Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor tcx » ma okt 01, 2012 7:30 pm

Zou het kunnen dat de afkickveschijnselen van ghb steeds eerder optreden?
Ik gebruik ghb sinds 2003. eerst een paar keer per jaar, maar sinds eind 2010 toch wel elk weekend iets. Heb nooit ergens last van gehad, totdat ik een keer 2 weken lang elke dag gebruikt heb in december 2011. Na die 2 weken zondagavond mn laatste g genomen en werd na 3 uur zwetend wakker. Wist eerst niet waar het aan lag tot ik begon te twijfelen of het niet toch aan de g lag dus ben gaan googlen en schrok me rot want ik wist toen nog niet dat ghb dus bij dagelijks gebruik lichamelijk verslavend was! Desondanks toen cold turkey goed weten af te kicken (maandag op t werk was nog redelijk kut maar dinsdags al nergens last meer van)
Wetende dat het over langere tijd nemen van G slecht is doe ik dit dus ook niet meer en beperk het tot het weekend. Maar eigenlijk sinds dien merk ik toch dat ik steeds meer last krijg na het stoppen van ghb. Afgelopen zaterdag naar een feestje geweest en van 20:00-03:00 ongeveer 15 ml gebruikt. Daarna gestopt en rond 05:30 een effe in de auto geslapen. Rond 7 uur werd ik wakker en voelde me wat ongemakkelijk maar heb nix bijgepakt. Om 8 uur kwam ik thuis en werd echt super angstig, slapen was echt onmogelijk en rond 10:15 heb ik nog maar wat gepakt, ongeveer de helft van mijn normale dosis. Dit bracht echter niet veel verbetering en aangezien ik absoluut niet van plan was nog meer te pakken heb ik dit ook niet gedaan. De rest van de dag verder nix geslapen en redelijk angstig geweest. Rond 21:30 toen in slaap gevallen en redelijk goed doorgeslapen tot 06.30 toen mn wekker ging. Vandaag gelukkig helemaal nergens meer last van gehad behalve dat ik een beetje moe ben.
Is het mogelijk dat ik zoiets krijg van die kleine dosis ghb? Is hier iets tegen te doen?
tcx
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 7:15 pm

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor MarkBeest » di okt 02, 2012 10:07 am

Ik denk dat je nog minder vaak g moet pakken, en als dat niet helpt dan tja... geen g meer pakken
Er zit een feestje in m'n hoofd.
Avatar gebruiker
MarkBeest
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 373
Geregistreerd: wo maart 07, 2012 11:45 am
Woonplaats: In een grot

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor -ArKady. » di okt 02, 2012 12:40 pm

ja ik denk ook dat het tijd is om te stoppen met G.
What shade of color is right, when you don’t believe in a world of black and white?

Fear only makes the wolf look bigger.
Avatar gebruiker
-ArKady.
Watching You
Bewuste Gebruiker
Offline
 
Posts: 675
Geregistreerd: ma maart 05, 2012 4:27 pm

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor Einstein » di okt 02, 2012 1:02 pm

Blijkbaar is je hersenchemie nog steeds genoeg ontregeld om dit soort problemen te veroorzaken. Inderdaad is het dan een goed plan om een tijd lang met GHB te stoppen.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor tcx » di okt 02, 2012 9:46 pm

Ik gebruik eigenlijk al veel minder dan eerst, heb hiervoor 3 weken geen g meer angeraakt. Juist daarom vind ik het zo vreemd dat ik na 15 ml al zo heftig reageer. Denk dat er niet veel anders opzit dan de g een tijdje op te geven inderdaad.
Hoewel ik verder echt nergens last van heb, zit lekker in mn vel, hele dag door vrolijk, slaap goed. En het belangrijkste: ik heb echt alleen zin in G in t weekend met stappen, voor de rest niet.. moet er niet aan denken 24/7 op de g...
tcx
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 7:15 pm

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor Einstein » wo okt 03, 2012 12:24 am

Is ook wel raar, maar blijkbaar is je lichaam het spul nog niet vergeten.
Did: espresso, energy drink, jenever, sigaren
To do: meer espresso, energy drink, jenever en sigaren

Geloof het of niet, het heeft mijn derde oog geopend; ik zie wat ik zie in slowmotiondimensies
Avatar gebruiker
Einstein
Koos Kansloos
Donateur
Offline
 
Posts: 11460
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 11:57 pm
Woonplaats: Een filiaal bij u in de buurt

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor Azgaza » wo okt 03, 2012 1:57 am

Ik zou aanraden ff flínk te minderen en ook een goeie pauze in te lasten; ik heb wel eens gehoord dat bij andere lichamelijk verslavende stoffen men sneller lichamelijk verslaafd raakt als het al eens eerder gebeurd is; heb daar zo snel geen bron voor, maar misschien minstens een maand of beter nog iets langer pauze en vanaf dan gewoon af en toe doen met geen enkele vorm van regelmaat, ook niet bv wekelijks?

Wat je trouwens kan doen als je al afkick symptomen hébt is zodra je dat merkt niet cold turkey stoppen maar systematisch afbouwen zodat je nergens last van heb, gewoon steeds de dosis wat verlagen tot je helemaal geen nodig meer hebt, zeker als je afkick nog mild is (zo te lezen wel) zou dat het wel helemaal op moeten lossen; en daarna natuurlijk voorkomen dat het nog een keer gebeurt :)

Aliens take me home.

Tune up, turn around, drop in.
Avatar gebruiker
Azgaza
onKet
Donateur
Offline
 
Posts: 1016
Geregistreerd: ma feb 21, 2011 6:11 pm
Woonplaats: Orion

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor tcx » wo okt 03, 2012 9:40 pm

Azgaza schreef: ik heb wel eens gehoord dat bij andere lichamelijk verslavende stoffen men sneller lichamelijk verslaafd raakt als het al eens eerder gebeurd is;


Ja daar zat ik zelf ook al aan te denken. Maarja de komende tijd de alcohol maar eens her-ontdekken :P en dan hopen dat het over een tijdje weer GGGenieten wordt!
bedankt voor de reacties :)
tcx
Newbie
Offline
 
Posts: 3
Geregistreerd: ma okt 01, 2012 7:15 pm

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor ndo » ma nov 05, 2012 8:38 pm

Het komt gewoon steeds sneller namate je langer gebruikt
ndo
Experimenterende Gebruiker
Offline
 
Posts: 52
Geregistreerd: ma nov 05, 2012 8:04 pm

Re: Ghb afkickverschijnselen steeds eerder?

Berichtdoor stevenbelgium » zo jan 13, 2013 5:39 pm

Is echt zo, heb jaren halve liters weggezopen per week en dikwijls afgekickt.
Als ik nu 2 dagen 24/7 gebuik heb ik het vlaggen!! Wel niet de psychoses en hart dat overslaagt maar wel de zweethanden en voeten, geagiteerd gevoel ,niet lekker voelen enzo
stevenbelgium
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: zo jan 13, 2013 5:27 pm


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

Royal Queen Seeds banner