FRESH schreef:Moet je wel even complimenteren dat je in principe zo voorzichtig begint met je dosisMaar beter; laat het testen dan weet je hoeveel mg erin zit. Dan is de dosis ook beter te bepalen.
Misschien zit er "gewoon" veel water in en weinig actieve stoffen, vandaar dat je nauwelijks wat merkt.
supermario schreef:FRESH schreef:Moet je wel even complimenteren dat je in principe zo voorzichtig begint met je dosisMaar beter; laat het testen dan weet je hoeveel mg erin zit. Dan is de dosis ook beter te bepalen.
Misschien zit er "gewoon" veel water in en weinig actieve stoffen, vandaar dat je nauwelijks wat merkt.
Maar waarom sloeg het de tweede keer dan wel aan, en de derde keer niet? Zelfde fles en de dosering was iets hoger.
supermario schreef:Wat betreft het voorzichtig doseren, ik denk dat iedereen in het begin wel heel voorzichtig is. Ik heb gewoon enorm veel schrik om out te gaan. Zolang ik mijn dosis nog niet juist ken, ga ik gewoon elke keer een stapje hoger. Mijn vrouw heeft genoeg aan 2 moe. Volgende keer probeer ik 3 ml.
HenkDekker schreef:doseren is simpel gewoon met een doseerspuit. Zo niet, ga je snel out ja, ga gewoon naar de apotheek en vraag er een "hebt u misschien een doseerspuitje voor me opa" en klaar. Slotje?
Azgaza schreef:GHB met evt geur of kleur? GadverBen zelf gewend dat het er gewoon uit ziet als stroperig water, kleurloos, geurloos, smaakt enkel zout; smaak verdwijnt grotendeels als je het in een drankje doet...
Inmiddels heb ik die post iets aangepast: de laatst vastgestelde coëfficient = 2,335supermario schreef:Ik heb zojuist de concentratie eens berekend adhv een formule die eerder onder deze rubriek is gepost. 5 ml ghb weegt 6,265 gr. Ik gebruik 2,267 als coëfficient. Ik kom dan uit op 0,57355 g/ml. Ik weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar de formule is.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten