Daar is geen exacte formule voor. Mijn ervaring is dat als ik een ml meer dan m'n recreatieve dosis neem, een feestje echt niet leuk is. Alles draait, al die mensen om me heen vind ik maar vervelend, ik wil dan alleen maar rustig liggen. Nooit echt door out gegaan, maar ook geen aanrader als je wilt feesten.
Als je ooit je dosis wilt ophogen kun je met 0.2 ml doen ofzo. Maar als je dit als prettig ervaart, dan zou ik de dosis lekker zo laten
Outgaan gebeurt vaak doordat mensen GHB combineren met andere drugs. Bv alcohol versterkt de werking. Of coke(of wat voor upper dan ook), dan merk je minder van de g, totdat de coke is uitgewerkt en de g onverwachts hard inslaat.
Bijdoseren is ook wel link. Als je t gevoel hebt dat de vorige dosis is uitgewerkt kan t best zijn dat er nog g in je bloed zit en je outgaat van je normale dosering.
Vermoeidheid. Als je moe bent ga je sneller out
Per ongeluk een dubbele dosis nemen. Zal in jouw geval niet zo snel gebeuren. Maar er mensen bv die een grote fles thuis hebben staan en daar s avonds gedachteloos een dosis uit nemen. Dat kan nog wel eens misgaan.
Ghb die sterker is dan de vorige. > Maar jij laat t testen, dus da's goed.
Belangrijk om niet in je eentje te gaan experimenteren met dosissen. Beter als er iemand bij je is die je indien nodig kan geruststellen, wakker houden, situatie goed inschatten, actie ondernemen etc. Moet dus iemand zijn die zelf niet KO ligt