Madcat schreef:met preloaden bereik je niet veel. want je hebt al een maximale hoeveelheid opgeslagen. en als je gaat preloaden heb je een soort van overschot, en gaat je lever serotonine aanmaken, vooral in combinatie met vitamine B12 en B6 en dat is slecht voor je hart en aderen.
wie heeft de term -preloaden- eigenlijk bedacht? je kan wat dingen als kaas gaan eten de dag dat je MDMA gebruikt, en wat melk drinken. Maar er gebeurt veel meer dan alleen maar Serotonine die vrijkiomt in je hersenen als je MDMA gebruikt..
achteraf bijvullen is goed. dan wel 20 uur na het laatste xtc pilletje is ingenomen, dus als je de dip voelt aaankomen, niet te vroeg. anders verbruik je die serotonine weer, en heb je een nog hardere dip.
MDMA = XTC
vaak zit er in een XTC pil wat meer dan alleen MDMA en bindmiddellen, wat dus die andere effecten teweeg brengt
hoe kan ik een maximale hoeveelheid hebben opgeslagen wanneer er 6 weken tussen mn geplande gebruik op 7 juli en mn afgelopen gebruik (27 mei) zit?
en daarbij dus ook nog eens extra weinig serotonine aanmaak vanwege mn dieet.
dan zou ik toch gewoon kunnen supplementeren, en flink knallen? 't zijn oranje q dance pillen btw. altijd lekker op die dingen

en preloaden met chocola heeft voor mij wel echt iets ''extra's'' meegebracht, voelde voor de eerste keer echt een rush over me heen komen bij inslag, en meer ''effect'' dan andere keren (ja, ik houd 3 maanden pauze, alleen nu niet) dus daar ligt het niet aan. enige optie naast dat de chocola werkt, is het placebo effect.
Done: XTC, Speed, Coke, Truffels, Lachgas, GHB, Keta, 4-FMP, Nicotine en Alcohol
To do: meer van het bovenstaande