Hoi,
Sinds de diepe markt wederom een totale scam bleek te zijn en wat mensen die ik ken toch verslaafd zijn geworden aan enkele producten die verkocht werden zal ik op dit forum een paar vragen posten met als doel hulp kunnen bieden in de praktijk. (naast 100 telefoontjes met zorginstanties in NL).
Ik zag hier onder een post over gbl verslaving.
Nu zit ik met iemand die ieder uur tussen de 1-2ml gbl neemt en hier en daar bij of niet bij bewustzijn is.
De kans op perforatie is niet minimaal meer.
Ghb kan natuurlijk niet verstrekt worden aangezien het op lijst 1 staat.
Omdat ik er zelf ervaring mee heb (gbl en ghb) lukt het mij aardig om te helpen. Er is helaas wel een gebrek aan middelen en ik heb zelf ook maar weinig tijd en ook nog eens weinig te besteden.
Ik heb een, niet ongevaarlijk soort afwisselingsschema gemaakt met gbl en dan oxazepam en seroquel.
Het liefst had ik nu de langst werkende benzo die er is en nog wat seroquel op zak, maar helaas.
"Vroeger" (zo lang geleden is het niet) wist ik dat a + b + c in Z = 7.5 als je het goed doet.
Maar ik kan nu niet even het benodigde glaswerk en 99,99% zuiverheid uit mijn mouw toveren.
Er is nog +- 30ml over. En ik denk dat voordat de 20ml bereikt is er al sprake gaat zijn van oerforatie oals het er nu uit ziet. En huisartsenpost en alles hebben we al gehad.
Mijn vraag is dus: Bestaat er in dit geval een wonder en valt er meer uit mijn mouw te toveren dan ik denk?
Als je dit leest denk je misschien: waarom koop je geen ghb bij een dealer? Nou die ken ik hier niet en die wil ik ook niet kennen. In dit geval zou het wel erg handig zijn, maar daar is het toch al te laat voor.
Mijn verhaal is er zo een beetje uit. Enige brainstorm hierop is welkom.