Heb hier eerder op het forum al topics geplaatst over medicijn en supplement gebruik.
Ik heb eigenlijk een aantal jaar gezocht naar natuurlijke middelen om beter tegen prikkels te kunnen en meer rust om de aandacht te richten in sociale situaties.
Ik heb een diagnose Pdd-nos, maar het uit zich meer als modeterm HSP.
Ik heb wel altijd nagedacht bij het advies wat ik hier kreeg met anti psychotica en spul enzo,
maar ben toch door gegaan met dom zelf doktertje spelen. Mede ook, omdat huisarts en andere hulpverleners niet echt mee dachten of open stonden voor zaken.
Goed, ik heb toen ook een paar nootropics geprobeerd, zoals Piracetam en dus ook Phenibut.
Dit werkte bij mij als een soort GHB en ik werd er echt geil van enzo en heb het toen een beetje overdone en ook gesnoven zelfs. Ik was toen vrijgezel en stimuleerde mezelf met filmpjes zeg maar en van het 1 op het andere moment hing die er slap bij en was al mijn sexuele gevoel weg.
Nu ben ik daar wel voor naar de huisarts geweest enzo en die zij toen dat het geestelijk was en heb daar zeker 2 jaar mee rondgelopen. Heb allerlei middeltjes geprobeerd, Maca noem maar op. Maar nog steeds als ik mezelf ben ik gewoon half impotent.
Soms werkt ie wel en als ik dan regelmatig stimuleer, dan blijft het redelijk, maar doe ik 2 weken niks, dan ga ik ook echt helemaal terug naar impotentie.
Later dacht ik dat het dan toch fysiologisch was, omdat ik bij het nemen van prostaat middel van kruidvat in 1 keer betere doorbloeding had.
Maar het werkt gewoon niet goed samen. Soms heb ik wel de gevoelens, maar niet de erectie en soms de erectie en niet de gevoelens. Soms werkt het ook eventjes wel, maar dat gaat dan allemaal erg langzaam.
Paar keer one night stands gehad en dat waren geen successen, dus durf nu bijna geen contact aan te gaan.
Wat dan wel weer het gekke is, is dat ik juist wel beter tegen prikkels kan en sociaal comfortabeler ben.
Dus voel me uitstekend verder, maar ontmoet genoeg leuke vrouwen, maar ontwijk dat toch op dit moment.
Ben deze week alsnog een keer naar de huisarts gegaan en alles is gecheckt. Ook een echo gemaakt van me zaakje, omdat dat na masturbatie een trekkend zeurend gevoel gaf.
Daar is dus niks mis mee.
Ik lees op Engelse sites over Phenibut, dat anderen het ook hebben/hadden en dat het misschien vitamine probleem was.
IK heb echt een shitload aan supplementen gekocht alles op gebied van libido noem maar op wel geprobeerd. ZInk. En nu nog N acteyl cysteine/ n Acetyl tyrosine acetyl carnitine/ choline, q10, Ashwagandha en nog veel meer samen met mineralen en multivitaminen echt alles.
Ben gezond, fit noem maar op, behalve dit achterlijke domme gedrag van mij.
Wil eigenlijk overal mee stoppen en gewoon gezond gaan eten wat ik ook wel doe en misschien een multi potje ofzo, maar ik zoek nog steeds naar de oplossing.
Het heeft met balans in de hersenen te maken denk ik, iets met gaba of toch wat anders ik weet het niet en word er echt gek van.
Overal mee stoppen en gezond gaan doen en wachten tot het weer goed komt zie ik echt niet zitten. Ik kom nu die leuke vrouwen tegen en, die haken allemaal al af ik word er gek van.
Wie kent zoiets als dit of weet misschien iets?
Groeten Chef