Patrick. schreef:Mm wat zou ongeveer de dosering van gbl moeten zijn als het de helft van een
dosis ghb moet zijn? Weet namelijk ook niet hoeveel ik voor de eerste keer ghb zou moeten nemen.
Pètrofiets schreef:Ik weeg 75kg en ik zelf nam minimaal 1,5ml en maximaal 2,5ml. Bij 2,5ml moest ik echt moeite doen om niet weg te vallen.
Ik zou dus rustig beginnen met 1,5ml. Of hoe zwaar weeg je eigenlijk?
Patrick. schreef:Thx voor de reacties allemaal. Maar wacht denk toch maar tot ik een keer echte Ghb tegen kom
P.
muz1k schreef:Qua GBL maakt het geen fuck uit waar het vandaan komt. Zoek gewoon diegene uit met het hoogste percentage.
Dat het uit Duitsland komt of uit China maakt geen flikker uit. Is gewoon puur een truc om je meer te laten betalen voor diezelfde shit.
Einstein schreef:Farmaceutische GBL? Wordt dat gebruikt om mensen te behandelen die graffiti in hun bloedbaan hebben gekregen of zo?
Olijfboompje schreef:Vraagje;
Ik kan aan GBL komen, echter is er sprake van Amerikaanse, Duitse of Farmaceutische GBL.
Welke moet ik hebben?
Ik gok zelf op de farmaceutische, maar zou toch graag even een second opinion willen.
Sublimo schreef:Olijfboompje schreef:Vraagje;
Ik kan aan GBL komen, echter is er sprake van Amerikaanse, Duitse of Farmaceutische GBL.
Welke moet ik hebben?
Duitse.Ik gok zelf op de farmaceutische, maar zou toch graag even een second opinion willen.
Hier heb ik echt nog nooit van gehoord.
Tripper schreef:Gebruik je dat puur? Er staat altijd op dat je het met 50% water moet verdunnen en dan is het nog sterk genoeg om graffiti te verwijderen. Niet dat GHB minder schadelijk is, maar dat is wat meer verdund met water.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten