Zou het kunnen dat de afkickveschijnselen van ghb steeds eerder optreden?
Ik gebruik ghb sinds 2003. eerst een paar keer per jaar, maar sinds eind 2010 toch wel elk weekend iets. Heb nooit ergens last van gehad, totdat ik een keer 2 weken lang elke dag gebruikt heb in december 2011. Na die 2 weken zondagavond mn laatste g genomen en werd na 3 uur zwetend wakker. Wist eerst niet waar het aan lag tot ik begon te twijfelen of het niet toch aan de g lag dus ben gaan googlen en schrok me rot want ik wist toen nog niet dat ghb dus bij dagelijks gebruik lichamelijk verslavend was! Desondanks toen cold turkey goed weten af te kicken (maandag op t werk was nog redelijk kut maar dinsdags al nergens last meer van)
Wetende dat het over langere tijd nemen van G slecht is doe ik dit dus ook niet meer en beperk het tot het weekend. Maar eigenlijk sinds dien merk ik toch dat ik steeds meer last krijg na het stoppen van ghb. Afgelopen zaterdag naar een feestje geweest en van 20:00-03:00 ongeveer 15 ml gebruikt. Daarna gestopt en rond 05:30 een effe in de auto geslapen. Rond 7 uur werd ik wakker en voelde me wat ongemakkelijk maar heb nix bijgepakt. Om 8 uur kwam ik thuis en werd echt super angstig, slapen was echt onmogelijk en rond 10:15 heb ik nog maar wat gepakt, ongeveer de helft van mijn normale dosis. Dit bracht echter niet veel verbetering en aangezien ik absoluut niet van plan was nog meer te pakken heb ik dit ook niet gedaan. De rest van de dag verder nix geslapen en redelijk angstig geweest. Rond 21:30 toen in slaap gevallen en redelijk goed doorgeslapen tot 06.30 toen mn wekker ging. Vandaag gelukkig helemaal nergens meer last van gehad behalve dat ik een beetje moe ben.
Is het mogelijk dat ik zoiets krijg van die kleine dosis ghb? Is hier iets tegen te doen?