Onkruid vergaat niet.
Ik was vroeger erg tegen GHB maar heb ondekt dat het eigelijk leuker is dan MDMA of coke en zeker leuker als drank. Nu koop ik zo 250ml per keer en dat doe ik om de 3 weken. Maar nu heb ik steeds meer nodig ook al hou ik lange pauzes. Nu koop ik het flesje en tik om het uur bijna een volle buis soms anderhalf uur. De GHB die ik heb is van hoge kwaliteit dus soms sukkel ik wel weg dan maar meestal blijf ik precies op dat randje wat ik lekker vind. Eerder had ik aan een half buisje genoeg. Maar nu vind ik dat niet meer leuk. Nu heb ik gehoord dat als ik 2 a 3 weken stop dat dat niet uitmaakt en mijn tollerantie gewoon opbouwd als ik binnen de maand weer ga gebruiken. En dat blijkt dus bij mij zo zijn te gaan. Want eerst deed ik nog 5 dagen met 250ml en nu zit ik op 3 dagen. Ik stop altijd abrupt na mijn laatste dosis want dat afbouwen werkt niet bij mij. Het moet gewoon op. Drink een fles wijn of vodka na 5 uur te zijn gestopt. Laatst kreeg ik een paar keer zware nierpijn na het stoppen. Dus na 3 dagen pijn hoe kan dat? Want ik lees dat je pas na enkele weken pas verslaafd kan raken lichaamelijk. Maar komt dit omdat ik na 2 a 3 weken weer gebruik? Ik dacht dat dit veilig was hoe ik het deed. Iemand daar ervaring mee?