Sublimo schreef:Dat gaat inderdaad niet in een cola flesje.
Dit is wat je moet hebben:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hdpe
snuifduif schreef:Volgens mij zijn de meeste flessen HDPE
hc4life schreef:Zou bijvoorbeeld een flesje waar ruitensproeier vloeistof in heeft gezeten ook niet HDPFE zijn?
Sublimo schreef:Je gaat toch geen volle flessen met iets wat je niet nodig hebt kopen, koop een lege fles!
snuifduif schreef:Sublimo schreef:Je gaat toch geen volle flessen met iets wat je niet nodig hebt kopen, koop een lege fles!
Fles spiritus kost rond de 80 cent hiet
Perry schreef:Hiermee zal je niets dan weerstand opwekken en waarschijnlijk zal je de schuld hiervan bij de ander zoeken, omdat deze aanpak veelal ook duidt op weinig zelf-reflectie.
Tomzeur schreef:Op http://www.gblwinkel.nl staan veel tips.
FRESH schreef:Wat een moeilijk gedoe..
Doe het gewoon in een glazen fles man
Einstein schreef:hc4life schreef:Zou bijvoorbeeld een flesje waar ruitensproeier vloeistof in heeft gezeten ook niet HDPFE zijn?
Wil je restjes ruitensproeiervloeistof in je lichaam?
Oom Klaas schreef:Einstein schreef:hc4life schreef:Zou bijvoorbeeld een flesje waar ruitensproeier vloeistof in heeft gezeten ook niet HDPFE zijn?
Wil je restjes ruitensproeiervloeistof in je lichaam?
Wil je een industrieel schoonmaakmiddel in je lichaam?
snuifduif schreef:Oom Klaas schreef:Einstein schreef:Wil je restjes ruitensproeiervloeistof in je lichaam?
Wil je een industrieel schoonmaakmiddel in je lichaam?
GHB is geen schoonmaakmiddel
endymion schreef:Check hier dan, dit mag ik wel posten denk ik want het gaat hier gewoon om een legaal schoonmaakmiddel:
Zit ook gewoon in plastic flesjes. Ik had ook een keertje een flesje van een halve liter ofzo gekocht, zat ook in een plastic flesje. Heb er nog steeds van over en neem het maar heel af en toe eens maar werkt nog net zo goed.
Forumregels schreef:Vragen om of geven van informatie betreffende:
verkoop(punten) van drugs en/of grondstoffen
drugsdealers en/of hoe te dealen
productie/extractie van illegale middelen
endymion schreef:oh nou sorry hoor, wat een overdreven reactie zeg. Er staat niks illegaal op die site.
Consequenties volgen nog? Doe eens even relaxed man. Dat het weghaalt omdat je het liever niet op je site hebt kan ik nog inkomen, maar dit is wel erg kinderachtig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten