Homepage Drugs Trip Reports Verslaving Stimulanten Verdovende Middelen Tripmiddelen More...

Zamnesia banner   Drugs testen banner

Ghb Dosis

Voor alles over GHB, in België ook wel "vloeibare xtc" genoemd.

Ghb Dosis

Berichtdoor richard1982 » ma jun 24, 2019 6:10 pm

Hallo mede forumleden,

Ik gebruik af en toe GHB tijdens het uitgaan.­ Ik doseer dan vooraf thuis afgemeten met een spuitje 3,5 ml en twee uur later 2,5 ml.­ Dit ervaar ik als prettig.­ Wat ik graag zou willen weten is wanneer out gaan op kan treden.­ Vanaf welke dosis kan dit gebeuren? Vooropgesteld is het absoluut niet de bedoeling om meer te GHB pakken.­ Ik wil het graag weten omdat ik dit natuurlijk niet mee wil maken en er dus zo verstandig mogelijk mee om wil gaan.­ Ik weeg 88 kilo en de GHB is getest op 499mg/­ml.­

Wie kan mij hier een antwoord op geven?
richard1982
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 24, 2019 6:04 pm

Re: Ghb Dosis

Berichtdoor PiraatPanda » di jun 25, 2019 3:43 am

Daar is geen exacte formule voor. Mijn ervaring is dat als ik een ml meer dan m'n recreatieve dosis neem, een feestje echt niet leuk is. Alles draait, al die mensen om me heen vind ik maar vervelend, ik wil dan alleen maar rustig liggen. Nooit echt door out gegaan, maar ook geen aanrader als je wilt feesten.

Als je ooit je dosis wilt ophogen kun je met 0.2 ml doen ofzo. Maar als je dit als prettig ervaart, dan zou ik de dosis lekker zo laten :)

Outgaan gebeurt vaak doordat mensen GHB combineren met andere drugs. Bv alcohol versterkt de werking. Of coke(of wat voor upper dan ook), dan merk je minder van de g, totdat de coke is uitgewerkt en de g onverwachts hard inslaat.

Bijdoseren is ook wel link. Als je t gevoel hebt dat de vorige dosis is uitgewerkt kan t best zijn dat er nog g in je bloed zit en je outgaat van je normale dosering.

Vermoeidheid. Als je moe bent ga je sneller out

Per ongeluk een dubbele dosis nemen. Zal in jouw geval niet zo snel gebeuren. Maar er mensen bv die een grote fles thuis hebben staan en daar s avonds gedachteloos een dosis uit nemen. Dat kan nog wel eens misgaan.

Ghb die sterker is dan de vorige. > Maar jij laat t testen, dus da's goed.

Belangrijk om niet in je eentje te gaan experimenteren met dosissen. Beter als er iemand bij je is die je indien nodig kan geruststellen, wakker houden, situatie goed inschatten, actie ondernemen etc. Moet dus iemand zijn die zelf niet KO ligt :kleuter: :woeh:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Ghb Dosis

Berichtdoor richard1982 » di jun 25, 2019 5:17 pm

Bedankt voor je reactie. Dat geeft me toch meer duidelijkheid. Helder... :)
Het internet staat namelijk vol met verhalen van mensen die omvallen en bangmakerij. Ook het bekende tv programma is niet al te positief..

Valt mijn dosis wel in de categorie "recreatief"? Is dit een dosis die een vergelijkbaar persoon ook zou nemen?
richard1982
Newbie
Offline
 
Posts: 2
Geregistreerd: ma jun 24, 2019 6:04 pm

Re: Ghb Dosis

Berichtdoor PiraatPanda » wo jun 26, 2019 12:34 am

Of 499mg/­ml sterker dan gemiddeld is weet ik niet. Van ghb die ik wel eens haal, is 3.5 ml een normale dosis voor iemand van 88kg.

En ook al zouden anderen veel meer of minder nemen, als dit voor jou een prettige dosis is, dan is t toch goed. :smokin:

Of je gebruik onder 'recreatief' valt heeft meer te maken met hoe vaak je gebruikt en om welke redenen. Af en toe wat nemen op een feestje vind ik vrij recreatief klinken.

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS

Re: Ghb Dosis

Berichtdoor PiraatPanda » wo jun 26, 2019 1:18 am

richard1982 schreef:Het internet staat namelijk vol met verhalen van mensen die omvallen en bangmakerij. Ook het bekende tv programma is niet al te positief..


Ik heb ook wel eens (meer dan eens)iemand KO zien gaan van de ghb, maar dat was dan niet omdat diegene 0,3ml teveel op had ofzo. Die goot als hij onder invloed was gewoon zomaar een scheut g in z'n drankje, alsof t vodka was.

Het is trouwens wel écht akelig als een van je vrienden KO ligt en niet (volledig) wakker wordt. 112 bellen want gezondheid gaat boven alles? Ademt hij nog wel genoeg? Of wordt hij over een uurtje gewoon vrolijk wakker en breng je hem alleen maar onnodig in de problemen (eigen risico zorg, politie die drugs in je huis vindt ed) door hulp in te schakelen? :kleuter: persoonlijk vind ik het niet zo'n feest met dat soort mensen. Dus goed dat je voorzichtig bent 8-)

Natuurlijk is t risicovol om zo'n middel te gebruiken als je niet wordt begeleid door een anesthesist. Maar met gezond/nuchter verstand valt 99% van de incidenten wel te voorkomen denk ik.

Ik heb zelf vaker overgedoseerd met alcohol dan met g (dronken, blackouts, katers, dingen zeggen waar je later spijt van hebt etc etc). Met g ben ik ook wel voorzichtiger. Gebruik nooit zonder doseerspuitje, noteer in m'n telefoon op welk tijdstip ik een dosis heb genomen enzo.

Zolang je t bij 2 vooraf geprepareerde buisjes houdt, dan zit je wel redelijk safe denk ik. Tot iemand je op een dag overhaalt om mee te gaan naar een afterparty :twisted:

♥♥♥
Avatar gebruiker
PiraatPanda
nepduif
Wijs Gebruiker
Offline
 
Posts: 1819
Geregistreerd: wo sep 21, 2016 6:14 pm
Woonplaats: MS-DOS


  • Gelijkaardige topics
    Reacties
    Bekeken
    Laatste post

Keer terug naar GHB

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

Royal Queen Seeds banner