Vanadesse schreef:Ik vraag me ook ineens af hoe het met Nutsss gaat.
Voor de mensen die hem nog kennen:
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?p=1134826#p1134809
Marsss schreef:Guess who's back in town?![]()
- Bedankt voor alle steun!
Vanadesse schreef:Ik vraag me ook ineens af hoe het met Nutsss gaat.
Marsss schreef:Guess who's back in town?![]()
- Bedankt voor alle steun!
No sympathy for the devil; keep that in mind. Buy the ticket, take the ride...and if it occasionally gets a little heavier than what you had in mind, well...maybe chalk it up to forced consciousness expansion: Tune in, freak out, get beaten.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Ivo schreef:Ik heb eens 4 negers met een bouwvakkershelm op om 3u 's nachts in een park met een frisbee zien gooien. Bleek gewoon een Dixie te zijn.
Hypochondrie is een psychische aandoening. Iemand die Hypochondrie heeft leeft continu in de angst om ernstig ziek te worden. Bij alles wat ze in het lichaam voelen denken ze het ergste. Bij hoofdpijn word er meteen gedacht aan een hersentumor, bij pijn in de buik aan baarmoeder of darm kanker. Mensen met Hypochondrie gaan vaak naar de dokter. Als de dokter de patiënt onderzoekt en constateert dat de patiënt helemaal gezond is kan de patiënt in sommige gevallen niet gerustgesteld worden. In andere gevallen is die geruststelling maar voor even. De dag erna is de patiënt weer bang ernstig ziek te zijn of te raken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast