vr nov 28, 2014 10:48 am
vr nov 28, 2014 11:36 am
vr nov 28, 2014 12:35 pm
vr nov 28, 2014 12:39 pm
Druks schreef:DoktorenForum.info. Voor al uw medische vragen.
vr nov 28, 2014 1:21 pm
SnakeGirl schreef:
Dju... ben nu normaal geen grote cannabis-fan maar in dit geval zou dat wel helpen denk ik.
vr nov 28, 2014 1:35 pm
Tomjour schreef:Druks schreef:DoktorenForum.info. Voor al uw medische vragen.
Geen mening over ziektes helaas.
vr nov 28, 2014 2:29 pm
vr nov 28, 2014 2:53 pm
Druks schreef:Tomjour schreef:Druks schreef:DoktorenForum.info. Voor al uw medische vragen.
Geen mening over ziektes helaas.
Ik weet wanneer iets boven mijn pet is. In tegenstelling tot andere...
ma dec 01, 2014 6:41 pm
ma dec 01, 2014 7:32 pm
Miss E schreef:Salmonella is zeker besmettelijk! Het wordt doorgaans niet door de lucht overgedragen, maar via contact. Dus zolang je elkaar niet aanraakt (en dus ook geen indirect contact zoals uit elkaar glas drinken), zal het goed gaan.
Maar je zegt dat de persoon die je gaat bezoeken een verminderde weerstand heeft, dus ik zou het risico toch niet lopen en lekker thuis blijven totdat je weer beter bent.
Hoe lang je thuis moet blijven totdat je je weer onder "zwakke" mensen kunt begeven, hoe lang het duurt voordat je geen gevaar meer vormt voor zulke mensen weet ik niet, daar zou je je huisarts voor moet bellen. Die heeft er meer verstand van dan ik.
ma dec 01, 2014 7:38 pm
ma dec 01, 2014 8:03 pm
Tomjour schreef:Kan iemand vertellen wat daar staat? Ik begrijp er helemaal niks van.
ma dec 01, 2014 10:06 pm
Partypipo schreef:Tomjour schreef:Kan iemand vertellen wat daar staat? Ik begrijp er helemaal niks van.
Haar oma komt toch op bezoek, terwijl oma weet dat snakegirl ziek is. Oma heeft een lage weerstand door de chemo kuur.
Snakegirl is liever vaker alleen, dan kan ze alle drugs gebruiken die ze wilt.
Oma vertrouwt snakegirl niet meer alleen, omdat snakegirl depressief is geweest. Oma is waarschijnlijk bang dat snakegirl sterft aan alle drugs die ze neemt.
Snakegirl is bang dat oma dood gaat doordat ze besmet raakt met snakegirls ziekte (griep of salmonella). Snakegirl zou zichzelf voor altijd verantwoordelijk voelen voor de dood van haar oma dan.
Haar opa is ook al dood. Ze wilt niet dat haar oma ook dood gaat.
Snakegirl snapt er niets van dat haar hele lange verhalen met heel erg veel scheve zinnen niet begrepen worden, want ze let goed op d/dt fouten. En ze is een soort van nuchter nu, dus ze vindt dat haar verhaal samenhangend is.
ma dec 01, 2014 10:10 pm
di dec 02, 2014 10:50 am
Partypipo schreef:Snakegirl is liever vaker alleen, dan kan ze alle drugs gebruiken die ze wilt.
di dec 02, 2014 10:59 am
di dec 02, 2014 12:15 pm
di dec 02, 2014 4:22 pm
di dec 02, 2014 5:00 pm
SnakeGirl schreef:Hier op DF lijken mensen soms ook dingen af te leiden uit wat ik schrijf, die er volgens mij helemaal niet instaan.
Bvb. "Snakegirl is liever vaker alleen, dan kan ze alle drugs gebruiken die ze wilt."..
"Oma is waarschijnlijk bang dat snakegirl sterft aan alle drugs die ze neemt."
SnakeGirl schreef:(nou ja ok, soms zou ik eens wat vaker alleen willen zijn om effe totally fucked up te kunnen worden, slikken/roken/drinken wat ik wil)
SnakeGirl schreef:omdat ik er enkele jaren heel diep heb doorgezeten en ze er niet meer op vertrouwt dat alles goed gaat met mij als ze niet bij mij is.
wo dec 03, 2014 12:21 am
wo dec 03, 2014 1:00 am
Frog schreef:Slangen zijn bah tenzij als schoenen leer![]()
* pakt de look en eieren, en gooit,...mist, krijgt klappen van snake girl, en word bedreigt met een Boa...druipt af*
wo dec 03, 2014 1:02 am
SnakeGirl schreef:Frog schreef:Slangen zijn bah tenzij als schoenen leer![]()
* pakt de look en eieren, en gooit,...mist, krijgt klappen van snake girl, en word bedreigt met een Boa...druipt af*
En kikkers zijn dan weer vies en slijmerig!
wo dec 03, 2014 1:05 am
wo dec 03, 2014 1:06 am
JongGeleerd schreef:Slangen zijn fucking awesome, Kikkers zijn enkel leuk om te vangen.
wo dec 03, 2014 1:08 am
JongGeleerd schreef:Slangen zijn fucking awesome, Kikkers zijn enkel leuk om te vangen.
wo dec 03, 2014 1:24 am
wo dec 03, 2014 1:56 am
Tomjour schreef:Jeetje Pipo wat ben je serieus. Doe je tegen elk meisje zo? Lijkt wel of je nerveus bent.
wo dec 03, 2014 4:01 am
Frog schreef:SnakeGirl schreef:Frog schreef:Slangen zijn bah tenzij als schoenen leer![]()
En kikkers zijn dan weer vies en slijmerig!
nauw zeg, ik had je al laten winnen he....
slangen stinken trouwens![]()
Maar bevalt het een beetje hierzo, en wat Pipo ook al zei en anderen, neem alles met een korrel zout etc, nogmaals welkom.