tot je neemt
Vinnie schreef:had het eigenlijk tegen partypipo op dat gatverdamme frog na
bovendien kan je er bij eten ook voor kiezen om iets te bereiden/kopen zonder smaakstoffen
Vinnie schreef:had het eigenlijk tegen partypipo op dat gatverdamme frog na
bovendien kan je er bij eten ook voor kiezen om iets te bereiden/kopen zonder smaakstoffen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten