Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ademhalingsprobleem

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Ademhalingsprobleem

Berichtdoor Enjoy » di jun 28, 2011 11:07 pm

Na Defqon, uurtje of 3 's nachts, ben ik lekker op de bank gaan liggen en heb ik zo af en toe een g'tje genomen om zo weer rustig bij te komen van de xtc die m'n lichaam ingegaan was. Ik lag onwijs lekker en ben op een gegeven moment in slaap gevallen, om vervolgens om half 8 weer wakker te worden. Tijd voor nog eentje dus, even lekker na-chillen. Heb dezelfde dosis gehad als de eerste keer (als wat ik altijd doe) en lag in principe weer heerlijk. Ben opnieuw een paar uurtjes in slaap gevallen!
Dus toen nog maar een toetje toe ;) een laatste. Ik weerhoud mezelf er namelijk compleet van iets te gebruiken zonder dat daar een feest aan vooraf is gegaan. Zo houd ik mezelf redelijk in de hand, maar ga ik dus 1 keer in de maand (oke in de zomer iets meer) even lekker los!
Opnieuw ben ik in slaap gevallen, alleen werd ik iets minder lekker wakker. Zonder dat ik eigenlijk doorhad wat er gebeurde zat ik in één keer kaarsrecht op de bank om een ontzettende hap lucht te nemen die volgens mij doorstroomde tot in m'n tenen. Hetzelfde idee als wanneer je te lang onder water hebt gezeten en keihard inademt als je bovenkomt.
Ik ga er dus vanuit dat ik zo diep in slaap ben gesukkeld dat ik dus gestopt ben met ademen, m'n lichaam toen een signaal naar m'n hersenen heeft gestuurd en dat mij zo plots overeind heeft doen komen. Nu is de vraag; "Heb ik teveel gebruikt?"

Ik schrijf iedere keer dat ik in slaap viel, wat ook eigenlijk steeds wel gebeurde, maar voor mij niet het idee gaf van een te hoge dosis ghb, dit schuif ik meer op de ontzettend lange dag die we gehad hadden..

Nou goed, volgende keer doe ik het sowieso wat voorzichtiger aan, maar toch blijf ik het vreemd vinden. De dosis is niet hoger geweest als dat ik normaal gesproken doe.. (ik meet het af in een spuitje dus nauwkeurig zat en heb de tijd ook elke keer opgeschreven)
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Ademhalingsprobleem

Berichtdoor Hashja » wo jun 29, 2011 12:05 pm

Een van de eerste symptomen van te veel GHB is ongecontroleerde slaap. 'Out gaan' dus.
Je zal veel eerder niet wakker worden, dan dat je last krijgt van dergelijke symptomen.

Hetgeen wat je beschrijft heb ik ook wel eens zo gehad. Niet-drugs gerelateerd.
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space

Re: Ademhalingsprobleem

Berichtdoor Enjoy » wo jun 29, 2011 12:18 pm

Dat is ook de reden dat ik me afvroeg of het echt met teveel g te maken heeft of dat het gewoon een reactie is op een diepere slaap als normaal.
Ik had namelijk een ex-vriendje met slaap-apneu, wat volgens mij ongeveer hetzelfde idee geeft :)
Avatar gebruiker
Enjoy
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 268
Geregistreerd: wo maart 16, 2011 10:54 pm

Re: Ademhalingsprobleem

Berichtdoor Hashja » wo jun 29, 2011 12:25 pm

Ja klopt, iedereen heeft dit in zijn slaap. Maar wordt er niet wakker van. Slaapapneu heb je als dit boven de zoveel ademstilstanden per uur voorkomt of zo.
Je hoeft je inderdaad geen zorgen te maken. :)
Avatar gebruiker
Hashja
houdt van jou!
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 647
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:19 pm
Woonplaats: Space


Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner