Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ingevallen wangen

Hier kun je terecht met al je vragen die betrekking hebben op je gezondheid: supplementen, voeding en sport. Topics over noötropica horen hier ook thuis.

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Snater » vr okt 17, 2014 1:06 pm

Gewoon een laag vetpercentage denk ik. Of dit nou door overmatig drugsgebruik komt of door fanatiek fitness, het gaat tekenen. Op je lichaam, je ledematen en dus ook je gezicht.
Avatar gebruiker
Snater
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 386
Geregistreerd: ma jul 08, 2013 2:20 pm
Woonplaats: Amsterdam

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor frozentoast » vr okt 17, 2014 6:45 pm

snuifduif schreef:
Poseidon schreef:Uppers veroorzaken een enorme spanning op de kaken en gezichtsspieren. Je weet toch: malen, bekken trekken, tandenknarsen. Dat is de reden waarom bolle wangen dikwijls wegslinken.


Hoe werkt dit precies dan?


Uppers activeren je orthosympatisch zenuwstelsel die voor grotere spierspanning zorgt, maar je merkt het misschien het meest in je gezicht omdat die spieren zo gevoelig zijn.
Avatar gebruiker
frozentoast
fa2 ouwe
Donateur
Offline
 
Posts: 2270
Geregistreerd: ma jul 16, 2012 11:45 pm
Woonplaats: zesde dimensie linksaf

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Lit4gO » vr okt 17, 2014 9:06 pm

ik tandenknars heel vaak in me slaap maar heb daar een nachtbeugel op en denk niet dat het komt door teveel drugs maar eerder omdat ik onbewust op me kaken bijt..
vanboven in de forum stond er iets dat je kon gaan halen in de apotheek waardoor je kaken terug voller worden maar je verdikt er ook van, klopt dat?
Lit4gO
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: do okt 16, 2014 8:39 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Dopamientje » vr okt 17, 2014 9:41 pm

Door speed ga je minder eten, waardoor er minder voedingsstoffen naar de huid gaan, daarnaast droogt speed je uit en zorgt het voor vaatvernauwing. Hierdoor wordt de huid slap.
Tenminste, dit lijkt mij een logische verklaring.
Avatar gebruiker
Dopamientje
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2417
Geregistreerd: di feb 22, 2011 6:33 am
Woonplaats: Brabant, kut!

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Fool » za okt 18, 2014 11:46 am

Lit4gO schreef:ik tandenknars heel vaak in me slaap maar heb daar een nachtbeugel op en denk niet dat het komt door teveel drugs maar eerder omdat ik onbewust op me kaken bijt..
vanboven in de forum stond er iets dat je kon gaan halen in de apotheek waardoor je kaken terug voller worden maar je verdikt er ook van, klopt dat?

Kan ook in de supermarkt: frituur.
Fool
Stom
Badass Junkie
Offline
 
Posts: 2575
Geregistreerd: za maart 08, 2014 6:39 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor snuifduif » za okt 18, 2014 1:41 pm

FrozenToast schreef:
snuifduif schreef:
Poseidon schreef:Uppers veroorzaken een enorme spanning op de kaken en gezichtsspieren. Je weet toch: malen, bekken trekken, tandenknarsen. Dat is de reden waarom bolle wangen dikwijls wegslinken.


Hoe werkt dit precies dan?


Uppers activeren je orthosympatisch zenuwstelsel die voor grotere spierspanning zorgt, maar je merkt het misschien het meest in je gezicht omdat die spieren zo gevoelig zijn.

Dat wist ik, ik vroeg me alleen af hoe dat gelocaliseerde vetverbranden in zijn werk ging :grin:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Perry » zo okt 19, 2014 4:46 am

Ik heb een speciale hamsterverzekering, die betaalt plastische chirurgie als je wangen invallen
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Aebi » zo okt 19, 2014 6:16 pm

Je wordt er niet grappiger op tijdens je plafonddienst, jg.
Avatar gebruiker
Aebi
Ivo's baas
DF Addict
Offline
 
Posts: 6425
Geregistreerd: wo dec 04, 2013 5:57 pm
Woonplaats: Boogie Wonderland

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Perry » zo okt 19, 2014 9:47 pm

Nee, dat had ik zelf ook al door, was vooral omdat ik echt mega stoned was
Avatar gebruiker
Perry
Intensive Care Bear
DF God
Offline
 
Posts: 13604
Geregistreerd: do jul 21, 2011 6:03 pm
Woonplaats: in de speeltuin

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Paradise » ma jun 29, 2015 4:25 pm

Zelf bij koffie zo net na wat pep, weinig pep of upper.
Zelf als ik me helemaal niet stimmed voel, zit ik toch wat te zuigen in m'n mond,
dus m'n wangen intrekken. Of zo van die domme tevreden bekjes.
Je hebt het meeste niet door ... maar je past dus constant de vorm van je wangen aan.

Hoe krijg je bolle wangen, logisch, met sterke benzo's en opiaten. (flauwe mop).

