Partypipo schreef:Hmm, ik dacht dat alles wat je laat trippen je migraine of cluster hoofdpijn kan laten verdwijnen.
Mijn migraines verdwijnen in ieder geval met 4-aco-dmt en truffels.
LSD schijnt ook goed te werken.
Als ik ooit weer migraine heb en tijd heb ga ik nog wel een keer AL-LAD proberen. Maar sinds ik regelmatig trip heb ik bijna nooit meer migraine...
Maar ik heb vrijwel altijd de dag na 2c-b migraine. Nooit tijdens. En na 4-aco-dmt, truffels en AL-LAD zover ik me kan herinneren niet. Dus kan inderdaad misschien wel migraine triggeren ja.
Ik heb hier geen enkel bewijs voor, anders dan mijn eigen bevindingen, maar ik denk dat phenethylamines averechts werken en triptamines juist een oplossing kunnen zijn. 2C-B triggert bij mij, zoals gezegd, clusterhoofdpijn aanvallen en dat is een phenethylamine. 2C-D lijkt niet van invloed te zijn in negatieve noch positieve zin, maar daar heb ik nog relatief weinig ervaring mee.
LSD, DMT en truffels, wat allen triptamines zijn, werken bij mij wel om aanvallen te verminderen. Sumatriptan krijg ik op recept en dat is ook een triptamine, zonder psychedelische effecten.
Ik zou in ieder geval bij de traditionele middelen blijven als je naar een oplossing voor migraine of clusterhoofdpijn zoekt.