Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Afkicken van phenibut

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Afkicken van phenibut

Berichtdoor Sjoerdsjoerdsjoerd » wo nov 04, 2020 8:15 am

Goedemorgen allemaal.


Enige tijd geleden (veelste laat) ben ik mijzelf is gaan inlezen In het middel phenibut. Ik ben hier dik een jaar geleden mee begonnen op aanraden van iemand. Hierbij heb ik vrijwel direct de maximaal aantal keren per week overschreden en al snel nam ik het dagelijks of bijna dagelijks voornamelijk voor het slapen. De hoeveelheden lagen vaak rond de 0.5-1gram per dag. Nou was ik er een aantal maanden geleden doorheen en dacht ik bestel gewoon even niet. Toen pas, merkte ik dat ik heel slecht in slaap kwam en voelde me super klote. Dit is ook , hoe stom het ook klinkt pas het moment geweest dat ik mij goed ben gaan verdiepen in dit middel. Hier nogal van geschrokken en sindsdien d.m.v. Een goede vaste baan niet de mogelijkheid en ballen voor gehad om definitief mee te kappen. Ik zou er natuurlijk helemaal vanaf willen maar ik ben bang dat dat een vervelende klus gaat worden, heeft iemand enig idee hoe dit is of dan wel ervaring met het afbouwen van het middel phenibut? Dank alle voor de reacties alvast
Sjoerdsjoerdsjoerd
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: wo nov 04, 2020 8:06 am

  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner