wo jun 13, 2018 10:20 pm
do jun 14, 2018 10:36 am
maar ben toch door gegaan met dom zelf doktertje spelen.
do jun 14, 2018 1:42 pm
vr jun 15, 2018 9:06 am
vr jun 15, 2018 1:25 pm
chef84 schreef:IK zit nu wel te denken om misschien wat mdma te gaan ophalen ofzo, omdat ik nu denk dat die receptoren niet goede functioneren. Hoewel ik eigenlijk nooit geen slaapproblemen heb en eerder te veel slaap, maak ik dus wel genoeg melatonine aan.
chef84 schreef:En ben al sinds oktober gestopt met roken en alcohol en neem alleen zo af en toe kratom of een pammetje om door verveling heen te komen.
Perry schreef:Either way zou de oplossing zitten in je lichaam weer haar natuurlijke balans te laten hervinden, alsook weer gewend/comfortabel/op je gemak leert worden met nuchtere seksualiteit. Dan kan je er weer gewoon plezier aan beleven.
chef84 schreef:Nu ben ik daar wel voor naar de huisarts geweest enzo en die zij toen dat het geestelijk was en heb daar zeker 2 jaar mee rondgelopen.
chef84 schreef:Ik heb eigenlijk een aantal jaar gezocht naar natuurlijke middelen om beter tegen prikkels te kunnen en meer rust om de aandacht te richten in sociale situaties.
Bepaalde vitamines kunnen bij een tekort (bv door onvoldoende inname of opnamestoornis) zeker wel zorgen voor impotentie. Maar als uit de labtest blijkt dat je geen tekorten hebt (wel goed nakijken wat ze precies hebben getest. Huisartsen zeggen nogal graag dat álles in orde is, ookal hebben ze bv maar 2 vitamines en geen enkel hormoon getest) en je ook geen effect merkt van die supplementen, dan is het in jouw geval waarschijnlijk geldverspilling.Jmths schreef:Vitamines nemen om impotentie tegen te gaan geloof ik niet zo in trouwens.
vr jun 15, 2018 2:25 pm
za jun 16, 2018 8:47 pm
Bepaalde vitamines kunnen bij een tekort (bv door onvoldoende inname of opnamestoornis) zeker wel zorgen voor impotentie.
IK ben bereid om van alles in me mik te flikkeren om deze shit op te lossen.![]()
zo sep 25, 2022 6:03 am
za apr 27, 2024 7:17 am