vr apr 25, 2014 1:08 pm
Druks schreef:Stap 1: stop met speed gebruiken.
vr apr 25, 2014 3:58 pm
yip yip schreef:Druks schreef:Stap 1: stop met speed gebruiken.
Dex is medicijn van tweede voorkeur en krijg je alleen als methylfenidaat zoals
ritalin en concerta niet goed werken. Aangezien je al ritalin zonder problemem gebruikt zal het een lastige zaak worden om alsnog op dex over te stappen.
vr apr 25, 2014 4:08 pm
vr apr 25, 2014 4:22 pm
vr apr 25, 2014 4:34 pm
vr apr 25, 2014 4:49 pm
prototype schreef:Heb jij zelf ooit ritalin gebruikt?
Het klinkt namelijk alsof je dit hele verhaal baseert op vooroordelen.
Ik voel me tijdens gebruik gewoon hetzelfde als anders, maar dan veel geconcentreerder en energieker.
Dus geen 'mak schaap met een gemiddeld leven'.
Sterker nog; ik stond op het punt om van mijn opleiding getrapt te worden en nu loop ik weer bijna op schema.
vr apr 25, 2014 4:56 pm
vr apr 25, 2014 5:05 pm
vr apr 25, 2014 5:25 pm
prototype schreef:Ik ben nooit echt creatief geweest, dus in hoeverre dat aangetast word weet ik niet.
Wel weet ik dat ik nu een grotere kans heb om de opleiding af te ronden en later de baan te krijgen die ik wil.
Ja, dat is 'doen wat hoort'. Nee, dit komt niet door de ritalin. Ik wil deze opleiding al doen sinds de basisschool.
Zonder de ritalin mag ik dan wel een 'superheld' zijn, maar wel eentje zonder opleiding, baan of toekomstperspectief.
vr apr 25, 2014 5:26 pm
prototype schreef:Zonder de ritalin mag ik dan wel een 'superheld' zijn, maar wel eentje zonder opleiding, baan of toekomstperspectief.
vr apr 25, 2014 5:33 pm
snuifduif schreef:prototype schreef:Zonder de ritalin mag ik dan wel een 'superheld' zijn, maar wel eentje zonder opleiding, baan of toekomstperspectief.
Fuck opleidingen want yolo![]()
5 maanden in dezelfde kleren voor de Lidl rondhangen, dat is het echte leven
vr apr 25, 2014 6:45 pm
Partypipo schreef:Geen baan en toekomstperspectief is ook alleen maar weer een doen wat hoort gedachte.
Geeft niet, zo denkt vrijwel ieder mens in de westerse wereld. Zo gek zelfs dat we in landen waar het eigenlijk goed werkte zonder dit we deze gedachten ook implementeren.
Maar meer dan een gedachte, een aanname, een geloof, een overtuiging, ook al delen velen deze gedachte, is het niet.
Nieuwe grote bedrijven worden gestart door creatieve school drop outs. Uiteindelijk als deze mensen genoeg geld binnen geharkt hebben of sterven moet het bedrijf verder gaan zoals het ging, daar hebben ze goed opgeleide mensen voor nodig. Die zullen ook veel geld binnen harken. Maar ze zullen nooit bereiken wat een Bill Gates of Steve Jobs of weet ik veel wie bereikt heeft. Die zijn altijd maar CEO van dat bedrijf opgericht door...
vr apr 25, 2014 7:02 pm
vr apr 25, 2014 7:24 pm
vr apr 25, 2014 7:36 pm
vr apr 25, 2014 7:43 pm
FrozenToast schreef:Denk dat partypipo meer richt op de mensen die hun HBO communicatie afmaken en vervolgens in een Wehkamp-magazijn gaan werken. Niet dat ik het per se eens met hem ben ofzo.
za apr 26, 2014 2:00 am
za apr 26, 2014 2:07 am