SjitHeppens schreef:Schilfers erin duiden meestal op een oververzadigde oplossing, met onopgeloste GHB erin dus.
Pure GHB is eigenlijk een vaste stof, die is opgelost in water.
ndo schreef:SjitHeppens schreef:Schilfers erin duiden meestal op een oververzadigde oplossing, met onopgeloste GHB erin dus.
Pure GHB is eigenlijk een vaste stof, die is opgelost in water.
zou je me dit kunnen uitleggen waar komt dat weg dan? want je doet niet een blok ghb in water en dan heb je ghb, heb je een toelichting voor je antwoord want je maakt het met drie dingen en als het 1 niet oplost wordt ie mss beetje geel en sterker en als het andere niet oplost wordt de ph waarde niet neutraal en brand de ghb tjah en met te weinig water krijgje een klonterige massa. maar als je gewoon goed weegt en meet lost alles altijd goed op. en als die vaste massa oplost in water zouden er toch geen schilfers inzitten?
edit als ik in deze post de regels overtreed kan een mod hem dan verwijderen ik ben nog niet aan het lezen van de regels toegekomen
Als er schilfertjes in de GHB-oplossing rondzweven, dan kan het zijn dat tijdens het maken te veel water is verdampt, waardoor er na afkoeling te weinig "ruimte" overbleef om alle GHB opgelost te houden. Na het toevoegen van extra water zal uiteindelijk alle GHB weer oplossen.ndo schreef:...want je maakt het met drie dingen en als het 1 niet oplost wordt ie mss beetje geel en sterker en als het andere niet oplost wordt de ph waarde niet neutraal en brandt de ghb
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten