Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
Amvitamientje schreef:Ik denk dat je bedoeld 550mg/ml, anders is het wel heel weinig
Meestal boven de 700mg/ml is het geen heldere vloeistof meer dacht ik!
FRESH schreef:550mg/ml is volgens mij vrij common. Telkens als ik het liet testen zat het tussen de 500 en 600mg/ml en in mijn geval betekende dat 3,5 tot 4ml per keer (189/82kg).
Maar wat is "beter" he? Hoger concentraat vind ik persoonlijk niet beter, maar sterker
Frog schreef:Predatorprotomotherucking t rex
SmartieAndMe schreef:Is er nu nog een manier om achter de concentratie te komen dan? Je kunt het niet meer laten testen toch?
Prototype schreef:Opnieuw indampen en zelf aanmaken denk ik.
SmartieAndMe schreef:hmja ik vind het nogal lastig beoordelen of iets sterker is dan degene die ik ervoor had. Vooral omdat GHB hier vaak op een after op tafel komt als er al andere dingen geweest zijnPrototype schreef:Opnieuw indampen en zelf aanmaken denk ik.
Want dan kun je het wegen als vaste stof?
Hans Teeuwen schreef:Belediging is voor sommige mensen ook gewoon een waarheid die ze liever niet willen horen.
FRESH schreef:Misschien zit hier wel GHB in?
Daarom mag je het niet eten, want dan kom je erachter dat je high wordt
Ted Bundy schreef:Mochten quotes van mede df'ers in je onderschrift plaatsen weer 'in' worden. Dan is deze de mijne.
kaasje schreef:Goedemorgen iedereen!
Ik ben momenteel een beetje research aan het doen naar de ultieme GHB en kan jullie hulp daar vast wel bij gebruiken. Wat is volgens jullie de perfecte concentratie van ghb? De zuurtegraad en de potentie moeten natuurlijk goed zitten.
De meest bruikbare aanwijzing die ik vind is de concentratie van de medicinale Xyrem (0,5g/ml), is dit de normale concentratie of kan het beter?
Wat weten jullie hierover?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten