Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Berichtdoor Jules » vr dec 28, 2012 2:45 am

Een paar weken geleden kwam dit op Discovery Channel / Natgeo voorbij en dit heb ik opgezocht..


dit gaat over de stof DCA. (Dichloorazijnzuur)
''men spreekt hier van een hype en dit zogenaamde middel is nog niet een geneesmiddel omdat men de patent hierop niet wil nemen.''

Er zijn tal van websites en studies die dit tegen spreken en spreken van een wonder :eek:

http://www.iocob.nl/kanker/dca-dichloro ... anker.html
http://www.fonteine.com/dca_kanker.html
http://www.alleendewaarheid.nl/bewijs-d ... anker-wil/

Een erg intressant artikel, fabel of hoopgevend? :|
Jules: You know what they call a Quarter Pounder with cheese in France?
Brett: No.
Jules: Tell 'em, Vincent.
Vincent: A Royale with cheese.
Jules
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 77
Geregistreerd: di nov 27, 2012 12:42 am

Re: Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Berichtdoor Dopamientje » vr dec 28, 2012 4:33 am

Wiet en vele andere huis-, tuin-, en keukenmiddelen helpen ook tegen kanker, maar daar hoor je niemand over.
Kan je wel beargumenteren dat de farma-industrie dat verborgen wilt houden, maar hoe weet je of de middelen écht helpen? Zelfs over vage RC's is er meer wetenschappelijke data te vinden, dan over middelen die helpen tegen kanker.
Daarnaast is het ook zo, dat niet elke kankersoort hetzelfde is en op dezelfde manier behandeld kan worden.
Dus stel je hebt keelkanker, en die DCA schijnt te helpen met darm en maagkanker*, heb je er nog weinig aan.

Chemokuren leveren de farma-industrie voorlopig genoeg geld op, dus een échte kuur zal nog wel even uitblijven.


*heb het artikeltjes niet gelezen.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Berichtdoor snuifduif » vr dec 28, 2012 5:28 am

Dopamientje schreef:Wiet en vele andere huis-, tuin-, en keukenmiddelen helpen ook tegen kanker, maar daar hoor je niemand over.

Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Berichtdoor Einstein » vr dec 28, 2012 1:06 pm

Naar wat ik ervan gelezen heb is het middel wel de moeite van het onderzoeken waard (buiten dat de farmaceutische industrie er geen winst op zal maken), maar volgens mij bleek ook, in de paar onderzoeken die al gedaan zijn, dat het helemaal niet zo'n wondermiddel is als werd gedacht - onder bepaalde omstandigheden zou het tumoren juist sneller laten groeien.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Een gevonden geneesmiddel tegen kanker?

Berichtdoor snuifduif » za dec 29, 2012 3:06 pm

Heel veel mensen doen ook een totaal verkeerd onderzoek. Ze hebben een veronderstelling van iets en gaan dat dan proberen te bewijzen maar zo voer je geen onderzoek uit.
Daarnaast zitten er in de 'alternatieve medicijnen' wereld net zulke grote geldwolven als in de farmaceutische industrie. Heb je wel eens de prijzen gezien van een klein potje supplementen die zgn helpen tegen kanker
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner
cron