Als je teveel pept, denk ik dat fortimel die wangetjes niet uit je gezicht doen ploffen.

Dus zoals je ze gevormd hebt, kan je nu de hele dagen ballonnen blazen om er in een nieuwe vorm in te blazen.
Avatar gebruiker
Paradise
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 457
Geregistreerd: wo jul 13, 2011 3:45 am

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor HieronymusIV » ma jun 29, 2015 10:04 pm

Stoppen met drugs.

Evt medicatie slikken. Vooral benzo's werken bij mij goed om aan te komen. Binnen 5 weken 10 kg erbij. Mooie volle kop

Mayonaise is je vriend
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Prototype » di jun 30, 2015 12:48 am

In mijn onverstandige pep dagen (bijna dagelijks) had ik wel een ingevallen/ magere bakkes, trok zo weer bij toen ik daarmee kapte en wat meer ging sporten en eten. ( rustig 8kg zwaarder dan toen )
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di jun 30, 2015 7:13 pm

Ikzelf heb er geen last van, maar ik heb een aparte manier van gebeuiken waar ik vanaf het begin al achter sta. Dat is vier,vijf dagen goed doorgaan op de pep. Geen honger? Goede pep dan. Drinken doe ik wel want dat hebben je hersenen nodig. Ik crash dus als het ware. Volgen mij de aangenaamste manier om aan de afkick te beginnen. De volgende dag geniet ik nog wat na. (pep werkt bij vlagen nog) De rest van de week doe ik geen kloten, buiten wat mijn lichaam mij vraagt, en dat is opmerkelijk veel dfinken en eten. En Juist, mijn lichaam wil vettig eten. Vooral die dingen uit de frituur. Ik doe dit totdat ik de realiteit weer zie zoals ze is. (is vervormd door bijvoorbeeld een andere perceprie van tijd) Nooit pak ik tijdens die periode bij. (al zorg ik wel voor wat wiet, benzo's en Valtran) Er komt een moment dat ik volledig ben hersteld, en vanaf dan zie ik wel wat ik doe, niets moet, alles mag. In ieder geval heb ik geen last van invallend kaken.
Laatst bijgewerkt door Moonlight Fanatic op di jun 30, 2015 7:15 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor snuifduif » di jun 30, 2015 7:15 pm

Hele week niks eten en dan in het weekend bingen op frituur. Jij leeft vast nog erg lang :#:
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » di jun 30, 2015 7:17 pm

Hebben we het hier over een weekend? Ik gebruik zo soms een maand niet- Jij moet niet denken dat ik de zaken dom aanpak
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Maus » di jun 30, 2015 7:31 pm

Full Moon schreef:Ikzelf heb er geen last van, maar ik heb een aparte manier van gebeuiken waar ik vanaf het begin al achter sta. Dat is vier,vijf dagen goed doorgaan op de pep. Geen honger? Goede pep dan. Drinken doe ik wel want dat hebben je hersenen nodig. Ik crash dus als het ware. Volgen mij de aangenaamste manier om aan de afkick te beginnen. De volgende dag geniet ik nog wat na. (pep werkt bij vlagen nog) De rest van de week doe ik geen kloten, buiten wat mijn lichaam mij vraagt, en dat is opmerkelijk veel dfinken en eten. En Juist, mijn lichaam wil vettig eten. Vooral die dingen uit de frituur. Ik doe dit totdat ik de realiteit weer zie zoals ze is. (is vervormd door bijvoorbeeld een andere perceprie van tijd) Nooit pak ik tijdens die periode bij. (al zorg ik wel voor wat wiet, benzo's en Valtran) Er komt een moment dat ik volledig ben hersteld, en vanaf dan zie ik wel wat ik doe, niets moet, alles mag. In ieder geval heb ik geen last van invallend kaken.

Heb je wel eens coca ge :snort: ?
Maus schreef:Wees liev voor elkaar en leef in vrede :stoned:


Albert Einstein schreef:
Der hauptgrund für stress ist der tägliche kontakt mit idioten


Leo Gura from http://www.actualized.org schreef:
Society is an amusementpark for the ego to distract you from truth
Avatar gebruiker
Maus
RIP lieve Poseidon...
DF God
Offline
 
Posts: 10325
Geregistreerd: vr mei 18, 2012 10:53 am
Woonplaats: Vrijstaat www.drugsforum.info

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor HieronymusIV » di jun 30, 2015 7:35 pm

Ingevallen wangen geven je een mooie kaaklijn
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Prototype » di jun 30, 2015 7:56 pm

Druks schreef:
Full Moon schreef:Hebben we het hier over een weekend? Ik gebruik zo soms een maand niet- Jij moet niet denken dat ik de zaken dom aanpak

Niet eten en zo weinig slapen IS de zaken dom aanpakken..

Qft
Naar Druks luisteren voortaan Moon. :smokin:
I'll make my own drugsforum! With blackjack and hookers!
In fact, forget the forum!
BEK HOUWE, NEUS VOLSTOUWE.

Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
Avatar gebruiker
Prototype
Harder dan de rest
Donateur
Offline
 
Posts: 7490
Geregistreerd: do aug 01, 2013 11:57 pm
Woonplaats: The Void

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Moonlight Fanatic » wo jul 01, 2015 11:04 am

Maurits schreef:
Full Moon schreef:Ikzelf heb er geen last van, maar ik heb een aparte manier van gebeuiken waar ik vanaf het begin al achter sta. Dat is vier,vijf dagen goed doorgaan op de pep. Geen honger? Goede pep dan. Drinken doe ik wel want dat hebben je hersenen nodig. Ik crash dus als het ware. Volgen mij de aangenaamste manier om aan de afkick te beginnen. De volgende dag geniet ik nog wat na. (pep werkt bij vlagen nog) De rest van de week doe ik geen kloten, buiten wat mijn lichaam mij vraagt, en dat is opmerkelijk veel dfinken en eten. En Juist, mijn lichaam wil vettig eten. Vooral die dingen uit de frituur. Ik doe dit totdat ik de realiteit weer zie zoals ze is. (is vervormd door bijvoorbeeld een andere perceprie van tijd) Nooit pak ik tijdens die periode bij. (al zorg ik wel voor wat wiet, benzo's en Valtran) Er komt een moment dat ik volledig ben hersteld, en vanaf dan zie ik wel wat ik doe, niets moet, alles mag. In ieder geval heb ik geen last van invallend kaken.

Heb je wel eens coca ge :snort: ?

Jazeker Mauritsje. Maar ik koop het noiit. Omdat je kaken hierbij nog sneller invallen? @Prototype, naar mijns inziens niet. Leren (!) eten op pep is een stuk gewoontevorming welke een normaal mens niet behoort te kunnen. Je lichaam kan best een weekje zonder deftig eten. Gezon is iets anders, maar eten op pep maakt het niet veel gezonder. Hetgeen gebeurt is dat je drugs op 1 of andere manier met eten leert associëren. De gewoontevorming valt vanuit meerdere hoeken aan. Ik leer de drugs voelen zoals ze is, zodat ik weet waar ik aan begin indien ik ooit moet stoppen. En ja, ik kan het aan om zonder te zitten. Net zoals ik dat met wiet ook heb geleerd. Ik heb geen cravings, dat kan ook niet, doordat mijn lichaam niet vergeten is dat de realiteit ook mooi is. Je kan het met me eens zijn of niet, maar volgens mijn methode welke ik al een jaar en half volg heb ik geen cravings. Ik voel ook heel goed of ze er zijn of niet. Ik heb mezelf dus aangeleerd dat zonder zitten niets veranderd aan mijn leven. Beter dan jezelf aan te leren dat de dope integraal onderdeel is van je leven (gewoontevorming) en niet weet hoe je zonder zitten mentaal kan hanteren. Ik luister zeker naar iedereen, dus ook naar Druks, maar hoe ik mezelf bescherm tegen psychische afhankelijkheid zijn mijn tien geboden. Hierdoor Mauritsje, doe ik C niet meer. Het is te sterk, en dan haak ik als een
lafaard af. (de drug houdt zich ook niet aan de regels:-)
I create ripples in the space time continuum that alter future realities in the third dimension
Avatar gebruiker
Moonlight Fanatic
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 835
Geregistreerd: zo dec 21, 2014 7:51 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor Frog » wo jul 01, 2015 12:57 pm

Wat ik zo lees over dat je spieren op plaatsen in je gesizcht aanspant etc en daar dus die ingevallen bakkus van komt, dan zou gezichts-fitness dus ook kunnen helpen?

Avatar gebruiker
Frog
Badass Junkie
Verbannen
 
Posts: 2111
Geregistreerd: vr nov 01, 2013 11:52 pm

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor snuifduif » wo jul 01, 2015 1:47 pm

Is allemaal pseudo wetenschap Frog, je zou dan juist een bolle kop moeten krijgen van de spieren.

Je kan vetverbranding niet lokaliseren. Als je aan het afvallen bent dan val je geleidelijk overal een beetje af.
Avatar gebruiker
snuifduif
Bokito
DF Addict
Offline
 
Posts: 5286
Geregistreerd: za maart 05, 2011 7:00 pm
Woonplaats: Drugs en Omstreken

Re: Ingevallen wangen

Berichtdoor HieronymusIV » do jul 23, 2015 6:56 pm

Ik ken wel een paar ex hero junkies die al 3 jaar clean zijn maar nog steeds diep ingevallen wangen hebben (En ik weet zeker dat ze al heel lang clean zijn)

... ga dus niet te lang door.
Avatar gebruiker
HieronymusIV
HIV negatief
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 831
Geregistreerd: wo apr 06, 2011 2:09 pm
Woonplaats: Plaatswoon

Vorige

Keer terug naar Gezondheid

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner