Exceptional schreef:1. Ziekenhuisvragen, stellen in het ziekenhuis. Wat je hier gaat horen is alleen speculatie.
2. Als jij meer hoofdpijn krijgt door het gebuik van opiaten, dan is het aannemelijk dat het normaal is. Ik heb het zelf ook wel eens. Ik heb alleen geen migraine.
Fool schreef:Selem schreef:ik ben niet helemaal gek.
Wellis
eenhoorn94 schreef:
1. Volgende week krijg ik voor 90% zeker een huidtransplantatie op m'n arm. Ik zit wel nog enorm aan de opiaten. Moet ik nuchter zijn tegen dan? Houdt operatie meer risico's in als je opiaten misbruikt? Geen idee...
eenhoorn94 schreef:Verstandig? Ik weet niet. Ik durfde gewoon niet zeggen dat ik gebruik...
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
Perry schreef:eenhoorn94 schreef:Verstandig? Ik weet niet. Ik durfde gewoon niet zeggen dat ik gebruik...
Ik weet het ook niet en waarom zou je dat niet durven?... Beroepsgeheim enzo
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Perry schreef:Toppie
@Amvitamientje Ook dat mag enkel met jouw toestemming.
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
eenhoorn94 schreef:alles is goed verlopen! eerlijk kunnen zijn. ik leef, ik adem, en ik heb een nieuw vel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten